Pe 14.10.2016 Sport - Jukurit

  • 4 534
  • 28

Diablo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Urheilullisesti avoimet sarjat
Vaasalaisille kiitokset. Mukavaa sakkia kenen kanssa tuli jutuissa oltua. Yleisömäärä oli minulle pettymys ja edellisellä vierailulla Kuparisaareen (Mestis-aikana) oli siellä selvästi parempi tunnelma.
Aivan liian kalliit, ja jälleen vähän täksi kaudeksi nostetut, lipunhinnat on ainakin syy tai tekosyy (miten sen kukin haluaa ottaa) numero yksi.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Aivan liian kalliit, ja jälleen vähän täksi kaudeksi nostetut, lipunhinnat on ainakin syy tai tekosyy (miten sen kukin haluaa ottaa) numero yksi.

17,50€ seisomalipusta on aivan liikaa. Tuon takia jos jättää tulematta, niin se ei ole enää tekosyy.
 

Mustakotka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
17,50€ seisomalipusta on aivan liikaa. Tuon takia jos jättää tulematta, niin se ei ole enää tekosyy.
15€ tuo oikeasti "vain" maksaa, mutta jos ostat hallilta niin siihen tulee nuo typerät toimituskulut päälle, jotka menevät lippufirman kassaan. Halvimmalla liput saa suoraa toimistolta.
 

MrMacmanaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
15€ tuo oikeasti "vain" maksaa, mutta jos ostat hallilta niin siihen tulee nuo typerät toimituskulut päälle, jotka menevät lippufirman kassaan. Halvimmalla liput saa suoraa toimistolta.
Onkohan tuo sama jokaisella palveluntarjoajalla? Tuo 2,5€ lisätään myös netistä ostettuihin lippuihin ja lisäksi jos printtaat lipun itse niin tuohon lisätään VIELÄ 1€. Luulen, että monella juuri tuo ylimääräinen 3,5€ voi olla ratkaiseva varsinkin, jos tuo perhettä mukaan. Ehkä olisi syytä kilpailuttaa lippufirmoja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös