Pe 13.1.2017 Otteluseuranta (Liiga)

  • 57 190
  • 776

HokiHero

Jäsen
Oli kyllä outo ratkaisu tuomarilta antaa Saipalle etu kun itse antoi Lehtosen hakata suojuksia ja ei itse viheltänyt pilliin, vaikka kaikki varmasti sitä odotti.
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Ihan vitsillä tuli Ässien jäähy nyt.

normaali Suomi -jäähy, joku kaatuu niin jäähyhän se!

E: sen verran vielä että on tuo tuomarointi oikeasti ihan saatanan surullista kun tuollaisia asioita sieltä otetaan pois jäähyjen muodossa. Ei päätä eikä häntää koko touhussa.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Lehtonen kusipää hakkaa Tuohimaata munille....

Oisko keihästäminen kookoolaiselle?

Kyllähän tuo aika pitkään tökki, mutta toisaalta dumari katsoo metrin päässä vierestä missä kiekko ja pilliin ei oltu vihelletty.

Edit:

Oli kyllä outo ratkaisu tuomarilta antaa Saipalle etu kun itse antoi Lehtosen hakata suojuksia ja ei itse viheltänyt pilliin, vaikka kaikki varmasti sitä odotti.

Näinpä.

Kiva homma, olis nyt edes survonu Lehtosen hampaat kurkkuun sikailusta.

Mistä sikailusta? Totta helvetissä kiekkoa voi pelata, niin pitkään kun pilliin ei ole vihelletty ja tuomari sitä vielä vieressä seuraa.
 

Laitela

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa ja sen vaarallinen YV, Bratislavan taika
Molemmille yhtä paljon jäähyä? Kiva homma, olis nyt edes survonu Lehtosen hampaat kurkkuun sikailusta.
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Klassinen kahden pelaajan törmäystä josta toiselle arvotaan jäähy. Komiaa.
 

hablaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lügan kaaossseura
Onpa kohellusta Hippoksella. Nyt ei mitään hienouksia nähdä. Saisiko jompi kumpi vaikka muutaman syötön peräkkäin omille?
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
JYP hakkaa maalin edestä 2-2. Ei ollut ensimmäinen maali, jonka Kanninen tekee IFK:n verkkoon. Tuntuu aina syttyvän näissä matseissa.
 

hablaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lügan kaaossseura
Mikko vitun Salmio! Ei sentään maalia (vieläkään) mutta mahtava esityö.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyykoppi syöttää vastustajan läpiajoon ja ehtii sitten vielä "puolustamaan" kuin pujottelukeppi. Niin sitä pitää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös