Paras pizza?

  • 129 479
  • 600

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Pirkkalassa LA Piazza niminen pizzeria Partolan viereisellä S-Marketilla, homejuusto, kinkku, salami pizza on todella maukas ja lounasaikaan myös halpa.
Tampereen Pizzerioista ensimmäisenä tulee Napoli, kalliimmat hinnat mutta hintansa väärti.
Kotipizzaa suosittelisin myös, mutta kun pizzojen hinta-koko-suhde on niin naurettava, niin jätän tämän tekemättä.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Tossa työpaikan vieressä Happy Pizza tekee hyvät pizzat. Just vedin salami, aurajuusto, katkarapu,ananas ja käsikarvakäytteillä.
Oikein mainiota. 5,90 hakiessa ja varmasti tulee täyteen.

En tiedä onko paras, mutta kyllä parhaasta päästä mitä olen itse syönyt.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Raumaltahan se löytyy Rivierasta ja Bussolan muodossa. Vaikka täytyy myöntää etteivät pizzat ole Rivierassa enää niin hyviä kuin paikan alkuaikoina. Myös aiemmin mainittu LaBamba on ihan hyvä mesta.

Porista ei valitettavasti ole oikein kunnon suosikkipaikkaa löytynyt, mutta ihan kelpo tuotteita on kuitenkin tarjolla.

Niin ja parhaan pizzan saa kuitenkin tekemällä sen itse.
 

St. Pat

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, NUFC, Les Canadiens
Kyllä se Tampereen partas paikka on ilman muuta Napoli. Listalla noin 100 vaihtoehtoa. Lounasaikaankin niitä vaihtoehtoja on ihan tarpeeksi. Ykkösenä tällä hetkellä Toro BBQ, Barbeque kastiketta, häränsuikaleita, pekonia ja paprikaa jonka voi vaihtaa halutessaan vaikka strutsin lihaan...
 

Mitchner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
1) Kotipizzan "Tropicana" valkosipulin kera.

2) Erään ulkomaisten tyyppien pyörittämän pizzerian fantasiapizza seuraavilla täytteillä: kinkku, katkarapu, ananas, kebabliha. Höysteeksi otan joskus paloiteltua suolakurkkua. Hinta 5.50 euroa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Stadista muutamia mestoja mitä kannattaa kokeilla:
Dacca Ruoholahdessa, Dillinger mitä Dacca tarjoaa on pelastanut ihmishenkiä niiiiiiin monesti.

Pizza Ässä Caloniuksenkadulla, Täällä ainakin aikoinaan työskennellyt Roope on voittanut kansainvälisiä palkintoja pizzanpyörittelyssä jne. Suosittelen

Sports Academy Kaivopiha, Academys pizza BBQ kastikkeella, Tuopillinen kylmää olutta ja Liverpoolin voitokas peli... Harmi ettei jälkimmäistä saa tilaamalla.

Kalevankadun Iguana Kaikki lätyt menee alas ilman tappelua ja lärvilaudan kun kiskaisee niin se tulee ilman tappelua myös ylöspäin hissistä.

Kebab mestoista kannattaa ihmeessä kokeilla se aiemmin mainittu Falafel Caloniuksenkadulla, tietääkseni ihan ensimmäisiä kebab paikkoja stadissa.
Eerikin pippuri on myös ihan OK paikka kebabille mentäessä aamuyöstä.
 

Leiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SuKiKa
Äänekoskella sijaitsevasta Boron Pizzeriasta on tullut nyt otettua kahdesti pizza, johon on saanut valita neljä täytettä (Fantasia taisi olla). Täytevalikoimaan on kuulunut molemmilla kerroilla kinkku-ananas-aurajuusto-salami -yhdistelmä. Täytyy sanoa, että 6 euroa maksava pizza on hintansa arvoinen. Pizzan suuri kokokin jo on positiivinen asia sinänsä. Aiemmin olen kiitellyt ihmistä, joka tätä paikkaa suositteli ja teen sen (ainakin) vielä kerran. Kiitos. Kerrassaan loistava pizzeria Äänekosken keskustassa, ei voi muuta sanoa.
 

#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK
En jaksanu lukea koko ketjua läpi mutta ainaskin täällä stadissa on Nerone ja Supremo loistavia pizzapaikkoja. Neronehan on siellä pursimiehenkadulla Masa yardsin päässä. Tai ainakin oli siellä siitä on jonkinverran aikaa kun siellä on tullut käytyä. Supremo taas on on manskulla Il Manzon paikalla. Eli aikas lähellä jäähallia. Kaikki pizzat mitä siellä olen syönyt ovat ollet loistavia
 

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Elämäni parhaat pizzat olen syönyt Guarapo-nimisessä ruokapaikassa, joka sijaitsee Playa Del Inglesissä. Suosikkipizzaani otan yleensä täytteiksi kinkun, ananaksen ja tonnikalan eli ainakin Kotipizzoissa ihan vain Operan lisättynä ananaksella.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Oma suosikkipizzani sisältää kinkkua, ananasta ja aurajuustoa. Rossossa se on muistaakseni nimellä Tropicana, jossain noutopizzassa vastaava satsi kulkee nimella Americano.
 

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders
Tällä hetkellä lempipitsana toimii jalapeno (ei niitä "haistapaska" turkinpippureita joita useassa paikassa viljellään pitsoihinkin jalapenon nimellä), aurajuusto, kebab , aurinkokuivattutomaatti. NAMNAM!
 

RtSn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Muijan omatekoinen ehdottomasti. Paksua pohjaa myöten oma, johon viimeksi tuli ainakin jauheliha, tonnikala, ananas, tomaatti, kinkku, juusto... Näillä mennään. Jos halutaan, että ei tarvitse itse tehdä, on paras ehkäpä Oulun yöelämästä ostettu kebabpizza. Ei juurikaan nyt muista mitä siihen tuli tai mistä sen ostin - niin naamat sitä oli...

Tulipa nälkä.
 
Viimeksi muokattu:

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
www.kaenkky.com

Tämän linkin takana on äärimmäisen kattava otos parhaista pizzoista pakaste-ja einespizzatesteineen ja Routaiselle Sydämellekin varmasti muistutus siitä, mistä kebabpizzan osti. Oululaista känkkykulttuuria, olkaa hyvä: www.kaenkky.com

Suosittelen erittäin kardiovaskulaarisesti!
 

RtSn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Uleåborgir kirjoitti:
Tämän linkin takana on äärimmäisen kattava otos parhaista pizzoista pakaste-ja einespizzatesteineen ja Routaiselle Sydämellekin varmasti muistutus siitä, mistä kebabpizzan osti. Oululaista känkkykulttuuria, olkaa hyvä: www.kaenkky.com
Joo, kiitos linkistä. Nytpähän allekirjoittaneellekin muistui, mistä pizzansa osti. Oululaiset varmasti tietävät Kaarlen vieressä olevan Max-pizzerian. Sieltäpä repäistiin taksiin mukaan muistaakseni Talon erikoinen hintaan 6€... Korjatkaa jos olen väärässä tuon hinnan suhteen. Oli kyllä mahtava makuelämys - täydellisyyttä hipova!
 

tombraider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
-Laiskuuden takia valmispohja
- Ruskista paistijauheliha (mausta mustapippurilla) ja lisää loppuvaiheessa vielä tonnikalaa.
- Lisää purkki kermaa ja anna sen imeytyä paistinpannulla.
- Levitä ketsuppi lätyn päälle ja laita Metvurstia päälle
- levitä kermainen jauhelihatonnaristydeemi
- päälle ananasmurskaa ja tomaattiviipaleita sekä suolakurkkua
- Oreganoa ja Aurajuustoa päälle ja viimeistele tsydeemi juustoraasteella
- Uuniin 250 ja anna olla niin kauan kunnes juustokuorrurus alkaa hieman ruskistumaan.

On muuten ihan törkeen hyvää ja pointseja nolla
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Routainen Sydän kirjoitti:
Joo, kiitos linkistä. Nytpähän allekirjoittaneellekin muistui, mistä pizzansa osti. Oululaiset varmasti tietävät Kaarlen vieressä olevan Max-pizzerian. Sieltäpä repäistiin taksiin mukaan muistaakseni Talon erikoinen hintaan 6€... Korjatkaa jos olen väärässä tuon hinnan suhteen. Oli kyllä mahtava makuelämys - täydellisyyttä hipova!

Jep, tässä on Maxin hinnasto: http://www.kaenkky.com/kuvat/kaenkkylae/284.jpg

Ilmeisesti olet joutunut maksamaan känkystäsi euron yölisän. Perushinta tuolle kiekolle kun näyttää olevan 5 e.
 

bunghole

Jäsen
Kotipizzasta Tropicana (kinkku, ananas) + kana, pepperonimakkara, jalapeno.

Hintaa 0,4 l juoman kanssa taitaa kertyä 9,90€, mutta itse saan kyseisen satsin vitosella. Pizza on pysynyt samana jo kohta 4 vuotta enkä paljon muunlaisia ole syönyt sinä aikana.
 

bluefox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
09.06.2005 17:12
erture kirjoitti:
Kotipizzasta tropicana+kana+pepperoni+jalapeno. Sama pizza ollut vakiona jo yli 3 vuotta ja syön kyseisenlaisen pizzan 3-4 kertaa viikossa.

Tänään 17:52
erture kirjoitti:
Kotipizzasta Tropicana (kinkku, ananas) + kana, pepperonimakkara, jalapeno.

Hintaa 0,4 l juoman kanssa taitaa kertyä 9,90€, mutta itse saan kyseisen satsin vitosella. Pizza on pysynyt samana jo kohta 4 vuotta enkä paljon muunlaisia ole syönyt sinä aikana.

Toistoa? ko? :)
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Routainen Sydän kirjoitti:
Muijan omatekoinen ehdottomasti. Paksua pohjaa myöten oma, johon viimeksi tuli ainakin jauheliha...
Pizzat pizzoina ja piirakat piirakoina, vaikka hyviä olisivatkin, ellei kyse ollut pannupizzasta.
 

Wiltord

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kotipizzan Americana on hyvää, mutta parasta on Pannu-nimisessä paikassa Cheese Ban, täytteillä kinkku, ananas ja aurajuusto. Mm, vie kielen mennessään, vaikka on tullut syötyä jo useamman kerran.
 
Routainen Sydän kirjoitti:
Joo, kiitos linkistä. Nytpähän allekirjoittaneellekin muistui, mistä pizzansa osti. Oululaiset varmasti tietävät Kaarlen vieressä olevan Max-pizzerian. Sieltäpä repäistiin taksiin mukaan muistaakseni Talon erikoinen hintaan 6€... Korjatkaa jos olen väärässä tuon hinnan suhteen. Oli kyllä mahtava makuelämys - täydellisyyttä hipova!

Maxin talon erikoinen maksoi viimeksi 5,50e. Ja on se pitsojen kuningas ja isoäiti! Hyvää, To-della hyvää. Käykää tutustumassa!
 

Seppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat ja JYP
Opera. Sitä saa mielestäni melkein jokaisessa pizzeriassa. Siinä on kinkkua ja tonnikalaa jos joku ei tiennyt.. Se se on hyvää!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös