Paras nuuska

  • 159 055
  • 503

Mikä on parasta snöössii?

  • General (irto)

    Ääniä: 42 6,7%
  • General (pussi)

    Ääniä: 35 5,6%
  • General (irto, light)

    Ääniä: 4 0,6%
  • General (pussi, light)

    Ääniä: 6 1,0%
  • Grov (irto)

    Ääniä: 7 1,1%
  • Grov (pussi)

    Ääniä: 4 0,6%
  • Göteborgs Rapé (irto)

    Ääniä: 15 2,4%
  • Göteborgs Rapé (pussi)

    Ääniä: 21 3,3%
  • ETTAN (irto)

    Ääniä: 111 17,7%
  • ETTAN (pussi)

    Ääniä: 48 7,7%
  • ETTAN (pussi. light)

    Ääniä: 4 0,6%
  • Svenskt Export (irto)

    Ääniä: 2 0,3%
  • Karlskrona (irto)

    Ääniä: 4 0,6%
  • Tre Ankare (pussi)

    Ääniä: 5 0,8%
  • Tre Ankare (pussi, mini)

    Ääniä: 3 0,5%
  • Mörkbrunt (irto)

    Ääniä: 3 0,5%
  • Göteborgs Prima Fint (irto)

    Ääniä: 11 1,8%
  • Catch (pussi, mini)

    Ääniä: 12 1,9%
  • Rallarsnus (irto)

    Ääniä: 2 0,3%
  • Röda Lacket (irto)

    Ääniä: 69 11,0%
  • Stjärnsnus (irto)

    Ääniä: 3 0,5%
  • Probe (irto)

    Ääniä: 8 1,3%
  • Probe (pussi)

    Ääniä: 4 0,6%
  • Joku muu. Mikä?

    Ääniä: 16 2,6%
  • Poltan vain tupakkaa

    Ääniä: 47 7,5%
  • En käytä nuuskaa

    Ääniä: 266 42,4%

  • Äänestäjiä
    627

Wewe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK& Teemu Laakso
Viestin lähetti Kako-86
Tietenkin täytyy kavereille pistää postissa torneja matkaan. Pitäisiköhän minun aloittaa kilpaileva kuriiripalvelu teille arvoisat jatkoaikanuuskaajat jos haluatte tilata pienempiä eriä kuin täällä jo mainostetussa?
Tuohan on erittäin loistava idea, pistähän YV:tä kun käyt taas tuolla haaparannassa niin laitan rahaa tilillesi ja annan postitoimipaikan jonne voit lähettää nuo nuuskat, esim vain 2-3 tornia kerralla.

Wewe
 

Wewe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK& Teemu Laakso
Taidankin olla ainoa joka tänne kirjoittelee, mutta ei se mitään, pistän uuden kysymyksen ilmoille. Elikkä miten paljon käytätte nuuskaa päivässä, viikossa ja kuukaudessa yhteensä??

Itse käytän vähän päivästä riippuen vähän yli puolet kiekosta, viikossa tulee käytettyä about neljä kiekkoa ja kuukaudessa sitten menee yhteensä noin 1,5 tornia.

Wewe
 

Flegu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Wewe
Elikkä miten paljon käytätte nuuskaa päivässä, viikossa ja kuukaudessa yhteensä??

Viikossa menee kaksi purkkia. Vaikka nuuska onkin lähes koko ajan huulessa niin teen sen verran pieniä prilloja ettei sitä tuon enempää mene.
 

Wewe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK& Teemu Laakso
Mulla riippuu nuuskan käyttö pitkälti myös siitä että smoukkaanko samanaikaisesti, nyt kylläkin olen ollut taas melkein kuukauden ilman ko paskakäärylettä ja nyt alkaa jo helpottaa, mutta nuuskaa kyllä menee silloin melkein puolet enemmän. Mutta tyytyväinen olen päätökseeni etten polta!!

Wewe
 

Flegu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
EY-tuomioistuin alkaa sitten huomenna käsittelemään nuuskan myyntikiellon laillisuutta ja päätös on odotettavissa vuoden loppupuolella. Toivotaan että siellä oltaisiin tultu järkiin ja saataisiin musta kulta takaisin lailliseen kauppaan Suomessakin.
 

Wewe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK& Teemu Laakso
Viestin lähetti Flegu
EY-tuomioistuin alkaa sitten huomenna käsittelemään nuuskan myyntikiellon laillisuutta ja päätös on odotettavissa vuoden loppupuolella. Toivotaan että siellä oltaisiin tultu järkiin ja saataisiin musta kulta takaisin lailliseen kauppaan Suomessakin.
Joo, olisi jo pikkuhiljaa aikakin saada nuo kyseiset nannat takaisin laillisille markkinoille, niin ei aina tarvitsisi maksaa sairasta ylihintaa kioskeissa taikka sitten lähteä laivalle missä sitä rahaa palaa muutenkin. Ei voi ajatella mitään muuta yhtä mukavaa kun kävellä kauppaan ja katsoa ja valikoida kylmäkaapeista mieleisensä!! ;) Ikärajaksi varmaan kylläkin 18??

Wewe
 

Pleksi(t)

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Northerner.com

Nyt tuli tuokin palvelu testattua. Sekalaisia laatuja tilasin 6 tornia, hintaa UPS:n hitaammalla kuljetuksella 3,05/kiekko, eli ei paha. Ti/ke välisenä yönä tilattiin, maanantaina päivällä perillä. Täytyy kyllä sanoa että loistava palvelu.
 

Wewe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK& Teemu Laakso
Voi vittu!!

Nyt on sitten nuuskat loppu ja rahaa tulee seuraavaksi vasta torstaina, on se niin väärin!! Olisi edes 4€ niin pystyisi sinnittelemään loppuviikkoon asti jolloin tulee liksa.

Onko muuten mitään uutta tietoa rintamalta että miten se oikeusjuttu etenee??

Wewe
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Probea kun saisi... se on vahvin nuuska mitä on, 10mg nikotiinia kun muissa on max. 8mg...

Wewe, taistele, laita vaikka multaa huulen alle.
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Cairns
Probea kun saisi... se on vahvin nuuska mitä on, 10mg nikotiinia kun muissa on max. 8mg...

Wewe, taistele, laita vaikka multaa huulen alle.

Näinpä, taistelu ei ole aina helpointa, mutta onneksi paikkoja löytyy helpottamaan oloa, jos on rahaa.

Probea saa toki ruotsista, mistä muualta?
 

Voppie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Wewe
Elikkä miten paljon käytätte nuuskaa päivässä, viikossa ja kuukaudessa yhteensä??

Nykyään menee melkein purkki päivässä. Itse olen pysytellyt tutussa ja turvallisessa Ettanissa. Tuota Probea tekisi mieli testata. Ensimmäinen kerta kun kuulin edes kyseisestä merkistä.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Viestin lähetti Tatzka

Probea saa toki ruotsista, mistä muualta?

Northenerilta saa sitäkin... Tuli itsekin testattua palvelu ja kaikki meni erittäin hyvin. En kyllä Probea tilannut. Kannattaa vain päivystää tuota UPS-delivery-systeemiä. Eivät nimittäin ilmoittele etukäteen, koska tulevat
 

Wewe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK& Teemu Laakso
Viestin lähetti Cairns
Wewe, taistele, laita vaikka multaa huulen alle.
Jeaah, enään ei tarvitse kun äsken kävin ostamassa taas tornin mutta pettymys oli suuri kun sanoivat että Generalia löytyy vain pusseissa joten piti sitten ottaa perinteistä Ettania, mutta siitä viis kyllä nyt taas kelpaa.

Pitäisi varmaan itsekin kokeilla tuota northener-palvelua, mutta olen saanut jostain käsityksen että olisi ikäraja 18v, voisiko joku hieman valaista asiaa??

Wewe
 

Pleksi(t)

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Wewe

Pitäisi varmaan itsekin kokeilla tuota northener-palvelua, mutta olen saanut jostain käsityksen että olisi ikäraja 18v, voisiko joku hieman valaista asiaa??

No en minä ainakaan moista ikärajaa sivuilta löytänyt.
Eli jos luottokortti löytyy niin ei kun tilaamaan. Harvalla alle 18 vuotiaalla sitä tosin on, siksi ei varmaan kauheasti tarvitse erikseen mitään ikärajoja määritellä.

Itse laitoin eilen taas tilauksen menemään, 10 tornia tällä kertaa. Hinnat vähän nousseet, ilmeisesti rahti. Ei mennyt ihan alle 30€/torni kustannukset, vaikka nostettiin tilattavan tavaran määrää edelliskerrasta. (n. 30,7€ torni nyt, Ettania ja muuta sälää)
 

Wewe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK& Teemu Laakso
Viestin lähetti Pleksi(t)
No en minä ainakaan moista ikärajaa sivuilta löytänyt.
Eli jos luottokortti löytyy niin ei kun tilaamaan. Harvalla alle 18 vuotiaalla sitä tosin on, siksi ei varmaan kauheasti tarvitse erikseen mitään ikärajoja määritellä.

Niin no toihan siinä juuri on kun ei useilta alla 18 vuotiailta luottokortteja löydy, Visa Electronia tuskin kelpuuttavat. Hohhoijaa, vituttaa kyllä tämän Ettanin maku kun halajaisi vain kuninkaallista mustaa kultaa, mutta ei auta kun tilin saldo taas vaihteeksi nolla.

Olikos tuolla northenerilla kaikki merkit suunnilleen saman hintaisia??

Wewe
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
ja nyt nuuskafriikit hakemaan uusin johnny kniga lehti, sivulla 15 tekemäni asiantunteva, syvällinen, analyyttinen nuuska-artikkeli.

olen komea.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Nyt toissaviikolla tuli testattua sitä metallipurkeissa myytävää minttunuuskaa, pussinuuskaa...olen kyllä kuullut että Ruotsissa mammat käyttää nuuskaa enemmänkin mutta nytten edes ihmetellyt - sitähän teki mieli syödä! Sen verran nami mintun maku ja tuoksu...

Ei se oikein missään tuntunut joten piti tietty työntää paria, kolmea kerrallaan ennenkuin rentoutti. Hehe..."ei tunnu missään"

Siis: Oletteko testanneet minttunuuskaa?
 

Patera#14

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mogilny #89, Ruutu #15, Helminen 41#
Harmi että ei ole itselläni luottokorttia nii vaikea on tilata nuuskaa tuolta sivuilta.. jokuhan voisi lähettää mulle eteenpäin jos itse tilaa tuolta sivuilta :p
 

Wewe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK& Teemu Laakso
Viestin lähetti goldenawe
Siis: Oletteko testanneet minttunuuskaa?
Kyllä sitäkin on tullut jo kokeiltua ja maistuu ihan karkille ja myös nämä pusanuuskat ovat rusinan kokoisia, en oikein lämmennyt tälle tuotteelle, vähän sama kuin tuo lakunuuska josta en myöskään pitänyt.

Viestin lähetti Cairns
ja nyt nuuskafriikit hakemaan uusin johnny kniga lehti, sivulla 15 tekemäni asiantunteva, syvällinen, analyyttinen nuuska-artikkeli.

olen komea.

Cairns: Luin hetken verran ja kieltämättä ihan hyvä analyysi, ei siinä mitään. ;)

Wewe
 

Patera#14

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mogilny #89, Ruutu #15, Helminen 41#
Aijaijai kyl ny kelpaa taas olla :)
Hienoa että täältä keskustelupalstalta sain tilattua nuuskaa, kiitokset kako-86 :)
 

Kako-86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NasKi, Aston Villa
Ole hyvä Patera! Aina täytyy kaveria auttaa kun tiedän millaista tuskaa on olla ilman nuuskan tuomaa nautintoa. Postituskulut saisivat vain olla edullisemmat, pahalta tuntu kun posti vie ison summan rahaa. Pussinuuskan lähetys on edullisempaa sen keveyden takia.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
mikäli helsingissä asuvia nuuskaajia kiinnostaa halpa snuussi niin laittakaa yv:tä...

Granitin pussinuuskat on tullut testattua, huhtikuussa markkinoille lanseerattu merkki on kyllä aikas pop.
 

Wewe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK& Teemu Laakso
Viestin lähetti Oliwa33
rooster!!!
Okei.. Selventäisitkö??

Viestin lähetti Cairns
Granitin pussinuuskat on tullut testattua, huhtikuussa markkinoille lanseerattu merkki on kyllä aikas pop.
Onko lisää jotain laku, minttu ja anis pusasnuusseja?? Vai onko ne niitä jotka ovat niissä ufomaisissa kiekoissa??

Wewe

Edit: Nämä olivatkin Snusabtin nuuskia jotka olivat ufokiekoissa.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös