Pe 13.8.2021 Ilves - Tappara (Tampere Cup)

  • 10 696
  • 135

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Tälle lausunnolle on kyllä annettava kova painoarvo. Todellinen kokemusasiantuntija kommentoi.
Juu, sama ero meillä kuin Wayne Gretzkyllä ja Mika Arvajalla. Ratkaisupelien suhteen.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Robert Salolla nää rankkarilämärit. Mitä hittoa Suomi..
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Längistä ne jaksoi yrittää laittaa ja menihän se sitten Morleyllä viimein.

Carl Danhammerin heikko kohta?

Ihan kiva että tuli voitto, niin ei tarvi nähdä HPK:ta uudestaan livenä. Vaihtuu Kouvolan miehiin.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
On se kyllä hyvä. SHL peruuttelu ei tainnu sopia. Plätseri kolmossenana ei paha tilanne teillä. Pakistosta puuttuu ehkä käsiä?

Rantakari sitten tuo kädet, kunhan saa ensin polven kuntoon.
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Osaston porukka ei arvosta katsomokokemusta, kun naamamaskeja ei näkynyt lähetyksessä. Luulisi, että olisi kivempi katsoa pelejä suojavarustein hallissa, kun kotisohvalta.
Älä nyt, sillä yhdellä oli liina, jota heilutteli edessään, joten mahdolliset huutojen mukana lentäneet pöpöt kyllä eliminoituivat tehokkaasti sen desinfioivasta vaikutuksesta. Mä oon lukenut telkkarista, että virtsalla on desinfioiva vaikutus.

Ja onhan se kiva, että on lempinimiä. Vaihtelua vasarakahvaraporkkanamitänäitänyton sekaan.
 
Suosikkijoukkue
Ilves
Älä nyt, sillä yhdellä oli liina, jota heilutteli edessään, joten mahdolliset huutojen mukana lentäneet pöpöt kyllä eliminoituivat tehokkaasti sen desinfioivasta vaikutuksesta. Mä oon lukenut telkkarista, että virtsalla on desinfioiva vaikutus.

Ja onhan se kiva, että on lempinimiä. Vaihtelua vasarakahvaraporkkanamitänäitänyton sekaan.
Ylemmyyskompleksi. Mikä ihana tunne. Pidä siitä kiinni. Muista käyttää päätäsi kiinittyneiden meduusojen aiheuttamien reaktioiden neutraloimiseen. Ihan noin vinkkinä, vaikket ymmärtäisikään.
 
Suosikkijoukkue
Ilves
Perkele, sekin vielä. Saako siitäkin saikkua?
Tartutte epäolennaisuuksiin kuten teillä on tapana, Mukaälykkäät kuittailunne toiminevat korkeintaan pikkusiskooni. Tämä yleisesti, ei yksittäiseen nimimerkkiin kohdistuen. Olen pahoillani, lainasin koko viestin.
 
Suosikkijoukkue
Ilves
Tämä riittää minulle, olen loppuillan tyytyväinen ja nukahdan hymyillen. Ei tarvitse nähdä Morleyn kasvoja sulkiessani silmät.
Näillä joudumme etenemään. Kirsikkapoimintanne jatkuu. Ihan hyvät pelit saatiin aikaiseksi Tesomalla. Pitäkäätte hauskaa kuvitteellisen pikkusiskoni kera. Toivottavasti Morleyn kasvot eivät häiritse masturbatoorista untanne. Suosioonne sukeutuen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös