Pe 1.3.2024 Otteluseuranta (Liiga)

  • 9 505
  • 358

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
tekeekö KalPa maalin ilman maalivahtia? Kerroin sille lienee noin 500.
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Jos erotuomaritarkkailijalla on yhtään järkeä päässä ja munaa, niin herrat hyllytetään loppukaudeksi...aivan luokatonta paskaa.
Ei kannata edes odottaa tällaista, kun ei ole tapahtunut tähänkään mennessä ja otteet olleet jo monta kautta tätä samaa luokatonta paskaa, ihan joka ottelussa, jonka olen heiltä nähnyt.
 

BussiKUSKI

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport ennen Tomek Valtosta ja heti sen jälkeen
Kova kuittasi veti 1+1 pisteet Vaasan pelistä mutta tappelu ja ulosajo jäi nyt vielä odottamaan.

@Shiva : vain taulutelkkari heitto.. olis varmaan pitänyt avata ikkuna… vanha kunnon kuvaputki olis mennyt ilman erikoisjärjestelyjä ikkunasta.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Onnitelut Lukolle voitosta ja pudotuspelipaikasta!
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Aika virheetöntä peliä IFKlla. Ei tuonne maalille ole juuri asiaa. On se Ville jotain oikein tehnyt, vaikka fanit täällä tuomitsivat.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lukko voittaa 3-2.

Mun mielestä ihan kohtalaisen hyvä peli, ja ihan helvetin paljon parempi kuin keskiviikon HPK-peli. Oli tietysti vastustajakin paljon parempi tänään niin Lukkokin joutui jotain pisteiden eteen tekemään.

Tuomarit olivat huonoja, mutta kuitenkin ihan tasapuolisen huonoja. Kyllähän tästä pelistä molemmille olisi hyvinkin voinut 8-10 kaksiminuuttista viheltää jos oikein tarkkoja ollaan, mutta mutta. Kai se näin sitten hyvä on.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Lukko voittaa 3-2.

Mun mielestä ihan kohtalaisen hyvä peli, ja ihan helvetin paljon parempi kuin keskiviikon HPK-peli. Oli tietysti vastustajakin paljon parempi tänään niin Lukkokin joutui jotain pisteiden eteen tekemään.

Tuomarit olivat huonoja, mutta kuitenkin ihan tasapuolisen huonoja. Kyllähän tästä pelistä molemmille olisi hyvinkin voinut 8-10 kaksiminuuttista viheltää jos oikein tarkkoja ollaan, mutta mutta. Kai se näin sitten hyvä on.

Ehkä ihan hyvä, ettei rangaistuksia vihelletty, kun nähtiin minkälaista "ylivoimaa" tänään nähtiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös