Pe 10.9.2021 JYP - HIFK

  • 12 551
  • 262

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна
Katsoin pelin ja yllätyin todellakin JYP:in pirteydestä!

Näyttää, että huomenna taitaa tulla Kärpille todella paha peli.
 

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olipahan hienoa paikan päällä. Hyvä peli JYPiltä! Tunteella kun tuijottaa, niin ei hienouksista niin osaa sanoa, mutta kyllä tuosta Joken asenteesta ja pelistä on tykättävä.
 

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Pelkkää huonoa provoa koko viesti. Sellaista myötähäpeää aiheuttavaa.

Olen todella harmissani mielipiteestäsi, koska käytin kyseisen viestin suunnitteluun, muotoiluun ja toteuttamiseen noin 4,8 sekuntia elämästäni. Kiitti että pilasit elämäntyöni.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pelkkää huonoa provoa koko viesti. Sellaista myötähäpeää aiheuttavaa.
Siis tuo viestihän oli tarkoituksella huonoa provoa, huumorimielessä. Nimenomaan niin huonoa, että ei sitä oikein voi edes provoksi laskea. Samanlaista tavaraa lentää pitkin palstaa jatkuvasti, eikä kukaan ota noista itseensä.

Mulle aiheuttaa myötähäpeää lähinnä ihan tarpeeton puuttuminen harmittomaan huumoriheittoon.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Nää tais olla hassuja viimeks joskus 70-luvulla.

HIFK = Homot Ilman Fyysistä Kuntoa :D Hahaha! Ne on homoja koska ne on ruottalaisia :D

Me aletaan hilj... Tatatiitatataa.. me aletaan hiljalleen täällä Jyväskylän seudulla pääsemään eteenpäin veljien ja siskojen keskinäisistä rakkauden hedelmistä. Annatte stadissa vähän armoa ja vuonna 2121 ollaan fiksumpia.

Itse peli oli kyllä herkullinen ja punaiset ovat aina punaisia. Jotenkin tämä on se oikea tapa avata kausi.
 

TheSirPena

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pentti Matikainen
Itse peli oli kyllä herkullinen ja punaiset ovat aina punaisia. Jotenkin tämä on se oikea tapa avata kausi.
Mulle tuo peli oli täyttä tuskaa JYPin tasoituksesta lähtien. Jostain syystä luotin isosti meikäläisiin ja sehän kostautui isolla kädellä. Vituttaa vieläkin.
 

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Nää tais olla hassuja viimeks joskus 70-luvulla.

HIFK = Homot Ilman Fyysistä Kuntoa :D Hahaha! Ne on homoja koska ne on ruottalaisia :D

Ne on tullut uudestaan muotiin, eksää oo käyny Rööperissä ollenkaan viime aikoina häh?

Hipsterhönöhomotjasilleenälkääottakorokotettakoskaseonjumalaavastaansaattana.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös