Pe 1.12.2017 Otteluseuranta (Liiga)

  • 39 207
  • 573

chubster

Jäsen
Ihan perus takkiaukimevoitetaantääpelinimillä erä jypiltä. Hienoa katsoa kun Ilves pelaa ja Jyp tyytyy suoli pitkällä ottavan kuivana kakkoseen. Epäilen vahvasti ettei Virtasen pelikirjaan kuulu peliasenteen muuttamaninen

Jos kuuluis niin vois kuvitella, että sellanen olis nähty jo . tässä on sen verta monta vuotta veltsukiekkoa jo nähty...

Tai onhan siellä sellanenki. Se tosin koskee johtoasemassa sulamisia ja playoffeissa hyytymisiä ratkaisuhetkillä.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vittu tuo Ritari on huono selostaja :D kaikki mitä Ässät tekee on paskaa ja kuritonta yms. Kalpa taasen pelaa mahtavasti ja ottelun paras pelaaja Ikonen vissiin koska teki maalin...muuten ollut ihan näkymätön
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Ja Alkio hookkanifanina selostaa Tepsiä vastaan TAAS!!!

Voi kyynel. Onneksi itse näet pelin kuitenkin. (Saattaa olla että tässä meni joku sarkasmin siemen ohi myös. Anteeksi.)

Edit: ilmeisesti ei mennyt. Toinen kyynel.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Tepsin viisikko aukeaa keskeltä aivan järkyttävän helposti. Hade tolppaan. IFK:n luistin liikkuu ja karvaajat napsii Tepsin pakeilta kiekkoa kuin tikkukaramellejä.
 

Taksari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, KPC.
Kiviä taskuun ipalaiselle.
 

Vapaapudotus

Jäsen
Suosikkijoukkue
idän ihmeet
Katsooko kukaan Kalpa-Ässät matsia Samsungin tv:n omalla sovelluksella? Tällä lopetti toimintansa, muut lähetykset kyllä toimivat.

Jännä. Mulla kävi sama homma Lukko-Sport pelin kanssa. Tulee vain tollanen valkonen palkki kun yrittää avata peliä. Koskaan ennen ei ole Samsung temppuillut näin. KalPan matsi toimii normaalisti.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
KooKoo-Rajaniemi 1-1.
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Siis kampituksesta jäähy JYPille...selvä. Samapa tuo tässä konkurssissa.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Katsooko kukaan Kalpa-Ässät matsia Samsungin tv:n omalla sovelluksella? Tällä lopetti toimintansa, muut lähetykset kyllä toimivat.

Mä katson. Välissä vähän pätkii, muuten toimii...

Tää on kyllä paska älytöllön ruutusovellus. Vähän väliä on jotain ropleemaa...
 

k0l1kk0

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Siitä vielä tuomarit Ilveksen puolelle ni hyvin menee.
 

passenger

Jäsen
Jännä. Mulla kävi sama homma Lukko-Sport pelin kanssa. Tulee vain tollanen valkonen palkki kun yrittää avata peliä. Koskaan ennen ei ole Samsung temppuillut näin. KalPan matsi toimii normaalisti.

Juu nimenomaan sama valkoinen palkki näkyy hetken ruudussa. Ei auttanut virtajohdon irroittaminenkaan. Muuten on tosiaan aina toiminut.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
KooKoo-Rajaniemi 2-1.

Newtonille 1+1 reiluun puoleen minuuttiin. Newton nousee samalla myös pakkien pistepörssin kärkeen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös