Parhaat Minisarjat.

  • 2 842
  • 12

Sinisointu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Vaarojen maa, minisarjan katsottuani intouduin myös pykkäämään tämän otsikon. Ihme ettei noin tasokasta minisarjaa ole koskaan esitetty Suomessa. Erinomaiset ja persoonalliset roolihahmot, hauska tarina ja oikein kunnon western tunnelma. Noilla ansiolla pääsee ainakin minun minisarja listani ykköspaikalle. Mielipiteitä ja kommentteja minisarjoista. Myös ostosuositukset ovat tervetulleita.
 

pavenro8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Montreal Canadiens, Tottenham, Englanti.
En tiedä sitten mikä on minisarjan määritelmä ja näin ollen jotta mitkä siihen joukkoon saatettaisiin hyväksyä, mutta HBO:n (?) sotasarja Band of Brothers elikkäs härmäläisittäin Taistelutoverit on aivan omaa luokkaansa ja parasta mitä sodasta on ikupäivänä saatu aikaiseksi.
 

The_Trooper

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti pavenro8
En tiedä sitten mikä on minisarjan määritelmä ja näin ollen jotta mitkä siihen joukkoon saatettaisiin hyväksyä, mutta HBO:n (?) sotasarja Band of Brothers elikkäs härmäläisittäin Taistelutoverit on aivan omaa luokkaansa ja parasta mitä sodasta on ikupäivänä saatu aikaiseksi.
Yhdyn tähän täysin. Aivan loistava sarja. Sarja kuvailee sotaa todella hyvin ja on yksi parhaista sarjoista joita olen ikinä nähnyt.
 
Suosikkijoukkue
Espoon Tennisseura, Fc Könsikäs
V: The Original Miniseries. Löytyy alle kymmenen euron hintaan DVD:nä. Eivät ole sarjan teemat vanhentuneet päivääkään.
 

Timi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit - Schalke 04
Ensimmäisenä tuli itsellekin mieleen Taistelutoverit. Tuo kyseinen sarja löytyy DVD:ltä kirjahyllystä ja olen katsonut sen nyt kahteen kertaan ja itseasiassa tänä viikonloppuna ajattelin, että pitäisi katsoa se vielä uudemman kerran. Todella upeasti tehty sarja! Onko jollain tietoa tuosta kakkoskaudesta? Muistanko väärin vai eikö Taistelutovereista ollut tekeillä johonkin toiseen paikkaan sijoittuva tositarina? Jos näin on, niin onko jollain tietoa koska kyseinen tuotos valmistuu?
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Totta..

Kyllä tuo jo useasti mainittu Band of brothers on sanoinkuvaamattoman hieno. Siinä on mielestäni jopa aidoimmat haavoittumiset mitä olen nähnyt. Todella aidon näköisiä!
Muutenkin oli kyllä erinomainen..Olen sanaton..
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Suomalaisista tulee mieleen Nelosen Irtiottoja - oli kyllä yllättävän hieno...ja tyylikäs myös.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Viestin lähetti goldenawe
Suomalaisista tulee mieleen Nelosen Irtiottoja - oli kyllä yllättävän hieno...ja tyylikäs myös.

Niinkun pingviiniuroksetkin on!
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Taistelutoverit saa äänen minultakin. Kerrassaan loistava tekele, joka koristaa myös minun hyllystöäni.
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Band of Brothers saa minunkin ääneni, mutta brittikomedian ystäville suosittelen The Office-sarjaa (Konttori). Mielestäni tämän voi laskea myös "minisarjaksi", sillä tätä tehtiin 2 seasonia yhteensä 13 jakson verran (muistaakseni).
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Heartmix!

Niin, itselleni on jäänyt takavuosilta mieleeni Heartmix-niminen kotimainen minisarja.

Ko. sarja jäi mieleeni lähinnä siksi, että se oli niin huono, että oli oikeastaan hyvä. Sarja jäi minisarjaksi ilmeisesti samasta syystä.

Todellinen kulttisarja joka tapauksessa.

Täältä tähän
 

ihmelaama

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Mikäli alla oleva ei vielä ole mini-sarja, niin nyt se sitten on, kun minä niin sanon. Annan ääneni sarjalle:

Tummien vesien tulkit - nelonen

Kari Hotakaisen käsikirjoittama sarja, jonka henkilögalleria ja juoni liittyvät (löyhästi) toisiinsa jaksojen välillä, joten voitaneen puhua ainakin sarjasta.

Kolme jaksoa tullut (uusintana) viime viikkojen aikana jälleen ao. kanavalta. Nautittavaa dialogia, kertakaikkiaan.
 

Lawless

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti LaTe_Show
Band of Brothers saa minunkin ääneni, mutta brittikomedian ystäville suosittelen The Office-sarjaa (Konttori). Mielestäni tämän voi laskea myös "minisarjaksi", sillä tätä tehtiin 2 seasonia yhteensä 13 jakson verran (muistaakseni).
Täältä ääni myös Konttorille.

Jos lasketaan minisarjaksi, niin legendaarinen Nikke Knatterton on ehdottomasti yksi parhaista :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös