Patrick O'Sullivan

  • 282 258
  • 712

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Matikaisesta olen eri mieltä BOL:n kanssa. Tiedän, että PS:llä oli asennetta ja halua aivan sairaasti. Mutta tulosta hän ei saanut aikaiseksi.

En ole missään väittänyt tai kyseenalaistanut Matikaisen halua menestyä tai asennetta ylipäänsä. Olen väittänyt, että hänen ulkoisesta habituksestaan paistoi jonkinlainen alistuminen ja epävarmuus. Ja tähän viittaavat vahvasti myös tulokset ja valinnat, jotka johtivat tuloksiin. Totaalijäätymisiä ja mm. käsittämättömiä valintoja peluutuksessa.

Uskon kuitenkin, että Matikainen itse uskoi valintojensa olleen oikeita ja johtavan parhaaseen lopputulokseen. Mikään muuhan ei selitä esim. Miken järjettömiä minuutteja ja vaikkapa MG-Pesonen- parivaljakon peluuttamista jääräpäisesti yhdessä, vaikka lähes kaikki muut näkivät, että heidän potentiaalinsa ei realisoidu kentällä alkuunkaan ja suurella todennäköisyydellä peli toimisi paremmin joidenkin toisten kanssa. Tai sen, että istuttamalla muita kuin Miken kenttää paljon penkillä, se vaikeuttaa muiden pelaajien pelirytmissä pysymistä. Sellaisten pelaajien, joilla oli kyky ja halu ratkoa pelejä ja jotka olivat aiemmin sellaiseen myös tottuneet. Dorkaa. Mutta se Matikaisesta.

O´Sullivanista näkee kyllä selvästi keskenkuntoisuuden. Eilenkin jalat olivat selvästi hapoilla nopeammin kuin muilla. Diggaan myös siitä, että POS uskaltaa tehdä todella nopeita ratkaisuja. Hän ei myöskään ole pelaajatyypiltään sellainen, että tykkäisi pitää kiekkoa. Pikemminkin päinvastoin. Hänen oivalluksensa tulevat todella nopeasti ja laidoille pitäisi kyllä löytää pelikäsitykseltään riittävän älykkäät pelaajat, jotta kyseinen kenttä voisi dominoida illasta toiseen. Voi kyllä myös riittää sekin, että joku menee asenteella maalille, eikä lähde sieltä minnekään ja pitää lavan jäässä ja hakkaa ribarit sisään.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Mutta se Matikaisesta.

Tästä on helppo olla samaa mieltä. Itse asiassa ei kannata paljon katsella taaksepäin ja miettiä miksi äijä jäätyi. Käteen jäi se, että hän jäätyi.

Diggaan myös siitä, että POS uskaltaa tehdä todella nopeita ratkaisuja. Hän ei myöskään ole pelaajatyypiltään sellainen, että tykkäisi pitää kiekkoa. Pikemminkin päinvastoin. Hänen oivalluksensa tulevat todella nopeasti ja laidoille pitäisi kyllä löytää pelikäsitykseltään riittävän älykkäät pelaajat, jotta kyseinen kenttä voisi dominoida illasta toiseen. Voi kyllä myös riittää sekin, että joku menee asenteella maalille, eikä lähde sieltä minnekään ja pitää lavan jäässä ja hakkaa ribarit sisään.

Tästä olen täysin samaa mieltä ja näkisin mielelläni Luttisen POS:n toisella laidalla. Yleisohjeena: "mene maalille, pidä lapa jäässä, kiekko tulee jossain vaiheessa". Ja toiselle laidalle laittaisin raatajan mallia Pakarinen / Talaja. Kaverin joka tekee paskaduunit. On se maalin edessä oleminenkin tosin paskaduunia, mutta jotenkin näin ketjun pitäisi olla roolitettu. Mä en oikeasti ymmärrä ihmisiä, jotka vertaavat O'Helvetinhyvää tavalliseen peruspelaajaan. Jos hän olisi peruserkki mallia Miikka Tuomainen, ei kai kukaan oikeasti jaksaisi edes odotella sitä, että kaveri kuntoutuu? Silloin saadaan hyvässä fyysisessä kunnossa oleva huono pelaaja.

O'Vaikean hahmottaminen näyttää menevän demarien aikaansaaman peruskouluajattelun mukaan: koetetaan saada kaikista pelaajista mahdollisimman samanlaisia, ettei kenellekään tule paha mieli. Pistetään kaavasta poikkeava pois ja otetaan tilalle lujasti yrittävä Eero Somervuori nro2, niin kaikki ovat tyytyväisiä? Silloinhan on siis asenne kohdallaan ja fyysinen kuntokin, kivakiva! Kuitenkin loppupeleissä käy niin, että hyvällä asenteella pelaavat keskinkertaiset HMV-pelaajat saavat aikaiseksi pyöreän nollan. Mutta hei - he ovat sentään fyysisesti kunnossa, nice! Seassa oleva kiekkotaiteilija saisi tosin nämäkin keskinkertaisuudet näyttämään loppujen lopuksi paremmilta kuin he ovatkaan. Luttinen teki helvetisti pinnoja taitavan sentterin ketjussa viime kaudella. Ihan lonkalta voisin väittää, että Luttinen tekisi melläkin helvetisti pinnoja POS:n rinnalla. Vai mietitäänkö sitä, että jos ei sillä Patella kuitenkaan ole asennetta ja jätetään hänen oivalluksensa ottamatta käyttöön?
 

Nypsi

Jäsen
Väitin, ja väitän edelleenkin, että POSin asenteessa ei ole mitään vikaa, hän on vain lähinnä keskenkuntoinen ja ollut aika pihalla. Ei näitä tällaisia intuitiivisia juttuja pysty selittämään muille. Mulla nyt vain on tällainen fiilis. Ja sori, niin monta kertaa on intuitioni ollut oikeassa, että luotan siihen enemmän kuin tämän palstan kirjoittajiin :).
Niinhän se on ettei intuitiivisia juttuja pysty selittämään, mutta on se nyt vähintäänkin huvittavaa että kun joku muu kirjoittaja kertoo omista havainnoistaan niin olet kyseenalaistamassa ja vaatimassa faktoja vaikka teet itse aivan samanlaisia johtopäätöksiä omien tuntemustesi pohjalta, ilman mitään faktoja.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niinhän se on ettei intuitiivisia juttuja pysty selittämään, mutta on se nyt vähintäänkin huvittavaa että kun joku muu kirjoittaja kertoo omista havainnoistaan niin olet kyseenalaistamassa ja vaatimassa faktoja vaikka teet itse aivan samanlaisia johtopäätöksiä omien tuntemustesi pohjalta, ilman mitään faktoja.

Kyllähän sitä nyt väärässä olevia ihmisiä saa kehottamaan ottamaan silmän käteen. Faktahan on se, mitä minä näen.
 

Caney

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Philadelphia Flyers, Liverpool FC
Kyllähän sitä nyt väärässä olevia ihmisiä saa kehottamaan ottamaan silmän käteen. Faktahan on se, mitä minä näen.
Kyllähän BOL on tavallaan ihan oikeassa. Pari palstan kirjoittajaa olisi halunnut POSin jo parin ensimmäisen matsin jälkeen ulos jengistä, vaikka jo toisessa pelissään esitti jotain hmv:sta poikkeavaa. Jos nyt olen ymmärtänyt BOLin käsityksen Pattystä, niin ihan oikeassahan BOL on. Äijä on vähän keskenkuntoinen ja tullut viimeisempänä jengiin sisään ennen Robidas'ta, ja on kokoajan paranemaan päin. POS on ollut myös muutamaan otteluun HIFKn parhaimmistoon lukeutuvia pelaajia, joten tässä asiassa BOLin tutkahan on ollut toistaiseksi ihan kohdillaan, joten mitä valittamista tässä asiassa nyt on?

Ja mitä tulee POSin ketjuun, niin eihän tuo Lennu-POS-Iiro mikään sysipaska ketju ollut, mutta toiseen laitaan olisi hyvä laittaa juurikin JHagin mainitsema Luttinen. Sinänsä taas huono homma Taikurissa olisi siinä, ettei ole viime aikoina saanut paikoistaan sisään, mutta eiköhän se sieltä tule vielä, kun eilenkin teki nätin rystymaalin VPn syötöstä. Hyvällä tsempillä pelannutta Eeroa en olisi laittamassa POSin kanssa samaan ketjuun, sillä pitää liikaa kiekkoa eikä tällä hetkellä saa mistään sisään, antaa siis Eeron pörrätä ykkösessä Redarin ja jonkun muun kanssa (Lennu?). Ville olisi 50/50 POSin laidalle, mutta veti hyvin Erikssonin ja Maken kanssa, joten en näe syytä rikkoa tuota ketjua, vaikka siitä lihaa puuttuukin, kun(?) VP pelikielloltaan tulee takaisin.

Luttinen-O'Sullivan-Pakarinen / POS ja Pakarinen hoitaisivat neppailun kiekon kanssa, ja Artsi venaa maalilla lapa jäässä, kysyttävää?
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Faktahan on se, mitä minä näen.

Mun mielestäni kannattaisi nyt pätkäistä tämä väittely. Kumpikaan ei ole oikeassa, sillä totuus on se, että nimenomaan minä olen aina oikeassa. Jotain rotia tänne mielipidepalstoillekin.
 

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja mitä tulee POSin ketjuun, niin eihän tuo Lennu-POS-Iiro mikään sysipaska ketju ollut, mutta toiseen laitaan olisi hyvä laittaa juurikin JHagin mainitsema Luttinen.

Esitän tähän haisevan erimieltä- lausekkeen. Mikäli Luikuri Tattinen siirretään tuohon, ketjun keskinopeus tipahtaa kolme-potku/vaihto. Lennukaan ei ole mikään supernopea.

Mä diggasin kyllä POS:sta enemmän kun se on keskellä. Rakentaisin O'Keskenkuntoisen laidoille näin:

Lennu - Raastaa laidoilta tarvittaessa läpi, joukkueen paras kiekonsuojaaja ja maalineduspelaa.

Pakarinen - Tuo ketjuun nopeutta+rightin lavan. Adoptiolapseni on muutenkin jäänyt turhaan ruokkimatta vaikka lupasi ja uhosi tehdä ne 20 maalia mitkä ilmeisesti peri Kibeltä(hymiö).

Lennu ja Pakarinen myös klaaraa omassa päädyssä hyvin. Lisäksi O'Syöttökoneen hienot passit pääsevät oikeuksiinsa: Muistakaa Lennun röyhkeä läpiajo kerhoa vastaan(maali) ja Pakarisen ranteet(alkukausi).
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Väittelyyn en aio osallistua, mutta tulin antamaan puoltoääneni. Vaikutuin Paten taidoista viimeistään eilen. Näin jo etukäten mm. ensimmäisen rankkarin epäonnistumisen - virheellisesti, onneksi. Vauhti lähes pysähtyi, sitten vähän leipomista ja kiekko sisään! Komeaa katseltavaa.

Niin, ja tuosta asennepuolesta: en usko siinä olevan mitään vikaa. Uskon itsekin tuohon, että sellaisesta ylipäänsä harvalla pelaajalla ammatilaistasolla on kyse. Kiinnitin eilen huomiota siihen, että Pate ohjeisti kanssapelaajiaan melko hanakasti ennen aloituksia. Ainakin minulle tuostakin pienestä asiasta tuli tunne, että tuolla kaverilla on näkemystä. Ja asennetta myös käyttää sitä.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Se mikä alussa näytti flegmaattisuudelta ja välinpitämättömyydeltä saattaa ollakin vain sitä, että kaveri on arka ja varautunut tyyppi. Enkä yhtään ihmettele kun tausta on tuollainen.
 
Viimeksi muokattu:

Caney

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Philadelphia Flyers, Liverpool FC
Esitän tähän haisevan erimieltä- lausekkeen. Mikäli Luikuri Tattinen siirretään tuohon, ketjun keskinopeus tipahtaa kolme-potku/vaihto. Lennukaan ei ole mikään supernopea.

Mä diggasin kyllä POS:sta enemmän kun se on keskellä. Rakentaisin O'Keskenkuntoisen laidoille näin:

Lennu - Raastaa laidoilta tarvittaessa läpi, joukkueen paras kiekonsuojaaja ja maalineduspelaa.

Pakarinen - Tuo ketjuun nopeutta+rightin lavan. Adoptiolapseni on muutenkin jäänyt turhaan ruokkimatta vaikka lupasi ja uhosi tehdä ne 20 maalia mitkä ilmeisesti peri Kibeltä(hymiö).
Samaa mieltä, en mä missään vaiheessa väittänytkään, että Arttu olisi parempi vaihtoehto Lennun sijasta POSin ketjuun. Paras vaihtoehtohan olisi pitää 32-89-81 ketju koossa muutaman pelin ja katsoa, mihin siitä on. Todella potentiaalinen viritelmä olla tämän liigan dominoivimpia ketjuja, laidoilla voimahyökkääjät hyvillä laukauksilla ja keskellä NHL-tason peliälyn ja kädet omaava kaveri. Miten vaan on, jos NHL alkaa ja Lennu lähtee? Sitten sitä Luttista tohon. Tohon kun O'Sullivanille saadaan vielä enemmän sitä liikettä kondikseen, niin aijai kun olisi nannaa.

Hain vaan tuolla Luttinen-POS-Pakarinen systeemillä ykkösen uusimista. Redari vetää ihan hyvin, mutta Eero tuntuu yksinäiseltä sudelta tuossa ketjussa, kun pörrää pörrää ja pörrää vaan, eikä sitten tee omista paikoista. Toki oikea ratkaisu olisi jättää Eero Kiben kanssa syömään poppareita muutamaksi peliksi.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Esitän tähän haisevan erimieltä- lausekkeen. Mikäli Luikuri Tattinen siirretään tuohon, ketjun keskinopeus tipahtaa kolme-potku/vaihto. Lennukaan ei ole mikään supernopea.

Mitäs jos pidettäisiin Lennu, mutta lisättäisiin Arttu? Vaihdettaisiin siis Arttu nimenomaan Iiron eikä Lennun tilalle.

Muistelen vieläkin pienellä kaiholla Baxterin aikaista Trio Liha -ketjua, jonka laidoilla viilettivät nimenomaan Luttinen ja Petrell. Valitettavasti ketju ei saanut hyökkäyspäässä paljonkaan aikaan, koska sentterinä pörräsi sinänsä pirteä mutta lähes kädetön Jermu Pöntinen. Nyt siihen keskelle olisi heittää Stadin pehmeimmät kädet.

Lennu heittää miestä laitaan, O heittää kiekkoa maalille, ja Arttu heittää irtokiekot sisään. Myös Lennu voi toimia maskimiehenä ja ohjata pakkien tai O:n vedot maalin edestä sisään.

Kokeilemisen arvoinen ketju, väitän minä.

p.s. En hyväksy arvioita, joiden mukaan Patty etenee kentällä verkkaisesti tai suorastaan hitaasti. Sillä on vain taloudellinen luistelutyyli :D
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mun mielestäni kannattaisi nyt pätkäistä tämä väittely.

Herra siunaa, mitä sinulle on tapahtunut?

Annan vinkin: Kahdeksan kirjainta, alkaa s:llä ja päättyy i:hin.
 

Clocks

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Se mikä alussa näytti flegmaattisuudelta ja välinpitämättömyydeltä saattaa ollakin vain sitä, että kaveri on arka ja varautunut tyyppi. Enkä yhtään ihmettele kun tausta on tuollainen.

Hyvä analyysi, tässä toinen:

Kaveri on siinä määrin tietoinen omista kyvyistään, ettei koe tarpeelliseksi vakuuttaa itseään tai ketään muuta koohottamalla räkä poskella. Toisella tapaa muotoiltuna mies tietää mitä osaa, ja että se tulee näkyviin kun pelituntuma löytyy.
 

Stigu

Jäsen
JHag kirjoitti:
Mun mielestäni kannattaisi nyt pätkäistä tämä väittely.

Herra siunaa, mitä sinulle on tapahtunut?

Annan vinkin: Kahdeksan kirjainta, alkaa s:llä ja päättyy i:hin.
Seniili? Sadomasokisti? Saatanan hintti? Seksiaddikti? Super perverssi?

Tsekkasin pikaisesti noi SM-liigan ulkkarit ja ei tuolla nyt hirveän monta O'Ylisuurihypetystä kovempaa tähteä ole, jotka ennemmin ottaisin jengiin: Huml, Perrin, Dixon, Moses, Abid, Smolanek, Wilsie, Hubacek, Jekimovs, varauksin Locke ja Plihal. Nybarin hit raten huomioiden, ehkäpä Paten sainaus olikin ihan OK.
 

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vänkään aikani kuluksi OldShitin kanssa koska se on turvallista. Ei tule pahaa mieltä kenellekään eikä mulle bannia.

Wilsie - Laitahyökkääjä. OldShit, reisille meni. Sentteriähän me haettiin?!

Plihal - Suuria loukkaantumisongelmia(hei tää kyllä sopisikin!), lisäksi ei osaa katsoa minnekä luistelee ja päätyy liian usein lärvi edellä vastustajan olkapäähän. Keskialueella.

Perrin/Dixon - Ilomielin! Vaan molemmat ovat jämähtäneet Kehä III:sen ulkopuolelle jolloin me kyseenalaistetaan niiden mielenterveys. Toisaalta on jo liian pitkä aika kun HIFK:ssa on viimeksi ollut pöpiläisiä. Hyväksytään siis.

Huml - Herkutellen ottaisin. Epävakaa tsekki, taitava eikä kaihda kovia otteita+osaa kilahtamisen jalon taidon. Brändikamaa ehdottomasti!

Moses - Mikkihiiri. Alkukaudesta kauhea hypetys. Pleijareissa katoaa kuvasta pahasti. Trust me, katsoin kristallipalloani. Ei jatkoon.

Abid - Terroristi, pelaa muuten siellä Kehä III:sen ulkopuolella. Siis pöpi. Terroristipöpi. Kuulostaa hyvältä. Paita kattoon kamaa?

Smolenak - Laiska, osaa tehdä maaleja. Kaikkea mitä Somervuorelta puuttuu. Sold.

Locke - Kts. Moses kohta ja lisää Kehä III:sen ulkopuolisuus. Et siis voi olla vakavissasi, ethän?

Jekimovs - Vieraankielinen nimi, tästä innostutaan aina HIFK:n toimistolla. Tulee kuitenkin SaiPasta mistä meille on jo saapunut Tyllykkä. Valitettavasti kieltäydymme tästä siis.

Hubacek - Hmm. Työteliäs ja raastava. Ei käsiä. Vahvakin on kuulemma. Sopii, laitetaan vaikka MaG tai O'Sullivan vaihdossa niin ei tule paha mieli Valtralle ja saadaan tikutakuosastoa pienennettyä taas.

OldShit ei siis kyennyt hirveästi skouttaamaan meille mitään uutta. Mutta mitäs jos haettas vaikka Dahlman takas Nordikselle? Right, entinen maalintekijä ja pelannut aiemminkin. Voittava kombinaatio, hmm?
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Vänkään aikani kuluksi OldShitin kanssa koska se on turvallista. Ei tule pahaa mieltä kenellekään eikä mulle bannia.

Wilsie - Laitahyökkääjä. OldShit, reisille meni. Sentteriähän me haettiin?!

No mä vänkään tässä asiassa sen verran, että HIFK kyllä hommasi O´Sullivanista itselleen sniperin, koska sellainen puuttui joukkueesta. Tämä on ollut suunniteltu juttu jo kauden alusta asti. POS tulee pelaamaan laidalla, koska sentterin tontti ei ole sille ominainen. Nyt pelaa pakon edessä siinä missä Peltonenkin pelasi.
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Se mikä alussa näytti flegmaattisuudelta ja välinpitämättömyydeltä saattaa ollakin vain sitä, että kaveri on arka ja varautunut tyyppi. Enkä yhtään ihmettele kun tausta on tuollainen.

Voit hyvinkin olla oikeassa - kaveri aistii ja tutkailee tilannetta alussa ja kun on eka kerran seurajoukkuetasolla pelaamassa kotimantereensa ulkopuolella, totutteluun menee aikansa ja jos kesällä ei ole päässyt täysipainoisesti treenaamaan, ei alussa voikaan vaatia urotekoja. Mutta nyt ollaan menossa oikeaan suuntaan ja peliäly on vertaile huippuluokkaa.

Aika moni on tässäkin ketjussa ollut heittämässä kaveria ulos joukkueesta jo parin matsin jälkeen. Mutta miettikääpä; miksi NHL:ssä reilut 300 matsia pelannut ja kovasta sopimuksesta aikoinaan nauttimaan päässyt pelaaja tulisi Suomeen, jos ei yhtään kiinnostaisi?AHL tai ECHL pyörii kuitenkin kotimantereella jne.

Mutta tärkeintä on se, että vauhti ja pelituntuma alkaa löytyä ja uskon
O'Sullivanista olevan rutkasti hyötyä jo seuraavan kuukauden aikana.
 

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No mä vänkään tässä asiassa sen verran, että HIFK kyllä hommasi O´Sullivanista itselleen sniperin, koska sellainen puuttui joukkueesta. Tämä on ollut suunniteltu juttu jo kauden alusta asti. POS tulee pelaamaan laidalla, koska sentterin tontti ei ole sille ominainen. Nyt pelaa pakon edessä siinä missä Peltonenkin pelasi.

Kirjoituksessani en ollut aivan noin vakavalla jalalla liikkeellä. Mutta tottahan sä turiset, sniperi saatiin.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Kirjoituksessani en ollut aivan noin vakavalla jalalla liikkeellä. Mutta tottahan sä turiset, sniperi saatiin.

Joo, kyllä mä ymmärsin teidän shittiksien jutustelun. :) Mutta siis se mun viesti ei ollut ainostaan sulle tarkoitettu oikaisu, vaan ihan yleisesti. Kun täällä porukka on kuitenkin pääsääntöisesti peluuttamassa O´Sullivania sentterinä.
 

Stigu

Jäsen
OldShit ei siis kyennyt hirveästi skouttaamaan meille mitään uutta.
Arvon ShitMachine, olen juuri anonut sinulle 3 vuoden kirjoituskieltoa saitille, toivotaan että syytteet (solvaus, väärän tiedon jakaminen, täyttä ymmärrystä vailla, vittuilee kaverille) menevät sellaisinaan läpi. Noi kaikki ym pelaajat muuten ovat pistekeskiarvossa edellä O'MyGodHeWillSaveUsInthePlayoffsia.

Koska ShitMachine on nähnyt moisen vaivan arvioidakseen O'lensekoittanutjoidenkinfanienpään kiistattomia korvaajia, ohessa muutama arvio Patesta, poimittu ATK:sta:

- hokeywilderness.com (Minnesotan omat sivut): O'Sullivan has some issues with his attitude, including a lack of work ethic, and some fairly powerful delusions of grandeur.(Suom huom: some fairly powerful delusions of grandeur: melko voimakkaita harhakuvitelmia omasta loistokkuudesta)

- hockeydb.com :Is lacking in size and strength. Isn't very good off the puck.

- hockeyutopia.com: Fast forward four years into his career and those possible attitude issues seem to pop up from time to time.

Asenneongelmasta, ylimielisyydestä sekä ongelmista kiekottomana puhutaan ATK:ssa. Eli ihan samoista asioista, mistä Pate on tullut kuuluisaksi Suomessa. Toivotaan, että Soppa korjaa ne. Uskokoon kuka haluaa.

Ja hemmo_1973:n kysymykseen, miksi Pate pelaa IFK:ssa: Veikkaan että rahan takia.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja hemmo_1973:n kysymykseen, miksi Pate pelaa IFK:ssa: Veikkaan että rahan takia.

Paskanmarjat. Rakkaudesta seuraan tietenkin. Ja tämä on faktaa.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Kun täällä porukka on kuitenkin pääsääntöisesti peluuttamassa O´Sullivania sentterinä.

Johtunee osaltaan siitäkin, että Nybondas totesi HIFK:n saaneen O'Sullivanista ykkössentterin. Toivottavasti tuo ei kuitenkaan ole kiveen hakattua, sillä kyllähän senttereitä piisaa muutenkin, kun Töykkis ja Perrault palaavat. Olkoon Pate nyt se kuuluisa peliä tekevä laituri.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Johtunee osaltaan siitäkin, että Nybondas totesi HIFK:n saaneen O'Sullivanista ykkössentterin.

Tällaista ei ole kyllä sanottu missään: ”O’Sullivan täyttää sen vajeen, mikä meillä syntyi hyökkäykseen Perraultin loukkaantumisen myötä. Hän pystyy pelaamaan sekä keskellä että laidassa. Tämä on pitkän prosessin tulos ja keskeinen osa joukkueen rakennusta, eikä mikään väliaikainen ratkaisu,” toteaa IFK:n GM Tom Nybondas. Tämä siis the Tiedotteesta HIFK:n sivuilta.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Minulla ainakin odotusarvo Pyhän Patrickin sentterinä pelaamiselle selittyy sillä, ettei meillä ykkössenaa oikein ole.

Ensinnäkin Perraultin paluussa noin pitkän saikun jälkeen on ymmärrettävistä syistä aika syyri riski, ettei hän tasolleen tällä kaudella ehdi päästä. Toiseksi vaikka Rede onkin ylittänyt minun ja varmaan aika monen muunkin odotukset, on hänen selvitymisessään ykkössenana ja joukkueen avainpelaajana pleijareissa melkein Perraultin kuntoutumiseen verrattavissa oleva riski.

Kolmanneksi senttereitä (etenkin jotka osaavat palata myös laidassa) ei joukkueessa voi olla liikaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös