Pe 10.5.2024 Otteluseuranta (1. kisapäivä)

  • 61 068
  • 2 022

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ihanaa katsoa peliä yövuorossa. Toisaalta jos olisin kotona, niin en tiedä katsoisinko koko peliä edes.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Miettiiköhän tsekit nyt mitä ne meistä ajattelee? Mä voin kertoa: ihan paska avajaissysteemi ja ei vittu koittakaa nyt saada ne mikit toimimaan, kehitysmaa olette, hävetkää!
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
On sinne raahattu kaikenlaista kunnan pösöä ja viskaalia paasaamaan. Kiekko jäähän niin päästään asiaan. Haukkumaan Suomen maalivahteja ja tuomareita.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
On sinne raahattu kaikenlaista kunnan pösöä ja viskaalia paasaamaan. Kiekko jäähän niin päästään asiaan. Haukkumaan Suomen maalivahteja ja tuomareita.
Ja joku pelaaja pitää ottaa silmätikuksi, joka on aina ihan paska eikä onnistu missään, ja se sitten jossain kuolemanpelin jatkoajalla tekee voittomaalin. Puljua ei kai tämmöseen rooliin oteta kuitenkaan, ku se on niin symppis? Oisko Kaski hyvä?
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Ja joku pelaaja pitää ottaa silmätikuksi, joka on aina ihan paska eikä onnistu missään, ja se sitten jossain kuolemanpelin jatkoajalla tekee voittomaalin. Puljua ei kai tämmöseen rooliin oteta kuitenkaan, ku se on niin symppis? Oisko Kaski hyvä?
Minä valitsen juryna Joren. Pekka ei saa mistään sisään.
 

arska07

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, Kärpät, Patrik Laine
Nyt on Mäkisen tulikaste tulilla meikäläisellä. Olen aina tykännyt hänen selostuksesta. Ongelma vain on ollut että menee muihin asioihin puolet ajasta eikä selosta peliä :D
 

Danforth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Luleå HF
On tuo joukkueiden jäälletulobiisi vaan kova renkutus.
Sopivan ysäri-videopeli ja tunnistettava. Soinut myös niin kauan että sen yhdistää näihin IIHF-turnauksiin.

PELIÄ!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös