Pe 16.2.2018 Otteluseuranta (3. kisapäivä)

  • 45 198
  • 511
Tila
Viestiketju on suljettu.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Suomi on koukkinut samalla tavalla koko pelin, mutta näköjään vasta joka viidennestä vihelletään.
Ootko kuullut sen jutun mitä otteluvalvoja sanoi neljännen liigafinaalin jälkeen keväällä 2014? Nimimerkki @DonTirri voi kertoa lisää.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mulla oikeesti on tullu tässä matsin aikana hedari, syytän tota kattokameraa. Ja vähän kontiolaa ja yleäkin.
 

hiitti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United
Kyl mä veikkaan että pelit ruotsia tai vaikkapa venäjää vastaan ovat timanttia. Samalla tavalla kihelmöisi anaalissa.
 

alcoholic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kyl mä veikkaan että pelit ruotsia tai vaikkapa venäjää vastaan ovat timanttia. Samalla tavalla kihelmöisi anaalissa.
Tällä pelillä Suomella ei palaakaan Ruotsia tai Venäjää vastaan.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Kyl mä veikkaan että pelit ruotsia tai vaikkapa venäjää vastaan ovat timanttia. Samalla tavalla kihelmöisi anaalissa.
Ystävän vinkki. Kannattaa hakea Voltaren analgeeliä ja kihelmöinti helpottaa.

Tolvasen hattutemppu voi ajaa myös saman asian.
 

Knap

Jäsen
Tällä pelillä Suomella ei palaakaan Ruotsia tai Venäjää vastaan.
Vastuksen koventuessa yleensä pelin tasokin paranee. Ei yksikään joukkue ole oikein vielä esittänyt timanttisia otteita, eka peli oli Leijonilta kuitenkin aika valmista, joten eiköhän tässä ole lähetty vähän rennommin.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Vastuksen koventuessa yleensä pelin tasokin paranee. Ei yksikään joukkue ole oikein vielä esittänyt timanttisia otteita, eka peli oli Leijonilta kuitenkin aika valmista, joten eiköhän tässä ole lähetty vähän rennommin.
Niin ja Venäjä tosiaan sössi jo näissä kisoissa 2-0 johdon Slovakaa vastaan ja hävisi jatkoajalla. No mutku se on Venäjä ja ärsytetty Venäjän karhu ja kaikkee hui.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Valvio vois sanoo tossa että "Joo tää Pierre tässä vieressä on ihan täys persereikä ja homokin vielä", ja hymyillä sitten päälle ja näyttää Pierrelle peukkua. Pierre vaan hymyilisi takaisin.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Toi vitun kaukalonlaitamies on ihan tulessa siitä et se on tuolla laatikossa ton NHL:n kaljupään kanssa. Seuraavassa insertissä kertoo varmaan että ollaan nyt Pierren kaa instagram-kavereita ja Pierre sano et mulla on kiva kravatti ja Pierre kato mä puhun kans telkkarille.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Kukas Norjassa vaikuttanut valmentaja se olikaan joka totesi Norjan ajavan muutaman vuoden kuluttua Suomen ohi ihan vaan, koska panostavat niin paljon laadukkaaseen luisteluharjoitteluun?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös