Niin silloin tilastojen mukaan se on silloin mun mielestä joko Tampa tai Toronto.”Taisi olla tarkoituksena, että katsellaan kauden lopussa, monta 20 maalin miestä joukkueesta löytyy. Näin muistelen, että oli puhetta. Voidaan tarkistella, muistaakseni siitä oli puhetta syksyllä.”
Näin olet itse kirjoittanut ja olet ollut vedon ylläpitäjänä ilmeisesti? Jos vedon ylläpitäjänä et ole tehnyt asioita tuon jälkeen selväksi tai ainakaan hakannut puuta pöytään suostumuksesi merkitsemiseksi, niin eikös se silloin mene aika selkeästi näin:
Voittaja on se käyttäjä, jonka valitsemalla joukkueella on eniten 20 maalin miehiä kauden lopussa joukkueessa. Namestnikov ei ole Tampassa, vaan Rangersissa.
Penguinsin valinnut käyttäjä voittaa ainakin näillä spekseillä. Mutta en minä tätä halua päättää.
EDIT: korjattu Penguins Toronton tilalle. Ajatuskatkos.
Niin silloin tilastojen mukaan se on silloin mun mielestä joko Tampa tai Toronto.
Mulla ei ole aikaa eikä kiinnostusta täällä käydä joka päivä näitä katselemassa, joten anteeksi epäselvästä asettelusta. Täytyypi miettiä kaikki ensi kerralla valmiiksi. Mulle nää vedot on enemmän hupia. Mulle on aina helpointa mennä NHL:n tilastojen mukaan, en nähnyt sitä tarpeelliseksi todeta koska luulin, että riitaa ei voi syntyä. Joukkue joukkueelta käytynä siellä on kaksi joukkuetta, joissa on 6 pelaajaa tehnyt 20 maalia. Toronto ja Tampa (Namestnikovilla). Silloin Hedmanin maaleilla Tampa voittaisi. Ajattelin itse tuossa lisäselvitys vaiheessa, että voittaja on varmasti Tampa, koska en uskonut Nylanderin pääsevän 20 maaliin. Ymmärrän kyllä myös jos joku on sitä mieltä että Pens voittaa, koska piti katsoa monta 20 maalin miestä joukkueessa on.
Mutta päättäköön suuri konsensus vedonlyöjien kesken kuka vedon voittaa.
Pakkipari-vedon varaukset on tehty. Tässä kisailijoiden parit.
V-G-
Subban - Carlson
@H.J.Simpson
Hedman - Byfuglien
@Lico
Burns - Jones
@viikst
Doughty - Krug
@LostHorizon
Letang - Rielly
Tsemppiä kaikille ja paras veikkaus voittakoon!
Itse olen näissä aina ollut sitä mieltä, että NHL:n tilastot on helppoja luettavia. Millä joukkueella on eniten yli maalin miehiä joukkueessa, voittaa.
Piste/peli-nelikko-pudotupeli-mittelöön lähdetään seuraavanlaisilla kokoonpanoilla:
Gemondo
Crosby - Giroux
Burns - Theodore
@Lico
Kucherov - Hall
Josi - Jones
@V-G-
Kopitar - Matthews
Carlson - Dumba
@H.J.Simpson
Marchand - Getzlaf
Barrie - Byfuglien
Lähtisikö joku meikäläistä vastaan 8 vs 8 skabaan? Eli siis vuorotellen yksi pelaaja joka jengistä, ja ainoastaan pisteet (G+A) ratkaisevat... 3 puolustajaa + 5 hyökkääjää... Panos voi olla mitä vaan väliltä 20-50€...
Ja siis loppuun asti mennään, eli jos vaikkapa konferenssifinaaleissa on sulta 4 pelaajaa, ja multa 0, niin se on mun kannalta voi voi...
Voin lähteä, jos ei oo ongelma sulle, vaikka mulle velkaa ootkin!
Olkoot viimeinen vetoni pudotuspeleihin. Arvailtiin kahdeksikkoja @Noppa10 :n kanssa viidenkympin edestä.
Noppa10:n kahdeksikko:
Sidney Crosby - Alexander Ovechkin - Auston Matthews - Filip Forsberg - Anze Kopitar
P.K Subban - Kris Letang - Drew Doughty
Licon kahdeksikko:
Evgeni Malkin - Nikita Kucherov - Mark Scheifele - Phil Kessel - Brad Marchand
Roman Josi - Brent Burns - Victor Hedman
Ensimmäistä kertaa huomaan itse ongelmia näissä tulkinnoissa ja nyt on oikeasti ihan aiheellinenkin. Malkkisella on perusteet voittaa ja niin on myös Tampan valinneellakin. En ole nyt aivan varma lopputuloksista onko Leafsin valinneella, kai?
Call it a day ja potti jakoon. Ensi kaudella tarkemmilla säännöillä?
Mun ehdotus, mutta olen myös valmis äänestämään jos siihen mennään. Toivottavasti ei, koska en tiedä kuinka reilua se sitten on, että kaikki lähtevät tulkitsemaan itse mitä sovittiin.
Ei tarvii kun kahlata sivulle 42 niin löytyy aika hyvät perustelut. Laitetaan potti jakoon, mutta kerros nyt sitten vielä että jaetaanko se Pensin ja Tampan kesken vai Pensin, Tampan ja Toronton? Vähän on nyt sellanen fiilis ku olis lämmintä ja väljähtynyttä kaljaa juonuJoo mun mielestä voi olla ihan
potti jakoon munkin puolesta. Kyllähän tuo lopputuloksen tulkitseminen taisi jäädä aika avoimeksi ja voittaja on näkökannasta riippuvainen. En ainakaan löytänyt mitään ehdotonta totuutta kahlattuani ketjua hieman syksyltä läpi. Täytyy muotoilla paremmin tulevaisuudessa. Ensi vuonna uusi parempi yritys.
Lightningin sisäinen pistepörssi @ NHL.com.Itse olen näissä aina ollut sitä mieltä, että NHL:n tilastot on helppoja luettavia.
Samaa mieltä, itsehän kirjoitin että mun mielestä Tampa voitti, mutta ymmärrän jos joku on sitä mieltä että Pit voitti. Joten jakakoon mun puolesta potin. Koska ymmärrä että Nestarovin maaleja kaikki ei halua laskea mukaan, joten silloin taitaa Pit voittaa, ja Tampallakin silloin Millerillä taitaa olla se 20 maalia.Lightningin sisäinen pistepörssi @ NHL.com.
Aika helppoahan tuota on lukea. NHL.com kertoo yksinkertaisesti montako pelaajaa teki Lightningin paidassa vähintään 20 maalia. Siitä vaan laskemaan. Kuusi niitä on, eikä siinä pitäisi olla mitään vaikeaa.
Veto ei mulle kuulu, mutta itse en ymmärrä miten joku voi ajatella Penguinsin voittaneen. Tai siis ymmärrän, että Penguinsia veikannut varmaan tahtoo näin, mutta muutoin.Samaa mieltä, itsehän kirjoitin että mun mielestä Tampa voitti, mutta ymmärrän jos joku on sitä mieltä että Pit voitti.
Veto ei mulle kuulu, mutta itse en ymmärrä miten joku voi ajatella Penguinsin voittaneen. Tai siis ymmärrän, että Penguinsia veikannut varmaan tahtoo näin, mutta muutoin.
Penguinsin sisäinen pistepörssi @ NHL.com. Ja taas laskemaan montako vähintään 20 maalin miestä löytyy. Viisi. Ja montako Lightningilla oli? Kuusi. Onko kuusi vai viisi enemmän? Kuusi. Eli Lightning voittaa, ei tää niin vaikeaa voi olla.