Parhaat/heikoimmat biisit ”coverina”

  • 316 946
  • 1 749

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat

Aina, kun Pulliainen tarttuu kitaraansa, on syytä kuunnella eli siitä heti pisteet. Lauluosuus sujui puhtaasti, yllätyksettömästi, hyvä niin, joten ei siitä sen enempää. Tosin, minun korvilleni ei ole tässä genressä juuri Topin, Pulliaisen ym. Agentsin ylikäynyttä - oli se sellainen combo se...

PS. Näyttää ihan Ilkka Koivulalta tuo "seinäruusu"?
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Kai näihin postauksiin voisi vaikkapa kirjoittaa saatesanoiksi, että onko kyseinen cover linkittäjän mielestä ns. paskaa vai parhautta?
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Olen miettinyt, että onko se jätetty pois siksi, että ei tule makuasioista kiistelyä.
Niin, ettei kellekään vain tule paha mieli.

No, minulle tuli kun ei kirjoitettu.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Pari esimerkkiä tuli mieleen. Thou on tehnyt useampiakin Black Sabbath covereita ja ne ovat käytännössä sama biisi, vähän raskaammalla soundilla ja vokaaleilla. Sitten tämän kappaleen kanssa samalla levyllä oli valkovenäläisen Molchat Doma nimisen yhtyeen synthwave coveri Heaven and Hell kappaleesta.









Nuo ovat hieman erilaisia keskenään vaikka olivatkin samalla tribuuttilevyllä.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Viimeksi muokattu:

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Joskus reilu vuosikymmen sitten Bayonettaa pelatessa tykästyin kovasti Helena Noguerra laulamaan coveriin Fly Me to the Moon -klassikosta.





Biisi on Bart Howardin kirjoittama ja Kaye Ballard oli alkuperäinen esittäjä, mutta tämä Sinatran versio epäilemättä se tunnetuin on.



Hieno laulu. Tykkään kovasti Nat King Colen laulamana.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

Hööty

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Penguins
(1)
  • Tykkää
Reactions: Knox
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös