Paras lätkäselostaja?

  • 1 616
  • 28

Kuka on paras lätkäselostaja?

  • Antero Mertaranta (YLE)

    Ääniä: 63 70,0%
  • Jani Uotila (Urheiluradio)

    Ääniä: 1 1,1%
  • Jouko Jaakkola (Radio Janne)

    Ääniä: 7 7,8%
  • Osku Laukkanen (YLE)

    Ääniä: 1 1,1%
  • Mika Saukkonen (MTV3)

    Ääniä: 1 1,1%
  • Pentti Lindegren (Urheiluradio)

    Ääniä: 4 4,4%
  • J-P Jalo (Nelonen,Urheiluradio)

    Ääniä: 10 11,1%
  • Hannu-Pekka Hänninen (YLE)

    Ääniä: 3 3,3%

  • Äänestäjiä
    90
  • Poll closed .

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Juha Salminen


Saukkosella paistaa läpi. Uotilalla on sitä räväkkyyttä, jota kuuluukin olla. Kuunnelkaa ihmeessä kaikki Uotilan Exel Hockey Event-pelejä Sport FM:ltä.
Ammattimies.
Osaan hyvin kuvitella millaista minun selostukseni olisi/tulee olemaan IFK-peleissä :D
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Juha Salminen


Minäkin osaan kuvitella itseni TPSn peleissä...
Tulee olemaan? Oliko tuo vitsi vai totista totta?
Ei ainakaan vitsi.
Kaksi opiskelukaveriani pääsivät suoraan koulun penkiltä (opiskelun ollessa vielä kesken) tekemään veikkausliigaan liittyviä tehtäviä (toinen selostaa/antaa tilanneraportteja ja toinen on studioisäntänä) paikallisradiotasolle, eli miksikäs en minä joku kaunis päivä voisi olla selostamassa lätkää..
Toisaalta, en tiedä kuinka paljon se minua kiinnostaa noin työnä, siitä kun tuppaa sitten saamaan yliannostuksen ja ei jaksa vapaa-ajalla enää kiinnostua.
 
Suosikkijoukkue
HIFK,HJK(futis)
Mertsi on paras!

Mertaranta on ykkösenä loistavilla hehkutuksillaan ja jo melkein legendaariseksi muodostuneella "KAPANEN TINTTAA:eek:".

Loistavana kakkosena on Hermaani Seppälä "Nyt on aika tanssia ja laulaa" lauseellaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös