Pe 1.11.2013 Blues - HIFK

  • 12 568
  • 31
Suosikkijoukkue
scholl
Koodi, gooni, brändi, NHL, mammammaa

Mistähän teikäläinen on nimimerkkinsä keksinyt kun tuli niin oivaltava ja nokkela viesti kirjoiteltua? Toivottavasti vaan ei kaikkien puhtoisten peliliikkeiden ja herrasmiesmäisyyden airuelta Matt Barnabyltä, jonka uran jälkeisiin mahtisuorituksiin kuuluu mm vaimon hakkaaminen.

Gilliesin apinaliikkeestä ei sen enempää, pelikielto lusimaan ja takasin kehiin. Niin kauan kuin on narrifanien "ihon alla" niin olkoon joukkueessa.

Itse pelistä ei voi oikeastaan mitään muuta positiivista sanoa kuin kohtalaisesti toimineen puolustuksen ja loistavan Husson. Herää kysymys, että mihin se lokakuun alun positiivinen peli-ilme hävisi? No taas kerran tästä on vain kaksi suuntaa ja ne ovat ylös- tai alaspäin. Tietysti voidaan jäädä tähänkin, mikäs tässä sijalla 12 ollessa. Ainakin lomat tulee nopeasti.
 

Andrew

Jäsen
Toivottavasti vaan ei kaikkien puhtoisten peliliikkeiden ja herrasmiesmäisyyden airuelta Matt Barnabyltä, jonka uran jälkeisiin mahtisuorituksiin kuuluu mm vaimon hakkaaminen.

Ei Matt Barnaby vaimoansa hakannut. En löytänyt mitään artikkelia missä olisi sanottu, että olisi käynyt fyysisesti käsiksi. Potkaisi riidan jälkeen autotallin oveen, kun vaimo ei suostunut päästämään sisään.
 
Suosikkijoukkue
scholl
Ei Matt Barnaby vaimoansa hakannut. En löytänyt mitään artikkelia missä olisi sanottu, että olisi käynyt fyysisesti käsiksi. Potkaisi riidan jälkeen autotallin oveen, kun vaimo ei suostunut päästämään sisään.

Nöyrät pahoitteluni että sekoitin vaimon hakkaamisen rattijuoppouteen. Se muuttaa käsitykseni Barnabystä oleellisesti erilaiseksi. Onneksi hän kuitenkin pääsi vihanhallinta -kurssille sen johdosta ettei hakannut vaimoaan. Säästyypähän autotallin ovet ehjinä.
 

Barnaby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ari Gold
Mistähän teikäläinen on nimimerkkinsä keksinyt kun tuli niin oivaltava ja nokkela viesti kirjoiteltua? Toivottavasti vaan ei kaikkien puhtoisten peliliikkeiden ja herrasmiesmäisyyden airuelta Matt Barnabyltä, jonka uran jälkeisiin mahtisuorituksiin kuuluu mm vaimon hakkaaminen.
Jaahas. Pistähän hakemuspaperit sisään jos jokin animaatiosarja sitten South Parkin tarvitsee käsikirjoittajaa Chewbacca-puolustus -kohtaukselle.

Katsoin että olet rekisteröitynyt 05.09.2013 ja olen itse kirjoittanut Barnaby-nimimerkillä jo Kiekkopesään, poika. Ja mitä Barnabyyn tulee, niin mistäs tiedät ettei kyseessä ole Barnaby Jones? Googlaa kun et tiedä. Ja mitä Matt Barnabyyn tulee, niin siinäpä mielenkiintoinen tapaus. Tunnen henkilön jonka äidin ystävä oli Matt Barnabyn äiti ja nuoruusvuosilta Kanatassa (sic) oli jo jotain merkkejä nähtävissä tulevasta. Peliurasta Buffalosta voisi nostaa legendaariset televisiohetket Rob Rayn kanssa ja viha-rakkaussuhde Dominator Hasekin kanssa. Vaan onpahan helvetin ala-arvoista lähteä kytkemään tämä kirjoitus johonkin vaimonhakkaamiseen tai rattijuoppouteen, mutta mitään muuta ei paskanylpeältä normijullilta voi odottaakaan.

Gilliesin apinaliikkeestä ei sen enempää, pelikielto lusimaan ja takasin kehiin. Niin kauan kuin on narrifanien "ihon alla" niin olkoon joukkueessa.
What is your major malfunction? Kenenköhän "ihon alla" Gillies on? Toivottavasti pelaa ihan jokaisen paikallisen niin ollaan vähintään 5min ylimääräisellä ylivoimalla joka pelissä.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
scholl
Katsoin että olet rekisteröitynyt 05.09.2013 ja olen itse kirjoittanut Barnaby-nimimerkillä jo Kiekkopesään, poika. Vaan onpahan helvetin ala-arvoista lähteä kytkemään tämä kirjoitus johonkin vaimonhakkaamiseen tai rattijuoppouteen, mutta mitään muuta ei paskanylpeältä normijullilta voi odottaakaan.

Niin jäätävää settiä ettei oikein tiedä mistä aloittaisi tämän perkaamisen. Itse asiassa taitaa olla parempi jättää sikseen. Mutta ilmeisesti johtoajatuksena tässä on se, että jääkiekkotietämyksen mittarina ihan kansallisella tasolla voidaan pitää sitä, mihin ajankohtaan on kirjautunut jatkoajan keskustelupalstalle. Ilmeisesti Westerlund ja Jaloset olivat ensimmäisten kirjautujien joukossa koska heidät on tunnustettu laajemminkin alansa asiantuntijoiksi.

What is your major malfunction?

Idiotismi.
 

Andrew

Jäsen
Niin jäätävää settiä ettei oikein tiedä mistä aloittaisi tämän perkaamisen. Itse asiassa taitaa olla parempi jättää sikseen. Mutta ilmeisesti johtoajatuksena tässä on se, että jääkiekkotietämyksen mittarina ihan kansallisella tasolla voidaan pitää sitä, mihin ajankohtaan on kirjautunut jatkoajan keskustelupalstalle.

Tätä keskustelua voi jatkaa jossain toisessa ketjussa, jos kiinnostaa, mutta on oikeasti härskiä antaa jostain ihmisestä tuommoista väärää tietoa mikä ei pidä paikkaansa. Kuten todettiin niin Matthew Barnaby ei ole pahoinpidellyt vaimoaan, vaan syyllistynyt autotallin oveen potkaisemiseen mikä on minusta täysin eri asia.

Rattijuopumus on myös paha rikos, mutta silti pidän toisen ihmisen pahoinpitelemistä selkeästi pahempana rikoksena. Voisit tarkistaa faktat ennenkuin kirjoitat roskaa muista ihmisistä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös