Patapaidat – Ässien peliasut

  • 18 353
  • 177

Nigi

Jäsen
Itse olen aivan eri mieltä. Toki tohon vanhaan on tottunut, mutta jotenkin toi uusi näyttää paremmalta.

Mielestäni myös päivityksessä on onnistuttu erittäin hyvin.

Ässien sivujen uutisessa on avattu sitä, että miksi tämä päivitys on tehty. Pikkukuvissa logo näyttää huomattavasti selkeämmältä, kun valkoisen osuutta on lisätty ”alakulmiin”.
 

K.A.H

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Koska itse peliasut muutuvat punamustaan? Sitä odottelen, nykyinen päivitys silloin oliko vuosipari sitten ei ollut mun mielestä ehkä se onnistunein.
Itse olen taasen punavalkoisen kannalla. Sehän se peliasun alkuperäinen väri on ollut. Mutta makuasioita.
 

Šatan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Itellä ei niin väliä että onko Ässät punamusta, punavalkonen tai vaikka punamustavalkoinen. Paidoista mitä itse omistan hienoin on se pelkkä punainen, ja mulle olisi ihan fine jos Ässät oikeasti ottaisi käyttöön sen pelkästään punaisen paidan. Voisi olla jopa hienompi kuin nämä muut vaihtoehdot.
 
Suosikkijoukkue
Broadstreet Bullies, Scott Stevens, Wendel Clark
Itse olen taasen punavalkoisen kannalla. Sehän se peliasun alkuperäinen väri on ollut. Mutta makuasioita.
Kyllä se 60-luvun loppuvuosina oli lähinnä koko punainen. Noi valkoiset olkapäät on myöhempää aikaa. "Alkuperäisessä" pelipaidassa ei tainnut olla muita mainoksiakaan kuin Friitala.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Olen erittäin tyytyväinen niin uudistukseen kuin sen esittelyvideoon. Ammattimaista toimintaa.
Ja näyttääpi siltä että VIHDOINKIN on siitä keltaisesta PaniniPallukasta päästy eroon.
Kaksi logoa on mielestäni Liigassa tyylikkyydeltään ja ajattomuudeltaan kirkkaasti ylitse muiden: Ässät (nimenomaan punaisella "lippupohjalla") sekä Tappara.

Mitä peliasuihin ja seuran visuaaliseen ilmeeseen kokonaisuudessaan tulee, Ässät vie näistä kahdesta voiton, koska puna-musta-valkoinen värimaailma on vain niin kertakaikkisen tehokas ja tyylikäs. Erityisesti arvostan, että Isomäen hallikin rempattiin jokunen vuosi Ässien väreillä, jolloin sama voimakas teema toistuu kautta linjan. Todella kova, respect!
 
Viimeksi muokattu:

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
No niin, nyt on sitten uusi musta peliasu karhulogoineen lanseerattu.

Ensimmäinen ajatus tuosta logosta on pettymys. Toki ihan hienosti haettu historiasta elementtejä ja patalogot on ihan hauska idea, mutta jotenkaan en saa tuosta oikein mitään irti. Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu omissa ajatuksissa.

Olisiko ollut parempi idea lähteä hakemaan jotain kirjainsymboliikan kautta ála Kraken, Bruins, Canadiens, Devils, Flyers, Flames, Stars?

No tällä mennään nyt. Jännä nähdä kuinka kauan tuota lopulta tullaan käyttämään.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Onko eka kerta kun on logon suhteen leikitelty hieman enemmän? Modernia meininkiä, radioaktiivisessa jätteessä kastettu karhu?

Eiköhän nuo mustat paidat ihan hyviltä näytä kun Isomäen jäälle luistellaan.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
No niin, nyt on sitten uusi musta peliasu karhulogoineen lanseerattu.

Ensimmäinen ajatus tuosta logosta on pettymys. Toki ihan hienosti haettu historiasta elementtejä ja patalogot on ihan hauska idea, mutta jotenkaan en saa tuosta oikein mitään irti. Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu omissa ajatuksissa.
Tässähän siis koko tämän teasingin idea oli näemmä juuri tämä vaihtoehtoinen uusi logo, ei suinkaan mikään kolmospaita. Yksi syy varmasti siihen jos tuntuu pettymykseltä on se, että kun meidän fanien mielet eivät tienneet lainkaan ennakkoon valmistautua johonkin uuteen logoon, niin jo siksi torjunta on ensimmäinen luonnollinen reaktio, etenkin nyt keskiverto porilaiselta :D

Hienosti on tosiaan porilaisen kiekkoilun historia sekä koko Porin imago nivottu yhteen tuossa uudessa logossa, siitä ei kyllä jää kiinni. Näemmä heti huomenna pelataan tuolla karhulogo kolmospaidalla, ja totta kai juuri huomenna meikäläinen ei ehdi peliä katsoa, mutta näkeehän sen sitten maalikoosteesta miltä uudet paidat näyttävät. Musta on aina ollut oma lempivärini, niin tylsää kuin se onkin, mutta silti minusta ainoa paikka jossa musta ei ehkä näytä niin hyvältä värinä on juurikin lätkäjoukkueen paidassa.. mutta katsotaan, kolmospaitojen käyttö on joka tapauksessa hyvin satunnaista
 

Nigi

Jäsen
Pidän uutta vaihtoehtoista logoa onnistuneena. Tärkeää minulle tuossa on se, ettei ole randomilla otettu vain jotain eri logoa kolmospaitaan, vaan siinä on ajatusta takana. RU:n ja Karhujen logoista vaikutteita.

Voisin kuvitella, että tämä kolmospaita pysyy mukana ensi kaudellakin ja ”peruspaitoihin” tulee brändiuudistuksen mukana myös päivitystä. Paluu mustiin kypäriin ja punamustaan?
 

Pratu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Punainen kypärä tuohon olisi sopinut vielä lisäksi ihan kivasti. Tietysti mustakin, mutta olisi tullut ehkä jo liian koko musta.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tässähän siis koko tämän teasingin idea oli näemmä juuri tämä vaihtoehtoinen uusi logo, ei suinkaan mikään kolmospaita. Yksi syy varmasti siihen jos tuntuu pettymykseltä on se, että kun meidän fanien mielet eivät tienneet lainkaan ennakkoon valmistautua johonkin uuteen logoon, niin jo siksi torjunta on ensimmäinen luonnollinen reaktio, etenkin nyt keskiverto porilaiselta :D

Hienosti on tosiaan porilaisen kiekkoilun historia sekä koko Porin imago nivottu yhteen tuossa uudessa logossa, siitä ei kyllä jää kiinni. Näemmä heti huomenna pelataan tuolla karhulogo kolmospaidalla, ja totta kai juuri huomenna meikäläinen ei ehdi peliä katsoa, mutta näkeehän sen sitten maalikoosteesta miltä uudet paidat näyttävät. Musta on aina ollut oma lempivärini, niin tylsää kuin se onkin, mutta silti minusta ainoa paikka jossa musta ei ehkä näytä niin hyvältä värinä on juurikin lätkäjoukkueen paidassa.. mutta katsotaan, kolmospaitojen käyttö on joka tapauksessa hyvin satunnaista
Vai pelataan heti Kärppiä vastaan karhutunnuksella.

Tämä muuttuu selvästi Kamala luonto-sarjakuvaksi. Nyt on karhu, ilveksen, kärpän ja ketun kanssa. Enää puuttuu, että haetaan jänis vanhasta Tamin Kokudun paidasta. Ottaako jo rintaansa lampaan tai hirven?

Neliraajajarrutan tätä touhua.
 

Äänetön

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tyylikäs idea mutta tosiaan logo olisi voinut olla tuon teaserin tyylinen, tämä hieman muovinen. Olisi vielä kiva nähdä paidasta ihan oikea kuva, eikä mitään rendentöintiä.
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mutta toisaalta olisihan tuo voinut olla paljon, paljon pahempikin.
 

Liitteet

  • Boston.jpeg
    Boston.jpeg
    102,2 KB · kertaa luettu: 171
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös