Pantera

  • 25 751
  • 178

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Toivottavasti tulee tännekin, mutta kyllähän toi kesälomalle kävisi lähteä naapuriinkin... Nähtävä ne kuitenkin on.

Selvää pässinlihaahan tämä on. Rockfest on 8.6-10.6 ja 8.6 puuttuu pääesiintyjä. Eli 1+1=Pantera
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Tuskaan on jo tulossa Lorna Shore, mikä on itselle ihan täysin pakollinen vilaistava, mutta jos sinne vielä Pantera eksyisi… Saisin luultavasti hallitsemattoman orgasmin.
 

Outsider

Jäsen
Yhdeksän uutta Euroopan keikkaa julkaistu kesälle, mutta Suomi puuttuu edelleen: 26.5 Sofia, 27.5 Bukarest, 30.5 Budapest, 31.5 Wien, 5.6 Lodz, 12.6 Praha, 13.6 Berliini, 15.6 Kööpenhamina ja 21.6 Hampuri.
 

Chespa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jää-Ahmat & HPK
Yhdeksän uutta Euroopan keikkaa julkaistu kesälle, mutta Suomi puuttuu edelleen: 26.5 Sofia, 27.5 Bukarest, 30.5 Budapest, 31.5 Wien, 5.6 Lodz, 12.6 Praha, 13.6 Berliini, 15.6 Kööpenhamina ja 21.6 Hampuri.
Köpiksen keikalle löytyy jo onneksi lippu.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Köpiksen keikalle löytyy jo onneksi lippu.

Kuin myös. Aika luottavainen olin, että myös Pantera tuonne eksyy, kun kuitenkin Hellfest ja Graspop samana viikonloppuna ja noihin nyt satavarmista ovat sen buukanneet.
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Rockfest julkaisee huomenna torstain 8.6. pääesiintyjän (pääesiintyjät?), enkä yllättyisi, jos Pantera olisi siinä yhteydessä esillä.

La 10.6. on bändi näköjään buukattu sopivasti Ruotsiin.
 

Outsider

Jäsen
Ja näin, eli Pantera torstaina 8.6. Hyvinkäällä.

No voi perkele, Tuska petti odotukset. En tiedä viitsiikö tuohon hintaan lähteä Hyvinkäälle, mutta katsellaan nyt tuleeko jotain muutakin kiinnostava samalle päivälle. Harmillisesti tämäkään ei osu viikonlopulle muiden Euroopan keikkojen tavoin.
 
Viimeksi muokattu:

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Torstai kyllä vähän nihkeä päivä, mutta eiköhän tuonne tule lähdettyä.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Onneksi ei tarvitse lähteä Hyvinkäälle katsomaan coverbändiä, kun näin aikoinaan oikean Panteran.
 

Spire

Jäsen
Keikka kiinnostaisi kovasti, mutta ajankohta tuottanee hankaluuksia. Lippu jää vielä tässä vaiheessa ostamatta, mutta palaan asiaan myöhemmin.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Minäkin näin ja itse menen oikein mielelläni katsomaan myös tätä versiota. Saatan myös innostua vähän fiilistelemään keikalla, jos oikein hurjaksi menee.
Se on toki jokaisen oma asia ja kannattaa siitä nauttia, jos lipun ostaa. Itse en vaan pysty fiilistelemään tätä ”puliukko ja puliukon kaverit ja basisti soittelee vähän Panteraa”-juttua. Itselleni Pantera oli niin iso ja tärkeä juttu Cowboysista hamaan loppuun, että mielummin pidän ne muistot, koska Panteraa ei voi olla ilman Abbottin veljeksiä. Tämä projekti olisi vähintäänkin pitänyt nimetä toisin, niin olisi ollut jotenkin hyväksyttävämpää edes.
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Itselleni Pantera oli niin iso ja tärkeä juttu Cowboysista hamaan loppuun, että mielummin pidän ne muistot, koska Panteraa ei voi olla ilman Abbottin veljeksiä. Tämä projekti olisi vähintäänkin pitänyt nimetä toisin, niin olisi ollut jotenkin hyväksyttävämpää edes.
MInullekin Pantera on iso ja tärkeä juttu, mutta aion silti, kaiken uhalla mennä ja nauttia tästä showsta. Kaikki tehköön tavallaan ja varmaan sinulle oikea päätös jättää tämä homma väliin.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Se on toki jokaisen oma asia ja kannattaa siitä nauttia, jos lipun ostaa. Itse en vaan pysty fiilistelemään tätä ”puliukko ja puliukon kaverit ja basisti soittelee vähän Panteraa”-juttua. Itselleni Pantera oli niin iso ja tärkeä juttu Cowboysista hamaan loppuun, että mielummin pidän ne muistot, koska Panteraa ei voi olla ilman Abbottin veljeksiä. Tämä projekti olisi vähintäänkin pitänyt nimetä toisin, niin olisi ollut jotenkin hyväksyttävämpää edes.

Vaikkei tämä nyt the real Pantera olekaan, niin aika monelle, minä mukaanlukien, tämä on ensimmäinen mahdollisuus nähdä ylipäänsä akti nimeltä Pantera. Kun Pantera löi pillit pussiin, olin 13-vuotias. Oikea kokoonpano hakkaa tämän version 100-0, en epäile hetkeäkään. Mutta mieluummin tämä kokoonpano, entä ei keikkaa ollenkaan.

Vähän sama, kun eräs vanha äijä vittuili, miten hän ei "gunnareiden re-unionia lähde katsomaan, hän näki 1991 bändin ja se oli se oikea versio. Olisi kannattanut olla siellä". Sanoin, että oli kolme vuotiaana vähän muuta tekemistä, vaikka keikka varmasti oli hyvä.

Ainoa miinus tässä on Hyvinkää, mutta eipä se auta, kyllähän tuonne on mentävä.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Vaikkei tämä nyt the real Pantera olekaan, niin aika monelle, minä mukaanlukien, tämä on ensimmäinen mahdollisuus nähdä ylipäänsä akti nimeltä Pantera. Kun Pantera löi pillit pussiin, olin 13-vuotias. Oikea kokoonpano hakkaa tämän version 100-0, en epäile hetkeäkään. Mutta mieluummin tämä kokoonpano, entä ei keikkaa ollenkaan.

Vähän sama, kun eräs vanha äijä vittuili, miten hän ei "gunnareiden re-unionia lähde katsomaan, hän näki 1991 bändin ja se oli se oikea versio. Olisi kannattanut olla siellä". Sanoin, että oli kolme vuotiaana vähän muuta tekemistä, vaikka keikka varmasti oli hyvä.

Ainoa miinus tässä on Hyvinkää, mutta eipä se auta, kyllähän tuonne on mentävä.
Ja tämä on täysin ymmärrettävää. Itselläni närästää vaan tuo Pantera-nimen käyttäminen sellaisenaan. Olisi ollut vaikka Phil Anselmo & Rex Brown & Friends plays Pantera tai jotain muuta. Olen minäkin ollut katsomassa The Doorsin jäsenistä koostuvaa yhtyettä 2007, kun en ehtinyt elävää Morrisonia nähdä, mutta se yhtye oli nimetty onneksi Riders On The Stormiksi.
 

Outsider

Jäsen
Ja tämä on täysin ymmärrettävää. Itselläni närästää vaan tuo Pantera-nimen käyttäminen sellaisenaan. Olisi ollut vaikka Phil Anselmo & Rex Brown & Friends plays Pantera tai jotain muuta.
Jokainen varmaan ymmärtää miksi keikkaa tehdään Panteran nimellä, eikä millään Friends&Friends plays Pantera. Raha ja luokkaa isommat lavat.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja tämä on täysin ymmärrettävää. Itselläni närästää vaan tuo Pantera-nimen käyttäminen sellaisenaan. Olisi ollut vaikka Phil Anselmo & Rex Brown & Friends plays Pantera tai jotain muuta. Olen minäkin ollut katsomassa The Doorsin jäsenistä koostuvaa yhtyettä 2007, kun en ehtinyt elävää Morrisonia nähdä, mutta se yhtye oli nimetty onneksi Riders On The Stormiksi.
Toisaalta joku Deep Purple kiertää edelleen maailmaa yhden alkuperäisen jäsenen turvin... Ei sitä kovinkaan moni tunnu paheksuvan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös