Palstalaisten keskinäiset NHL-vedonlyönnit 2015–2016

  • 129 032
  • 889

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Nopeella laskemisella sain vain 15 pistettä mock draft-vedosta ja ainakin @limini sai enemmän, joten muut laskekaapa kuka voitti ja tilinumerot liikkeelle!
 

pikkuvaimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Dallas, Puustinen ja NATO
Mä voin huomenna illalla laskea kaikkien pisteet, jos sitä ennen ette ole itse sitä tehneet.
 

TylerDG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & Caps
Itekin oon metsän keskellä ja iphonella ei laskeminen oikeen suju.

Nopealla vilkaisulla kuitenkin kolmen kärki oli tasapisteissä 17, mutta tuossa tosiaan virhemarginaali olemassa. Jos näin kuitenkin pääsi käymään niin pitänee sopia maksupolitiikat kuntoon :)
 

B4rre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Blackhawks ja CBJ (tyttöystäväjoukkue)
Itekin oon metsän keskellä ja iphonella ei laskeminen oikeen suju.

Nopealla vilkaisulla kuitenkin kolmen kärki oli tasapisteissä 17, mutta tuossa tosiaan virhemarginaali olemassa. Jos näin kuitenkin pääsi käymään niin pitänee sopia maksupolitiikat kuntoon :)

@limini @jamoooh @JeiJeieL @Lico @Uniquewn

Minun manuaalisesti tekemien laskelmien mukaan @limini vei tämän 19 pisteellä. Seuraavilla sitten tosiaan 17 pistettä jne.


Edit tässä vielä laskenta, jos joku haluaa tehdä tarkastuslaskentaa:

B4rre limini jamooh JeiJeieL Lico Uniquewn TylerDG
Auston Matthews (C) 2 2 2 2 2 2 2
Patrik Laine (RW) 2 2 2 2 2 2 2
Pierre-Luc Dubois (LW) 0 0 0 0 1 0 0
Jesse Puljujarvi (RW) 1 1 1 1 1 1 1
Olli Juolevi (D) 1 1 0 0 0 0 0
Matthew Tkachuk (LW) 0 0 0 0 2 0 0
Clayton Keller (C) 0 0 0 2 0 0 1
Alexander Nylander(LW) 1 1 0 0 0 0 0
Mikhail Sergachev (D) 1 1 1 1 1 1 0
Tyson Jost (C) 1 1 1 1 1 0 0
Logan Brown (C) 1 0 1 0 0 0 2
Michael McLeod (C) 0 1 0 0 1 1 0
Jake Bean (D) 0 0 0 2 0 0 2
Charles McAvoy (D) 1 2 0 2 0 2 2
Luke Kunin (C) 2 0 0 0 0 0 0
Jakob Chychrun (D) 0 0 0 0 0 0 0
Dante Fabbro (D) 2 0 0 1 2 0 0
Logan Stanley (D) 0 0 0 0 0 0 0
Kieffer Bellows (LW) 1 0 1 0 1 0 1
Dennis Cholowski (D) 0 0 0 0 0 0 0
Julien Gauthier (RW) 1 2 1 2 0 2 0
German Rubtsov (C) 0 0 0 0 0 0 1
Henrik Borgstrom (C) 0 0 0 0 0 0 0
Max Jones (LW) 0 2 0 0 0 0 0
Riley Tufte (LW) 0 0 0 1 0 0 1
Tage Thompson (C) 0 1 0 0 0 0 0
Brett Howden (C) 0 0 1 0 0 0 2
Lucas Johansen (D) 0 2 0 0 1 0 0
Trent Frederic (C) 0 0 0 0 0 0 0
Sam Steel (C) 0 0 0 0 0 0 0
yhteensä 17 19 11 17 15 11 17
 
Viimeksi muokattu:

Defensefirst

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Gylfi Sigurdsson
Muistaakseni minulla oli vedonlyönti jonkun kanssa siitä että varataanko Matthew Tkachuk ennen Jesse Puljusta, itse en oikein vielä kerkeä selailla kuka se oli joten hän voi ilmoittautua mikäli haluaa rahaa.
 

TylerDG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & Caps
Muistaakseni minulla oli vedonlyönti jonkun kanssa siitä että varataanko Matthew Tkachuk ennen Jesse Puljusta, itse en oikein vielä kerkeä selailla kuka se oli joten hän voi ilmoittautua mikäli haluaa rahaa.

Täältä löytyy syyllinen tähän :) laittelen tilinumeron tulemaan.

Ja vastaavasti mulle myös liminiltä tilinumeroa mikäli nuo laskelmat paikkansa pitää. Ja miksi ei pitäisi.
 

limini

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, TuTo, Pingviinit (+ suomalaiset)
Huppistakeikkaa. Tuli se ensimmäinen positiivinen tulos vedoissa. Pistetään numeroa tulemaan. Kiitos kaikille vedosta, tuli kyllä lisäjännitystä draftiin vedon myötä.
 

Red Label

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Miro Heiskanen
Olit sen verran kärppänä paikalla että otan teikäläisenkin messiin, vaikket suoraan ilmoittanutkaan lähtöäsi heti ekalla viestillä. Toinen mukaan päässyt on @Kirjoittelija :)

Eli molempien kanssa 50 euron veto. Meikäläisellä Laine, teillä kaikki muut teinit. Kunhan Laine pelaa 60+ ottelua, veto on voimassa.

@Kirjoittelija ja @Kari Runk, täähän meinaa mennä jännittäväks!

Pakko on kyllä myöntää etten uskonut Matthewsin olevan Laineen kovin haastaja tässä vaiheessa kautta. Tosin vedonlyönnin jälkeisenä aamuna uskoni tähän vetoon oli myös hiipunut melkoisesti.

Onneks tuli uhottua, ja ei edes haittais vaikka häviäisin tän vedon loppumetreillä :)
 
@Kirjoittelija ja @Kari Runk, täähän meinaa mennä jännittäväks!

Näyttäisi ratkeavan aika hyvissä ajoin. Nämä vedot kyllä estävät aika ikävästi iloitsemasta Laineen menestyksestä. Nyt saa sitten jännätä, että millaisiakohan over/under-linjoja herralle tarjotaan keväällä MM-kisoissa? Olisiko 7,5 maalia ja 13,5 pistettä? Enpä taida enää häntä vastaan pelata.

Pakko on kyllä myöntää etten uskonut Matthewsin olevan Laineen kovin haastaja tässä vaiheessa kautta.

En minäkään. McDavidiä ja Eichelia pidin ykköshevosina. Mutta McDavidistä pitää nyt tämän vedon osalta tyytyä vain toteamaan, että "kun on löysä, niin on löysä". Taitaa 30 maaliakin jäädä haaveeksi. Jos hän yhden kesän keskittyisi hiomaan laukaustaan, ehkä 40 maalia sitten menee rikki. Kun pelaaja pääsee laatupaikoille noin usein, siihen 40 maaliinkaan ei todellakaan mitään jäätävää viimeistelyprosenttia tarvittaisi.
 

Red Label

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Miro Heiskanen
Näyttäisi ratkeavan aika hyvissä ajoin. Nämä vedot kyllä estävät aika ikävästi iloitsemasta Laineen menestyksestä. Nyt saa sitten jännätä, että millaisiakohan over/under-linjoja herralle tarjotaan keväällä MM-kisoissa? Olisiko 7,5 maalia ja 13,5 pistettä? Enpä taida enää häntä vastaan pelata.

Näin ne ajat muuttuu. Laine hyytynyt aivan totaalisesti, ja Matthews meni ohi. Uskomatonta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös