Paras pila, jonka olet tehnyt?

  • 67 110
  • 168

Tarik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, St. Louis Blues
Yritin jälleen hakea search-toiminnolla tämän tyylistä ketjua, mutta en löytänyt, joten avaan tällaisen.

Eli minkälaisia piloja olet tehnyt toisille ihmisille?

No, joku soitti minulle joskus kännykkään ja en tunnistanut numeroa, joka näytöllä näkyi, joten vastasin Sakari Kuosmanen.
Soittaja sitten sanoi "Nyt taisi tulla väärä numero."
Minä siihen, että "Joo, niitä sattuu."
Sitten tämä soittaja kysyi: "Siis sanoitsä Sakari Kuosmanen?" Vastasin "joo, sanoin".
Seuraavaksi soittaja sanoi: "Anteeksi nyt että tällä tavalla häiritsen, no hyvät päivänjatkot."

Tässä keskustelussa puhuttiin jotain muutakin, mutta en nyt muista mitä. Lähetin sitten numerotiedosteluun tämän numeron, ja kyseessä oli espoolainen mieshenkilö. En ole varma, että uskoiko hän minua, mutta sanon hänelle tässä, että et soittanut Sakari Kuosmaselle , vaan minulle!
 
Viimeksi muokattu:

Lapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Maple Leafs, Kärpät NE Patriots, RoPS
Tuli mieleen lukion ensimmäisellä tehty stuntti kun tuli ylä-asteelle uusi sijainen. Joten minä fiksuna poikana menin ysiluokkalaisten kanssa istumaan sinne muitta mutkitta. Kaikki meni niin kauan hyvin kunnes hoksasin tunnin päätyttyä että opettaja tulisi opettamaan meidän oikeaa luokkaa seuraavaksi. Oli kova homma selittää että kyllä minä olen lukiolainen ja kylläpä nauratti. Oli ilmeisesti opettajanhuoneessakin enemmänkin naureskeltu kuin manailtu.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Pari viikkoa sitten tulimme ravintolasta yöllä ja olimme menossa kaverini siskon luokse jatkoja viettämään. Kyseisen kerrostalon pihassa näimme erään tutun kundin ja menimme hetkeksi hänen luokseen juomaan konjakkia. Sanoimme kaverille, että pöllimme joltain sammuneelta kyseisen talon yleisavaimen ja "todistimme" asian näyttämällä että viereinen ovi aukeaa (kaverini sisko asui sattumalta aivan tämän kundin seinänaapurina). Kun ovi oli auki sanoimme vielä kaverille, että kävimme päivällä soittamassa ovikelloa ja ketään ei ole kotona. Kaveri oli IHAN paniikissa kun menimme sisään asuntoon ja chekkasimme jääkapin ja korkkasimme sieltä oluet ja aloimme istuskelemaan sohvalla ("ETTE TE VOI HELVETTI TOISTEN ASUNTOON MENNÄ!!!!").
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Fymiä!

Saimme kamun kanssa kerran fiksun idean. Kävimme kovina jätkinä muka ostamassa fymiä. Meidän fymimme oli tosin lahonneesta puusta kaivettua kamaa…
Kotona kamujen kanssa latasimme piipun piipputupakan ja ”fymin” sekoituksella ja panimme kiertämään. Sitten vaan naureskelimme ”sekaisin” oleville kamuillemme. Kaikkein hauskin hetki oli seuraavana päivänä, kun paljastimme heille mitä he olivat polttaneet!
 

Baritoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
ILVES, Vasen Pakki Kerho, Murskeat Lokit, TurHmA
Viaton, mutta helevetin hauska

Tapahtui opiskeluaikana syyslukukauden alussa.

Raumalainen kurssikaveri (kutsuttakoon häntä tässä vaikka nimellä Doctor) tuli vastaan käytävällä. "Lopultakin meikä selvis koululle kustannuslaskennan luennolle! Kaikki edelliset kerrat oon missannu, mutta nyt kun meen tonne, niin pääsen vielä kärryille kurssilla..."

Doctor marssi kohti isoa auditoriota, jonne mennään sisälle yläovesta. Tunti oli just alkanut, ja sali oli täynnä jengiä. Doctor tuli yläovelle ja meni muutaman askeleen sisään. Hiivin jätkän taakse ovelle ja karjaisin täysillä raumankieltä imitoiden: "MOROOOO!"

Parisataa päätä kääntyi katsomaan Doctoria, joka ei kehdannut mennä sisälle auditorioon, vaan palasi takaisin. Siihen tyssäsi se kurssi siltä jätkältä.

Lounaalla samalla kurssilla olleet opiskelutoverit ihmettelivät, että mitä helvettiä se Doctor kävi siellä ylätasanteella morjestelemassa.

B
 

Miguel

Jäsen
Tämän olen maininnut toisessakin ketjussa.

Kavereiden kanssa saimme hyvän idean kaupan hyllyjä tutkiessa, kun olimme ostamassa nippusiteitä vanhojen päiväksi. Jossain vaiheessa vanhojen päivää meidän koulussa perinteisesti vanhat kokoontuvat opettajainhuoneeseen, jolloin yksi oppilaista pitää puheen kaikkien puolesta. Kun tuo homma lankesi minulle, aloimme suunnitella tarkemmin vitsistä lähtenyttä juttua. Minä pidin puheenpitäjänä huolen, että kavereilla on riittävästi aikaa hiipiä opettajainhuoneen vessaan vaihtamaan vessapaperin tilalle hiekkapaperia. Sen verran lievensimme tekomme ilkeyttä, että valitsimme miesten vessan ja laitoimme pöntön taakse paperirullan varalle.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Mähän olin jo kakarana tällainen tyyppi, mitä nykyään sanotaan adhd -lapseksi tai sitten s***tanan riiviöksi. Yksi hauskimmista jutuista oli se, kun olin jotain alta kymmenvuotiaana skloddina sukulaishäissä, joissa oli pirusti vieraita. Huomasin, että seisovassa kahvipöydässä oli erikseen joidenkin kakkujen edessä "sokeriton" -kyltti, jonka oitis muina miehinä siirsin sokeroitujen kakkujen eteen. Myöhemmin eräs serkkuni joutui ottamaan ylimääräisen insuliinipiikin - mikä ei sinänsä ollut tarkoitus. Syntyneessä härdellissä syytin tempusta pikkubroidiani, jota ainakin 60% piti syyllisenä, koska broidin näyttelijänlahjat eivät olleet omieni luokkaa.

Nykyäänkin muuten kääntelen aika usein hotellien käytävillä "Ei saa häiritä" -kyltit toisinpäin "Olkaa hyvä ja siivotkaa huone". Hehheh, minkäs sitä luonnolleen voi.
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Viestin lähetti JHag
Nykyäänkin muuten kääntelen aika usein hotellien käytävillä "Ei saa häiritä" -kyltit toisinpäin "Olkaa hyvä ja siivotkaa huone". Hehheh, minkäs sitä luonnolleen voi.
Kas perskelestä... ja minä kun luulin että olen ainoa joka ei voi vastustaa kiusausta...
Ajattele, patu joka on lomalla läskijalkansa kanssa, viettänyt kutuyön hotellihuoneessa kuplavetta litkien ja kääntänyt sitten "Ei saa häiritä" lätkän ovenkahvaan roikkumaan, saadakseen rauhassa häärätä vielä hiio hoon aamullakin! Juuri ollessaan viittä vailla komiaa hyökkää siivooja sisään... hehe..
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti finnishninja
Ajattele, patu joka on lomalla läskijalkansa kanssa, viettänyt kutuyön hotellihuoneessa kuplavetta litkien ja kääntänyt sitten "Ei saa häiritä" lätkän ovenkahvaan roikkumaan, saadakseen rauhassa häärätä vielä hiio hoon aamullakin! Juuri ollessaan viittä vailla komiaa hyökkää siivooja sisään... hehe..

Tämä on hieno hetki sekä siivoojalle että ko. pariskunnalle. Eräs tuntemani mimmi, joka teki kesätöitä kotipaikkakuntansa ainoassa hotellissa siivoojana, kertoi kerran kyltin niin kehoittaessa töytäisseensä sisään kesken herkän S/M -session. Sänkyyn kiinni sidottu punakka mies oli paikallisen Osuuspankin johtaja, tyttö puhui eestiä. Minä en ollut kääntänyt kylttiä, olitko se sinä?
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Kaverini löysi yhden mimmin toissakesänä jonka kanssa oli vähän aikaa... sain sitten helvetin hyvän idean antaa toisen kaverini soittaa tälle jätkälle tuntemattomasta numerosta, sillä tiesin hänen olevan autoa ajamassa tyttönsä kanssa.

Puhelu meni suurinpiirtein näin (muistikuvat ovat hieman humalaiset):

"Haloo?"
"No mitäs Erkki (nimi muutettu)?"
"Ei täs mitään. Kuka siellä on?"
"Ei tässä muuta, mutta mitä vittua sä vehtaat mun Hannan eli mun muijan kanssa?"
(pitkä hiljaisuus)
"tä-tä-täh? mimimitä ssssä tarkoitat?
"Sä oot vikitelly mun muijaa viimeiset pari viikkoa"
(lisää hiljaisuutta)
"vvvvvo-voiko ttätästä puhua joskus toiste? nyt on paha paikka?"
"Vittu mä vedän sua jätkä turpaan!"

tässä vaiheessa otin puhelimen ja selitin kaverille tilanteen... hän sanoi olleensa aivan paskana, osui ja upposi... oli katsonut vieressä istuvaa naista epäuskoisena.. =D
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti JHag
Minä en ollut kääntänyt kylttiä, olitko se sinä?

Vaiko kenties minä? En minäkään voi jättää hyvää pilaa tekemättä... No muutama vuosi takaperin ostimme frendin kanssa sellaisen naisille tarkoitetun varashälyttimen joka narua vetäessä alkaa piippaamaan aivan älyttömästi. Viritimme sitten systeemin auton oveen niin että oven avatessa naru irtoaa ja alkaa älytön loputon piippaaminen. Mies ei millään saa sitä loppumaan ja kesti yli 5 minuuttia ennen kuin hän sitten sai edes tietää missä vehje oli. Mummot kadun toisella puolella luulivat että mies yritti varastaa autoa ja meinasivat soittaa skoudeille. Helkkari että oli hauskaa.

No puhelinpilaa, sitä on tullut reilusti harrastettua. Katsoimme puhelinluettelosta frendin kanssa vanhoja periskuntia, tyyliin Irma ja Alvari. Soitimme sitten näihin ja kerroin olevani Helsingin kaupunginkirjastosta, kerroin sille joka vastasi että hänen miehen/vaimon tilaamat kirjat olivat tulleet. No ei siinä mitään, kirjat kuitenkin olivat nimeltään m.m. "100 vuotta playboyta, parhaat tissikuvat", "666 tapaa panna nuori mirri kehräämään", "Saatananpalvonta, miten voin aloittaa?". Että oli hauskaa.

Puhelinpila 2: Soitimme sattumalta valitsemaamme numeroon ja sanoimme että kyseessä oli radiokilpailu, nyt tulisi vastata kysymykseen pla, pla. Vastattuaan sitten kysymykseen oikein kerroimme että hän oli voittanut Citymarketin palkinnon. Hänellä olisi 3 tuntia aikaa suunnata lähimpään Citymarkettiin ja siellä hän saisi ostaa niin paljon kuin vaunuun vain mahtuu eri elintarvikkeita, hänen tulisi sitten mennä kassalle 11 ja sanoa koodi 1423 niin kassaneito tietäisi mistä on kyse. Omatuntomme ei kestänyt että nainen olisi turhaan tehnyt ostosreissua joten soitimme hänelle uudestaan ja kerroimme että hän pääsi radioon suoraan lähetykseen mutta että kyseessä oli pila. Nainen ymmärsi.

Minä pilailen ihmisten kanssa miltei päivittäin joten palaan pilatarinoiden kanssa myöhemmin.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Puhelinpiloja. ;)

Puhelinpilat ovat mitä loistavinta tapaa viettää humalaista tai muuten vain sikailun puolelle menevää iltaa. Tässä muutama helmi, joita olemme soittaneet. Itse en kertaakaan ole ollut langanpäässä, koska pokkani ei pidä tiukassa paikassa. Ideoimassa olen tosin ollut.

1. puhelu, kohteena silloinen kämppikseni, -84-vuosimallinen ammattikoululainen. Paha suustaan, muuten asiallinen kaveri.

-Kämppis: Haloo?
-Kaverini: Izmir-Kebab hyva ilta. Teida pitsa olla ny valmis, minä tarvi vielä teidä osoite!
-Kämppis: En mä mitään pitsaa kyllä oo tilannu!
-Kaverini: Kyllä tämä tuli teidän numero.
-Kämppis: No en perkele ole tilannut!!
-Kaverini: Siis siellä ole XXXX ja teidä osoite ole YYYY?
-Kämppis: No perkele kyllä, mutta minä en saatana ole tilannut mitään pitsaa!
-Kaverini: No mitä minä sitten teen pitsale? Pitsa jäähty pöydälle!
-Kämppis: Tunge hanuriis vitun <rasistinen sana>!!
*tuut tuut tuut*

Kämppis naureskeli perkeleesti, kun kerroin noin kuukausi tämän jälkeen, mistä oli kyse. Oli kuulemma oikeasti raivostunut tosissaan, ja luullut että kyseessä oli oikea kebab-ravintoloitsija. Oli kuulemma ollut niin aidon kuuloinen.

2. puhelu, kohteena kaverimme, joka myös harrastaa puhelinpiloja.

Kaveri1: Haloo?
Kaveri2: No täällä XXXXX (TOAS:n isännöitsijä, kaveri 1:n asuintalossa) iltaa.
Kaveri1: Iltaa
Kaveri2: Tehän asutte täällä GGGG:ssä, huoneistossa nroY?
Kaveri1: Kyllä.
Kaveri2: Joo, no minä kävin juuri äskettäin asunnossanne ja nyt täytyy ilmoittaa, että siellä on pieni vesivahinko.
Kaveri1: Jaa jaa... tuota... tuliko pahakin?
Kaveri2: No ei mikään kovinkaan paha. Vessan vesilukko on pettänyt ja vettä on jonkin verran päässyt käytävällekin. Haju on aika hirvittävä!
Kaveri1: Jaa jaa... just... no tuleeko tästä nyt sitten remontti?
Kaveri2: No kai siinä...heheehe.... ZZZZZ täällä moro! Äijä meni sata-nolla!
Kaveri1: Heheee. Toi oli vitun hyvä! Ei saatana!!! Paras pilari aikoihin! Ei hemmetti!!

3. pila. Tässä tapauksessa olimme menossa porukalla yllättämään erästä kaveriani - sanotaan tässä vaikka Perttiä-, jolla oli synttärit. Hän ei kuitenkaan ollut kotosalla. Puhelinsoitolla saimme selville, että hän on juuri menossa elokuviin. Aloimme miettiä, että onko hänellä joku nainen, vai onko hän erään hyvän kaverinsa kanssa menossa. Päätimmekin varmistaa tämän hieman erikoisemmalla tavalla.

Kaverin kaveri: Haloo?
Kaveri2: No täällä Jukka Lehtonen Lehtitalo OY:stä iltaa. Soitinko pahaan aikaan?
Kaverin kaveri: No ette...
Kaveri2: Tuota ihan tällaista pientä kyselyä tehdään, onko hetki aikaa?
Kaverin kaveri: No pieni hetki on.
Kaveri2: Kiitokset. Käyttekö usein elokuvissa?
Kaverin kaveri: No silloin tällöin, en nyt opiskelijana mitenkään kauhean usein kuitenkaan.
Kaveri2: Aivan. Oletteko lähiaikoina menossa elokuviin?
Kaverin kaveri: No kyllä varmaan tuo Sormusten Herra täytyy käydä katsomassa.
Kaveri2: Aivan. No ette ole kuitenkaan tänään menossa elokuviin?
Kaverin kaveri: En kyllä varmaan.
Kaveri2: Eli ette ole menossa Pertin kanssa elokuviin?
Kaverin kaveri: En... MITÄ????

Tässä vaiheessa paljastettiin koko juttu. Naurua piisasi. Aivan 100-0 oli tässäkin viety kaveria.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Puhelimella tuli tosiaan tehtyä aikoinaan aika paljon pilaa toisten kustannuksella. Esimerkiksi suuri suomalainen seksitutkimus oli aika legendaarinnen (yllättävän monille meni perjantai-iltana pienissä sievissä läpi). Myöskin TV-shopin eri tuotteiden tilausvahvistukset saivat muutaman kaverin ja heidän vanhempansa lämpiämään aika kivasti. Myös mustasukkainen aviomiespuhelut "huvittivat" useita pariskuntia.

Tunnustaako joku muuten soittaneensa Pekka Saurille?
 

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Näin äkkiseltään...

Yksi legendaarinen pila, jota tuli ennen harrastettua tilaisuuden tullen. 10 pennin kolikko oli juuri sopiva kiila wc:eissä olevien perssuihkujen napin lukittamiseksi ala-asentoon. Siinä sitten, kun sopivasti suuntasi suihkun allasta kohti kasteli käsiensä pesijä, hanan avatessaan, housun etumukseensa errrittäin tyylikkäät "pissat housuun" jäljet.

Yksi erittäin härski pila tapahtui kerran eräälle "hieman" humaltuneelle kaverilleni, joka käyttäytyi kyseisenä iltana monessakin suhteessa rasittavasti (tappelua, paikkojen hajotusta ym. päätöntä). No siinä sitten mentiin muiden kanssa syömään pizzaa ja tämä eniten nuppi turvoksissa ollut vandaali istui sitten vain seuraksi. Juomaksi tilattiin sitten pilsua. Eräs nimeltä mainitsematon kaveri sai sitten kuningas idean kostaa vandaalille em. käytös ja kusta kuhhautti pöydän alla pilsnerin sekaan lämmintä ureaa ja tarjosi puolillaan olevan pullon keltaista nektaria hymyilevälle ystävällemme. Eipä siinä mitään, vähän juoman lämpöä valitellen kaveri kittasi hymyssä suin drinksun sisuksiinsa. Seuraavana päiväna kaverille sitten kerrottiin ed. illan toilailuista ja myös urea-oluen juonnista. Ei uskonut, eikä usko tänä päivänäkään juttua todeksi.

Päissäänhän näitä piloja on näin aikuisemmalla iällä tullut lähinnä tehtyä. Eli on siirretty esim. tietyöpuomit tietyöalueelta aivan väärälle kadulle ja ohjattu liikenne umpikujalle jne. Se vaan on hauskaa tehdä joskus jotain tyhmää...
 

Herra47

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Yksi hauska puhelinpila on tullut tehtyä aivan umpimähkään valitulle henkilölle, olkoon vaikka Esko, eli juttu menee näin.

Esko: "Haloo"
Minä: "No se on Kalle tässä terve, onko Veijo kotona?"
Esko: "Ei täällä kyllä asu ketään Veijoa, taitaa olla väärä numero mihin soitatte."
Minä: "Ai anteeksi."
Hetken kuluttua uudestaan
Esko: "Haloo"
Minä: "No se on Kalle tässä terve, onko Veijo kotona?"
Esko: "Ei täällä asu ketään Veijoa, teillä on edelleen väärä numero."
Minä: "Ai anteeksi."
Ja taas hetken päästä uudestaan
Esko: "Haloo"
Minä: "No se on Kalle tässä terve, onko Veijo kotona?"
Esko: "Ettekö te nyt usko ettei täällä asu ketään Veijoa, loppuu se soittelu."
Minä: "Ai anteeksi."
Ja jälleen hetki kuluu
Esko: "HALOO"
Minä: "No se on Veijo tässä terve, onko mulle kukaan soittanu?"
Esko: "Pitkä hiljaisuus, jonka jälkeen naps tööttööttööt..."
Että sitä naurettiin...
 

TaoTao

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Viestin lähetti dana77
...Esimerkiksi suuri suomalainen seksitutkimus oli aika legendaarinnen (yllättävän monille meni perjantai-iltana pienissä sievissä läpi)...

Kaverini soitti myös kerran ääntään hieman muuttaen seksitutkimuksesta ja kysyi jotain tyyliin:
"milloin olet viimeksi harrastanut seksiä?"
Minä siihen täräytin:
"En mä muista, kauan siitä on aikaa, mut nyt täytyy mennä vessaan!"
Kaveri tipahti täysin, eikä lopultakaan uskonut etten heti arvannut tutkimusta pilaksi...
 

Rocco

Jäsen
Me laitettiin kerran kavereiden kanssa kadulle lompakko, sitten sidottiin siihen siima kiinni ja aina kun joku meinasi sen lompakon kadulta nostaa, niin vedimme siimasta lompakon sivuun! Voi että meillä oli hauskaa!!!
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
''Paras pila, jonka olet tehnyt? ''

Mennyt naimisiin.

Eikä siinä vielä kaikki: Koska olen suomalainen, joka tuskin uskoo edes kertanäkemällä, olen tehnyt sen kahdesti.
 

Fosse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Chelsea FC
Viestin lähetti DieHard
Naiminen on kieltämättä hauskaa, jopa toisella kerralla.

Otsikkona oli ytimekkäästi: "Paras pila, jonka olet tehnyt". Ilmeisesti jollakin on käyny flaksi viime yönä ja haluaa muuten vaan huudella vieraisiin pöytiin...

Sori, oli pakko kuitata...
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Kuksimiskakkakepponen (ei oma)

Niin, itse olen kuullut erään mieshenkilön harrastaneen sellaista keppostelua, että päästyään sänkyyn jonkun uuden hoidon kanssa ko. herra sammuttaa valot ja alkaa rapistelemaan sängyn alla / yöpöydällä olevia karkkipapereita.

Kyseinen nainen luulee luultavasti tässä tapauksessa, että jätkä on laittamassa kortsua käyttökuntoon. Näin ei suinkaan tule käymään, vaan ko. herra ns. tuikkaakin paljaalla.

Jokainen voi mielessään miettiä, miltä mahtaa em. tapauksen jälkeen tuntua kun muijalla onkin jokin kiva tamilitippuri tms.

Jokainen siis kokeilkoon omalla vastuulla. Ainiin, ja kyseinen herra ei siis ollut allekirjoittanut.

Täältä tähän
 

DieHard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Tämä ei todellakaan ole paras pila minkä olen kuullut mutta sieltä härskeimmästä päästä.

Bileissä oli eräs nainen sammunut seksiaktin jälkeen sängylle ja tätä lateraaliaerobicciä harrastanut kumppani oli sitten fiksuna kaverina saanut päähänsä työntää naisen pienenpienen erickssonin kännykän värinäakulla naisen vaginaan. Oli sitten jaellut puhelinnumeroa ympäriinsä kavereille jotka ankarasti vinguttivat sitä kunnes jossain vaiheessa nainen oli ilmeisesti herännyt vibrahälytykseen...

Ja joudun kyllä lisäämään että itse en kuulu tähän juttuun millään tavalla.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Jaa, että piloja... tällainen itse tehty muistui mieleen.

Aikanaan lukiossa ollessani meillä oli sellainen pieni reilukerho pystyssä kaverien kanssa. Tarkoitus oli, että harmittomia piloja voi tehdä kavereille ja paras kruunataan luokan reilukerholaiseksi.

Ensimmäinen pila oli minun käsialaani, kirjoitin erään hyvän luokkakaverin tuoliin liidulla peilikuvana sanan TURKU. Kaverilla oli ihan uudet mustat housut ja teksti kopioitui lähes täydellisesti hänen takamukseensa. Siinähän me toisen kaverin kanssa vähän kikatettiin takarivissä keskenämme, kunnes opettaja pyysi kyseisen ihmisen taululle laskemaan jonkun laskun. No koko luokka repesi ihan totaalisesti, kun kaveri oli taululla selkä luokkaan päin. Jopa ylikireä opettaja, jonka x-y-sektorilla ei ollut koskaan hymyä havaittu, hymyili varovasti.

Tämän tunnin jälkeen kilpailu keskeytettiin ja minut julistettiin voittajaksi, koska kukaan ei voinut kuvitella parempaa - ja oikeasti harmittomampaa källiä.
 

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Tehtiin tämmöinen kepponen joskus yhdelle venäläiselle kaverillemme joskus aikuistumisen kynnyksellä.

Taustaa: Tämä jätkä oli vähän semmoinen hang around-tyyppinen lokkeilija, joka pyöri meidän porukoissa, vaikka ei aina oltais hirveästi haluttu. Ei sinänsä mitenkään ikävä kaveri, mutta silti jollain tavalla vastenmielinen. Kaveri tuskin lukee tätä palstaa, joten tilitys on aika turvallista ja ei me enää sillälailla tunnetakaan.

Asiaan. Vaasassa on Rock werstaan takana semmoinen iso teollisuushallikompleksi, joka on ollut tyhjillään jo vuosikausia. Siellä on erillinen siipi, jossa on ilmeisesti ollut toimistotiloja ja sitten semmoisia isoja halleja. Nämä hallit ovat ylimmissä kerroksissa täynnä kuolleita puluja, jotka ovat isoista ikkunoista lentäneet sisään ja eivät ole sitten päässeet ulos. Taloa sanotaan tämän vuoksi pulutaloksi. Talo on muistaakseni 4 kerrosta korkea. Toimistopuolella on täysin ehjää, toki ihan helvetin sotkuista ja ilkivallan jäljiltä kauhean näköistä. Hallien lattiat on täynnä reikiä, joista voi pudota muutamia kerroksia alaspäin, jos ei ole skarppina.

Olimme juuri saaneet osa meistä kaveriporukassa ajokortit ja tapana oli toki ajella Vaasan yössä autoilla viikonloppuisin. Tuon pulutalon pihalla oli sopivan pelottavaa jauhaa kakkaa. Pulutalo on yöllä todella aavemainen ilmestys.

Meillä sitten välähti poikien kanssa idea, että eiköhän joskus hieman pelotella kavereitamme, kun he hengaavat siinä pihalla. Hiivimme taloon, siis keskellä yötä ja joku kaverimme, joka tiesi aikomuksistamme, ohjasi autoilevat ystävämme paikalle. Kun he hengasivat siinä pihalle, heitimme yhtäkkiä jotain tavaraa talon korkeimmasta kerroksesta pihalle tai muuten vain pidimme kovaa meteliä. Porukka liukeni yleensä paikalta aika nopeasti, koska kukapa järkipäinen olisi tuommoiseen taloon mennyt keskellä yötä.

Nuo tapaukset unohtuivat yleensä aika nopeasti ja halusimme oikein räväyttää. Meitä oli 4 kaveria, joista kolme meni talon korkeimpaan kerrokseen yhteen huoneeseen, jonka ikkunasta näki hyvin talon pihalle. Yksi sitten oli se, joka höynäytti tätä venäläistä kaveriamme. Hän lupasi hänelle topan röökiä, jos käy heiluttamassa kättään ylimmän kerroksen ikkunasta. Siis sieltä, missä me olimme. Kaveri suostui.

Me olimme toki pukeutuneet asian mukaisesti. Jokaisella oli kommandopipo (itse tehty saksilla) ja jokin "ase". Itsellä oli semmoinen melkein metrinen Fiskarsin kirves.

No, kaveri hipsi meistä täysin tietämättömänä yläkertaan helpon tupakan toivossa. Hän tuli huoneen ovelle, jossa ikkuna oli, josta hänen piti heiluttaa. Taskulampun valokeila osui suoraan minuun. Olin n. 4 metrin päässä hänestä. Kaveri jähmettyi täysin, kun kiskaisin kirveellä täysillä seinään ja päästin eläimellisen huudon. Samalla kaverini pomppasivat esiin erillaisten puukkojen ym. kanssa.

Venäläinen kaverini huusi suoraa huutoa koko 4:n kerroksen matkan alas. Kertoi kaatuneensa rappusissa kaksi kertaa.

Jekku onnistunut. Autot pärähtivät karkuun ja me hipsimme tiehemme ja emmekä koskaan paljastaneet, että me olimme sinä yönä siellä 4:ssä kerroksessa, vaikka toverimme sitä muutaman kuukauden jälkeen kysyikin. Jälkeenpäin olen ajatellut, että tuommoisestahan voi jäädä, vaikka vakavia traumoja. No yks ryssä sinne tänne.

Olemme myöhemminkin (ei toki enää vuosiin) kikkailleeta talossa ja kerran kävi mielenkiintoinen tapaus, kun olimme jälleen keskellä yötä siellä. Olimme isolla porukalla käyneet siellä samassa huoneessa, jossa hosuin kirveellä. Tulimme pois talosta ja sieltä kuului askelia. Spooky...
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Kaikenmaailman puhelinpiloja on tullut tehtyä. Varmasti puolet -85 syntyneistä Vaasalaisista muijista on joutunut meidän kaveriporukan pilojen kohteeksi. Yksi legendaarisimmista on se, että siirtää puheluita seksilinjoille, palvelunumeroihin jne.

Varsinkin OMO-info on suosittu. Hommahan toimii niin, että soitetaan numerolla jollekkin pilan kohteeksi joutuvalle. Katkaistaan puhelu kun tämä vastaa ja sitten pistetään soitonsiirto vaikka OMO-linjalle. Ristus siitä on tullut paljon hupia. Sitten tottakai mukaan kuuluu näitä "olet radiossa" -juttuja ja kaikenlaisia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös