Pe 16.10.2015 Otteluseuranta (Liiga)

  • 44 195
  • 488

Axroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, S.Koivu
Hyvä peli Turussa. Kaks jäähyä jäänyt HIFKille viheltämättä (selvä koukku 2. erässä ja Husson maalin siirto), mutta muutoin kaikinpuolin mallikas suoritus.
 

Ralph

Jäsen
Helppo ja ansaittu voitto Kerholle. Kärppien pelaajilla ei pää kestä jatkuvaa häviämistä ja saavat torikokouksen vielä aikaiseksi.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kun ei maistu. Vittu mitä paskaa. Hävetkää saatanan vätykset.
 

Saloxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, KGB ja RK-62
No niin, kertokaas, kuka teistä laitto Pantselle tekstarin? Jätkä laittoi pelin lopulla kehiin Koivistoa, Jasua ja Paajasta, eikä esim Karevaaraa, Polakia ja Hopposta. Pantsesta tullut taktiikkavelho matkalla Ouluun?
 

Pawe87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Ura, Hermes
Helppo ja ansaittu voitto Kerholle. Kärppien pelaajilla ei pää kestä jatkuvaa häviämistä ja saavat torikokouksen vielä aikaiseksi.

Ansaittu se ei ollut, Kärpät lahjoitti voiton. Kohti seuraavaa peliä nyt, toivottavasti sisuuntuneena.
 

retiisi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ei voi ku nauraa näitä kotimatseja jotain pelikaaneja ja kerhoja vastaaan. Melkoista hiihtelyä... Kyllä kaipaa tehokkuutta tuo joukkue ja suoraviivaisempaa pelityyliä.
 

Lahis

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Red Wings, Barcelona, AC Milan.
World wide web ratkoo turussa. Lopputulos 3-2 kotijoukkueelle jatkoajalla
 

LOFIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
1922
Olipahan viihdyttävä jatkoaika! Ensin Perrinillä hieno yritys alkuun, sen jälkeen IFK 3-1 hyökkäys jossa useampikin paikka ja Lassilan gamesaveri. Sitten taas toiseen päähän josta maali 2-2 hyökkäyksestä Ville-Vesa Vainiolalle. Dave Spina syötöille. Viihdyttävä matsi Turussa!
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona

Trimmer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Huolissaan pitää olla SaiPan pelaamisesta. Ei mitään Ässiä vastaan, mutta kyllä nämä pitäisi hoitaa rutiinilla.
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mä ainakin nautin tästä mestisjengien kairauksesta.

No nautinnot on itse kullakin. Itse en koskaan saanut mitään nautintoa, muiden joukkueiden tappiosta vaan suosikkijoukkueeni voitoista, mutta jokainen taaplaa tyylillään. KooKoon peleissä on ollut tarjolla 39 pistettä, joista KooKoo on saalistanut 17 pistettä ja vastustajat 22 pistettä ja itse nautin noista KooKoon 17 pisteestä. Tämänkin illan pelistä löytyy tappiosta huolimatta myös positiivisia asioita ensimmäisenä mieleen tulee Freddy Cloutierin nollapeli kolmannessa erässä ja toki myös Josh Greenin kauden toisesta maalista.
 

chubster

Jäsen
On aika helvetisti tylsempi jatkoaika Porissa kuin Turussa oli. Vaikuttaa siltä, että yritetään varmistella ja odotaa rankkareita.
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
AIJJW½! Marjamäki ja 2-1!!!
 

Tronic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Futbol Club Barcelona
Kunnon Nuori-Suomi meininkiä peluutella kaikkia hyökkääjiä vuorotellen jatkoajalla. Hoh hoijaa...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös