Pe 18.12.2009 KooKoo - Pelicans

  • 7 402
  • 26

Isaskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Erikoista muuten, että monet täällä kyseenalaistaa tämänkin pelin tarkotuksen, vaikka molemmat valmentajat on sanoneet että itse pelitapahtuma opettaa parhaiten.

Onko muut kuin Kaukosäädin?

Toisessa ketjussa kirjoitin, ettei tällaiset pelit kiinnosta minua. Silti ehdottomasti hyvä että järjestetään. Etenkin nuorille pelaajille nämä ovat isoja pelejä ja suurelle osalle katsojista myös.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Erikoista muuten, että monet täällä kyseenalaistaa tämänkin pelin tarkotuksen, vaikka molemmat valmentajat on sanoneet että itse pelitapahtuma opettaa parhaiten. Voiko lahjakkaalle 16v. juniorille olla parempaa treeniä kuin tällainen peli? Eikä se varmasti mene muillakaan hukkaan, antoi mukavan alun joululomalle ja lisää motivaatiota treenaamiseen.

Ne ketkä moittii peliä turhaksi ja epäilee että Pelsut vaan surffaili, niin katsokaa ottelukoosteen viimeiset sekunnit. Kyllä siellä oli tunnetta pelissä.

Jos pelaajilta kysytään, että mennäänkö pelaamaan suhteellisen lyhyen välimatkan päähän harkkamatsi vai vedetäänkö normaaleja harkkoja, niin eiköhän lähes kaikki ole pelin kannalla. Pysyy pelituntumakin hieman paremmin päällä. Itse pelin anti tuskin on kovinkaan kummoinen, paitsi niille jotka pääsevät kokeilemaan edustuksen riveissä ensimmäistä/ ensimmäisiä kertoja.

Hieman liioitteluna pitää tälläistä hönsäilyä loistavana treeninä, mutta myös vähättelyä olla pitämättä minään. Totuus varmaan jossain tuossa välillä. Mukavampaa se varmasti on kuin harjoittelu. Ja se että pelissä on "tunnetta" on myös hieman erikoinen tapa vedota ottelun tarpeellisuuteen. Totta kai pelissä on aina jotain tunnetta. Ei kukaan halua hävitä vaikkei aivan täysillä pelaisikaan. Ja tähän voisi sitten kysyä, että miksei sitten pelaa tosissaan, no siksi että kyseessä on harkkapeli...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös