Parisuhteet ja Jatkoaika

  • 6 814
  • 31
Tila
Viestiketju on suljettu.

krobbe

Jäsen
Mieleeni pälkähti mielenkiintoinen aihe, josta en löytänyt vielä olemassa olevaa ketjua. Meitähän on täällä sadoittain aktiivisia kirjoittajia niin miehiä kuin naisiakin. Saamme täällä netissä kanssakirjoittajistamme määrätynlaisen kuvan. Jotkut ihastuttavat ja jotkut vihastuttavat, suuri osa ei herätä minkäänlaisia tuntemuksia.

Suuri joukko tuntee varmaan toisensa myös oikean elämän puolella, mutta onko jatkoaika toiminut parisuhteiden käynnistäjänä? Ovatko kaksi entuudestaan täysin vierasta ihmistä löytäneet toisensa jatkoajan ansiosta? Onko syntynyt jopa kestäviä avioliittoon johtaneita suhteita? Entä miten on, salasuhteiden laita? Onko jatkoajasta löytynyt ihastuksen kohde aiheuttanut siirtymisen kielletyn hedelmän nautintaan?

Henkilökohtaisesti olen saanut täältä lukemattomia uusia ystäviä todelliseenkin elämään, ja jopa kielletyn hedelmän poiminen on ollut lähellä. Kertokaa kokemuksistanne, ilman nimiä ja nimimerkkejä tietenkin, emmehän halua tärvellä kenenkään yksityisyyttä edes nimimerkin.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olen tavannut reilusti toistakymmentä jatkoaikalaista livenä, osan yhden kerran jotkut useammankin kerran. Mitään sydänystäviä tuskin on kenestäkään kehkeytynyt (vielä), mutta muutaman kanssa on tullut pidettyä jonkun verran yhteyttä. Pitäisi ehkä enemmänkin, laiskuus vaan vaivaa. Tuo perisynti.

Joka tapauksessa tämä paikka on niin iso, että varmasti löytyy verrattomia heppuja/heputtaria ja itselläni on sen verran avoin mieli, että voisin tavata ihan kenet tahansa minä päivänä tahansa (varaan oikeuden vedota kiireisiin). Ihmisiä jokainen (uskoisin), joten mitäpä sitä tässä pelkäämäänkään. Ei se satu kuin kerran, jos turpiin lyödään.

Eiköhän täälläkin muutama parinmuodostus ole tapahtunut. Itseni kohdalla näin ei ole tapahtunut, vaikka en nyt kiistä, etteikö jotain säpinää olisi ollut hamassa menneisyydessä. Sitähän tapahtuu melkeinpä aina tälläisissäkin paikoissa. Sattumoisin tiedän. Siinä on kyllä omat hyvät ja huonot puolensa, mutta ihmisillä on taipumus parinmuodostukseen, vaikka sitten jääkiekkokeskustelupalstan kautta.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Kyllähän jatkoajassa tapahtuu, niin kulisseissa kuin muutenkin. Minulla olisi hauska tarina kerrottavana yv, puolelta mutta jätän sen tällä kertaa väliin koska ilmeisesti mustasukkainen poikaystävä on vieläkin kimpussani, tahaton tapahtuma joka Tallinnan ketjun aikana tapahtui ei kuitenkaan aiheuttanut mitään ihmeempiä konflikteja osaltani tai muidenkaan osalta, aina ei vain tiedä mihin soppaan lusikkansa vahingossa laittaa, annetaan hieman ketjun kasvaa ja ajan kulua ja palataan aiheeseen myöhemmin.:)

Kiinnostavaa olisi tietää onko olemassa ns, jatkoaika lapsi ja kuka mahtoi olla ensimmäinen, elikkä kohdanneet jatkiksessa jne.. avioliitto avoliitto tai muu sellainen josta elämä on saanut alkunsa. Siellä missä on ihmisiä on rakkautta ja tapahtumia sehän on selvä, "ei rakkaudell mittä voi".

veini
 

irGGu

Jäsen
Mitenkä nämä nyt miettii. Vuosien saatossa on tavannut useita ihmisiä jääkiekon takia, niin jatkoajan, irkin, kuin ihan jäähallinkin kautta. Varsinaista "ensitapaamispaikkaa" on paha luonnehtia.

Kuitenkin muutama jatkoaikakirjoittaja aikoinaan opetti minulle yksityisviestein sen miten irkki toimii, joten sitäkautta saa väännettyä asiat niin että kaikki ovat tulleet tutuksi jatkoajan kautta. En osaa kuitenkaan sanoa. Ikinä ole edes ajatellut sitä että missä kenetkin on ensimmäistä kertaa tavannut ja missä tehnyt ensimmäisiä havaintoja toisesta.

Tuo nykyinen (ja toivottavasti lopullinen) mies kirjoittelee myös jatkoaikaan, mutta olettaisin kuitenkin että irkissä ollaan ekoja kertoja tavattu. Vuoden kauemman tuo on jatkoaikaan ollut rekisteröityneenä kuin minä. Ensimmäistä kertaa tavattiin virallisesti Ässäfanien kesäjuhla vol. 2:ssa, ja kesäjuhla 3:sta asti on jonkinasteista tapailua ollut muussakin kuin kaverimielessä. Ja kesäjuhlat järjestetään siis jatkoajan kautta, joten vahvasti mukana jatkoaika tässä touhussa on ollut.

Kiitoksia siis ylläpidolle ja jatkoajan perustajille siitä että olette tuoneet onnen elämääni. Kumarrus teille.

Edit. tuohon "kielletty hedelmä" kohtaan vielä. Kyllä jatkoajassa on useita, useita (kuitenkin sormilla laskettuna) miehiä, joiden kanssa pystyisi todella helpolla miettimään jonkinasteista "tapailuakin", kielletyn hedelmän kokeilua. Suorastaan mielenkiintoisia persoonia osa. Läheisempi, hetken kestävä, tuttavuus näiden kanssa vaikuttaa ajatuksissa todella kiehtovalta. Ajatustasolle saa kuitenkin jäädä, ja nimimerkit pysykööt omien korvieni välissä vain..
 
Viimeksi muokattu:

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Ei ihan mene otsikon alle, mutta niin läheltä liippaa kuitenkin että tohdin avautua. Eli minähän aikanaan ihastuin palstan kautta tunnetuksi tulleseen virolaiseen yksinhuoltajaäitiin, joka oli erääseen leikkimieliseen kilpailuun asetettu ehdolle. Ensin ihastustani ei ehkä hiukan ahdasmielisten kanssakirjoittajien silmissä hyväksytty lainkaan ja lopulta ihastukseni mitä ilmeisimmin osoittautui mielikuvituksen tuotteeksi. Traaginen tarina, etten sanoisi.
 

Anton

Jäsen
Ei ole ollut, eikä pääse syntymään mitään ihmeellisiä. Oma eukko lukee säännöllisesti palstaa, koska oli kerran kotioloissa päässyt yllättämään, enkä ehtinyt repiä piuhoja seinästä tai lyödä näyttöä hajalle.

Saan arkiviikolla aina välillä sähköpostia tai tekstarin, joka kertoo minun kirjoittaneen Jatkoaikaan jälleen koko päivän typerimmän jutun.

Kiitos Kulta! Minäkin arvostan sinua...
 

krobbe

Jäsen
Mielenkiintoista

Toivon edelleen ketjun avaajan ominaisuudessa, että kaikki ketjuun kokemuksistaan kertovat muistavat tuon intmiteetiijutun. Sitä ei ole vielä tapahtunut, että vihjailtaisiin nimimerkkeihin tai todellisiin henkilöihin.

Pidetään se mielessä niin saadaan homma menemään putkeen, kirjoitusten koolle ei ole rajoituksia, mitä pitemmät tarinat sitä antoisempaa lukea.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
krobbe kirjoitti:
Toivon edelleen ketjun avaajan ominaisuudessa, että kaikki ketjuun kokemuksistaan kertovat muistavat tuon intmiteetiijutun. Sitä ei ole vielä tapahtunut, että vihjailtaisiin nimimerkkeihin tai todellisiin henkilöihin.
Mielestäni se ei ole tarpeellista kertoilla kovin seikkaperäisesti tuollaisista asioista, kun se ei ole yhden ihmisen kauppaa. Itse en ainakaan halua loukata kenenkään yksityisyyssuojaa ja siten ei kyllä vihjeitä tule, keistä ihmisistä on kyse.

Tyydyn vain toteamaan, että intiimiyttä on ollut. Enempää ette saa tietää, pervot!
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ted Raikas kirjoitti:
Tyydyn vain toteamaan, että intiimiyttä on ollut. Enempää ette saa tietää, pervot!

HYYYYYIIIIIIII!
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
krobbe kirjoitti:
Henkilökohtaisesti olen saanut täältä lukemattomia uusia ystäviä todelliseenkin elämään, ja jopa kielletyn hedelmän poiminen on ollut lähellä.

Senkin sika saatana! Tiedoksi sinulle ja muille, että annoin vaan ymmärtää, jotta tarjoaisit sen illan!!
 

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
sopuli kirjoitti:
Itse olen muistaakseni nukkunut nimim. Fläppiksen kanssa samassa parisängyssä. Jos romantiikka on ollut, niin se oli yksipuolista oman tajuttomuuden johdosta.

Voin muuten kertoa, että mikäli viittasit tilanteeseen, jota minäkin olin todistamassa, niin ette te kyllä Fläppiksen kanssa samassa sängyssä nukkuneet. Toinen röhnötti sängyllä ja toinen sohvalla niin, etten minä meinannut päästä mihinkään nukkumaan.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
krobbe kirjoitti:
Toivon edelleen ketjun avaajan ominaisuudessa, että kaikki ketjuun kokemuksistaan kertovat muistavat tuon intmiteetiijutun. Sitä ei ole vielä tapahtunut, että vihjailtaisiin nimimerkkeihin tai todellisiin henkilöihin.

Pidetään se mielessä niin saadaan homma menemään putkeen, kirjoitusten koolle ei ole rajoituksia, mitä pitemmät tarinat sitä antoisempaa lukea.

Tämä on kyllä sellainen asia joka kannattaa kaikkien muistaa, ketjun ajatus on muuten upea ja mielenkiintoinen. Varmaankin ketjun kasvaessa tulle upeita ja hauskoja juttuja esiin foorumin vaiheista ja ihmis-suhteista. Pidetään kielikeskellä suuta.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Entä jos on käynyt niin että toisen miespuolisen kirjoittajan, kiimaisen vuohen ja allekirjoittaneen porukalle maistui terästetty jouluglögi ja homma riistäytyi motellihuoneessa täysin käsistä, niin että päädyimme sieltä vähin äänin poistuttuamme halpalentoyhtiöllä matkustaen Etelä-Puolaan kunnes 8,5 kuukautta myöhemmin välillemme syntyi rakkauslapsi - siksi kysyisin että mitäköhän kello on?
 

OneBigRed

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Golden AWe kirjoitti:
Entä jos on käynyt niin että toisen miespuolisen kirjoittajan, kiimaisen vuohen ja allekirjoittaneen porukalle maistui terästetty jouluglögi ja homma riistäytyi motellihuoneessa täysin käsistä, niin että päädyimme sieltä vähin äänin poistuttuamme halpalentoyhtiöllä matkustaen Etelä-Puolaan kunnes 8,5 kuukautta myöhemmin välillemme syntyi rakkauslapsi - siksi kysyisin että mitäköhän kello on?

Mulle kävi ihan samoin! Paitsi että se toinen ei ollut mies. Eikä ollut vuohta. Lastakaan ei syntynyt, enkä Puolassa ole käynyt.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joskus kun olin nuori ja viaton, oli jonkinlaista juttua hetkisen aikaa erään palstan miekkosen kanssa. Tämän "jutun" voi sitten laskea tunneissa, ei edes päivissä. Mutta hauskaa oli vähäsen aikaa ainakin.

Muuten en ainakaan tunnusta hirveitä rakkaussuhteita jatkoajan kautta, on ollut muutama halukas minun suuntaani kylläkin joskus. Nyt kuitenkin varattuna jo puolitoista vuotta, joten taitaa olla tältä erää jatkoaikasuhteet ohitse.
 

Rööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sv veinikretski kirjoitti:
Minulla olisi hauska tarina kerrottavana yv, puolelta mutta jätän sen tällä kertaa väliin koska ilmeisesti mustasukkainen poikaystävä on vieläkin kimpussani

Kiinnostavaa olisi tietää onko olemassa ns, jatkoaika lapsi ja kuka mahtoi olla ensimmäinen.

veini

Älä nyt hyvä mies hauskaa tarinaa turhaan panttaa. En nimittäin millään saa uskottua, että täällä olisi oikeasti joku mustasukkainen miehelle, joka ei saa pesää kuin paikalliselta Tallinnassa. Ei vaikka on väsännyt automaatista käyntikortteja komeasti ravintoloitsijan statuksella. Ei edes siitä juopuneiden suomalaisturistien laumasta lohkea, joille tämä soppatykistään jakaa haaleaa hernerokkaa räkätippa nenänpäässään. Panematta jää, vaikka panisi ilmaiset pannarit palan painikkeeksi tai näyttäisi isän kuvaa, joka sentään jo talvisodassa keitteli keittojaan samaisissa sammioissa.
Tämä mies on myrkytön käärme, häntänsä hävittänyt vaskitsa. Ei tälläisille miehille olla mustasukkaisia, Veini. Kerro nyt se hauska tarina, jooko?

Ai niin, onhan täällä toki peukkujaan inisten imeviä Jatkoaika-lapsia. Ensimmäinen taisi olla nimim. veinikretski ja sittemmin niitä on siinnyt koko saunallinen. Onnea ja jaksamista Jatkoajalle. Kukahan näistä palleroista muuten saa avata seuraavan saunamajurin masinoiman ketjun. Varmaan jänskättää ihan simona, vähän niin kuin joulukalenterinkin kanssa.

Oliko muidenkin vihtaan kustu?
 

krobbe

Jäsen
Ollaanpas täällä katkeria

Nyt ei kyllä jaksa ymmärtää mikä saa ihmisen moiseen katkeraan tilitykseen. Jotain pahaa on nyt kyllä päässyt tapahtumaan kun noin hirviän pahoin on poloinen mielensä pahoittanut. Mutta tätähän se juuri on tämä ihmissuhteiden hoitaminen täällä, joskus se vaan ottaa toisilla turhan koville.

Voimia ja jaksamista.
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tunkki vei Daespoon Röörin edestä...ja tämän jälkeen takaa. Siitä on nyt kyse, minä tiiiän.
 

Kaivanto

Jäsen
Rööri kirjoitti:
Älä nyt hyvä mies hauskaa tarinaa turhaan panttaa. En nimittäin millään saa uskottua, että täällä olisi oikeasti joku mustasukkainen miehelle, joka ei saa pesää kuin paikalliselta Tallinnassa. Ei vaikka on väsännyt automaatista käyntikortteja komeasti ravintoloitsijan statuksella. Ei edes siitä juopuneiden suomalaisturistien laumasta lohkea, joille tämä soppatykistään jakaa haaleaa hernerokkaa räkätippa nenänpäässään. Panematta jää, vaikka panisi ilmaiset pannarit palan painikkeeksi tai näyttäisi isän kuvaa, joka sentään jo talvisodassa keitteli keittojaan samaisissa sammioissa.
Tämä mies on myrkytön käärme, häntänsä hävittänyt vaskitsa. Ei tälläisille miehille olla mustasukkaisia, Veini. Kerro nyt se hauska tarina, jooko?

Ai niin, onhan täällä toki peukkujaan inisten imeviä Jatkoaika-lapsia. Ensimmäinen taisi olla nimim. veinikretski ja sittemmin niitä on siinnyt koko saunallinen. Onnea ja jaksamista Jatkoajalle. Kukahan näistä palleroista muuten saa avata seuraavan saunamajurin masinoiman ketjun. Varmaan jänskättää ihan simona, vähän niin kuin joulukalenterinkin kanssa.

Oliko muidenkin vihtaan kustu?

Aivan ehdottoman klassikko itkupotkuporuraivaripurkaus heti syntyessään, talteen! Palstan entinen virallinen hauska mies on menetetystä asemastaan mustis palstan uudelle epäviralliselle hauskuustirehtöörille. Tätä lisää!
 

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Kaivanto kirjoitti:
Aivan ehdottoman klassikko itkupotkuporuraivaripurkaus heti syntyessään, talteen! Palstan entinen virallinen hauska mies on menetetystä asemastaan mustis palstan uudelle epäviralliselle hauskuustirehtöörille. Tätä lisää!

Pah.

Rööri on the Rööri, ilman mitään keinotekoisia lässynlässyn etuliitteitä. Ja osaa ainakin kirjoittaa suomea.
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kaivanto kirjoitti:
Palstan entinen virallinen hauska mies on menetetystä asemastaan mustis palstan uudelle epäviralliselle hauskuustirehtöörille. Tätä lisää!

Tästäkin voisi joku kotipsykologi avata ketjun. Miten ihminen voi olla mustasukkainen keskustelupalstalla toiselle ihmiselle? Jotenkin sen vielä ihan tosielämässä ymmärtää, mutta että moiseen sorrutaan täälläkin. Muistaakseni sama juttu kohdistui aiemminkin Veiniin, mutta tällöin toisen nimimerkin toimesta.
 

Kaivanto

Jäsen
dude kirjoitti:
Pah.

Rööri on the Rööri, ilman mitään keinotekoisia lässynlässyn etuliitteitä. Ja osaa ainakin kirjoittaa suomea.

Lupaavaa, että tukijoukot alkavat heti ryömiä poteroihinsa. Ehkä tästä kehkeytyy vaikuttava melodraama. Itse viittasin asemaan palstalla (viittauksiin muiden kirjoittajien viesteissä, omaan tuotteliaisuuteen yms. näkyvyyteen) enkä ottanut kantaa siihen, kuka on hauska. Nyt otan: "the Rööri ilman mitään keinotekoisia lässynlässyn etuliitteitä" on erittäin hauskasti sanottu.
 
Vaikka jotkut teistä käyttäytyvätkin kuin kunnon riitelevät pariskunnat konsanaan, toivomme keskustelun silti pysyvän alkuperäisessä aiheessa.


Parisuhdeterapeuttinne,

Moderaattorit
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Sanonko että sellaista elämä on, mainitsen sen verran asiasta ettei se liittynyt millään tavalla minua arvostelleeseen nimimerkkiin. Kommentoinkin asiaa toisaalla hieman enemmän.

Tämä vain lukuisien pyyntöjen johdosta mainittakoon.

Itse ajattelisin, että mikäli olisin poikamies voisin hyvinkin löytää mahdollisesti elämänkumppanin täältä, jatkiksessa on niin paljon upeita kirjoittajia ja myös naisia että mikä ettei sellainenkin mahdollisuus voisi olla olemassa. Uskon että täällä on aikas monta jotka ovat tavalla tai toisella kohdanneet välillisesti täällä.

Itselläni ystäväpiirissä on montakin ihmistä jotka ovat menneet yhteen juuri erinlaisten palstojen myötävaikutuksella. Onnea vain kaikille toisensa palstalla kohdanneelle ihmiselle. Rakkaudella ei ole rajoja.

veini
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös