Palstalaisten keskinäiset NHL-vedonlyönnit 2015–2016

  • 128 608
  • 889

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Lähteekö kukaan/ketkään vetämään mock draftia tulevaan draftiin mua vastaan? Eli jokainen vedossa oleva tekee listan ekalla kierroksella varattavista pelaajista siinä järjestyksessä kuin itse uskoo pelaajien tulevan valituksi.

Herroilta @teude, @Uniquewn sekä @FutureHockey :lta haluaisin kysyä semmoista, notta miten te tuon viime vuonna oikein järjestitte, mitä sääntöjä, panos jne.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Lähteekö kukaan/ketkään vetämään mock draftia tulevaan draftiin mua vastaan? Eli jokainen vedossa oleva tekee listan ekalla kierroksella varattavista pelaajista siinä järjestyksessä kuin itse uskoo pelaajien tulevan valituksi.

Herroilta @teude, @Uniquewn sekä @FutureHockey :lta haluaisin kysyä semmoista, notta miten te tuon viime vuonna oikein järjestitte, mitä sääntöjä, panos jne.
- Panos 25€
- Veikataan varattavien pelaajien tulevaa varausnumeroa, ei varaavaa joukkuetta
- Enemmän oikeita sijoituksia saanut voittaa
- Tasapelin osalla push eli raha ei vaihda omistajaa kumpaankaan suuntaan.
- Listat voitaisiin postata yhteiselle, ulkopuoliselle, henkilölle viimeistään tuntia ennen draftin alkua joka sitten listat saatuaan voisi ne postata palstalle. Nyt vain pitäisi löytää tuo vapaaehtoinen avulias aatu.

Siinä meikäläisen kirjaamat säännöt viime vuodesta. Pelistähän saa huomattavasti jännittävämmän jos vaikka täysin oikein menneestä varauksesta saa 2p., ja vaikka yhden heitosta saa 1p. :)
 

Uniquewn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames
Lähteekö kukaan/ketkään vetämään mock draftia tulevaan draftiin mua vastaan? Eli jokainen vedossa oleva tekee listan ekalla kierroksella varattavista pelaajista siinä järjestyksessä kuin itse uskoo pelaajien tulevan valituksi.

Ehdottomasti lähden. Ja joko viime vuoden säännöt tai vaihtoehtoisesti tuo FutureHockey :n ehdotus sopii. Millä panoksella olet kiinnostunut vedosta? Ja mennäänkö siten, kuten viime vuonnakin, että jos tulee varausvuorojen treidejä, niin sillä ei ole väliä?
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Ehdottomasti lähden. Ja joko viime vuoden säännöt tai vaihtoehtoisesti tuo FutureHockey :n ehdotus sopii. Millä panoksella olet kiinnostunut vedosta? Ja mennäänkö siten, kuten viime vuonnakin, että jos tulee varausvuorojen treidejä, niin sillä ei ole väliä?

Voitas kokeilla tota FutureHockeyn vähän kustomoidumpaa sääntöä eli kaksi (2) pistettä täysin oikeasta ja yksi (1) piste yhden varaussijan heitolla. Panokseksi käy kaikki euron ja viidenkympin välillä. Ja tosiaan ei ole merkitystä tuleeko varausvuorojen kesken treidejä, ensimmäistä kolmeakymmentä valittua pelaajaa veikataan.

Vedetäänkö me tää siis niin, että listat laitetaan sitten jakoon päivää ennen draftia tms?

EDIT: mietin ite sitä, että helppoahan ois ottaa vaikka jonkun BobbyMacin mock draft, joka taas ilmestynee viikkoa ennen draftia. Eikö hänellä ollut tyyliin vain muutama virhe viime kesänä?
 
Viimeksi muokattu:

Uniquewn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames
Voitas kokeilla tota FutureHockeyn vähän kustomoidumpaa sääntöä eli kaksi (2) pistettä täysin oikeasta ja yksi (1) piste yhden varaussijan heitolla. Panokseksi käy kaikki euron ja viidenkympin välillä. Ja tosiaan ei ole merkitystä tuleeko varausvuorojen kesken treidejä, ensimmäistä kolmeakymmentä valittua pelaajaa veikataan.

Vedetäänkö me tää siis niin, että listat laitetaan sitten jakoon päivää ennen draftia tms?

EDIT: mietin ite sitä, että helppoahan ois ottaa vaikka jonkun BobbyMacin mock draft, joka taas ilmestynee viikkoa ennen draftia. Eikö hänellä ollut tyyliin vain muutama virhe viime kesänä?

Otetaan vaan tuo 2p oikeasta ja 1p yhden heitosta. Panokseksi vaikkapa 30 €.

Meinasitko tuolla toisen kappaleen kommentilla mitä? Viime vuonna taidettiin antaa jollekin käyttäjälle listat, joka sitten julkaisi ne täällä draft-päivänä. Voisi tälläkin kertaa tehdä niin, jos joku viitsii listoja ottaa vastaan.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Otetaan vaan tuo 2p oikeasta ja 1p yhden heitosta. Panokseksi vaikkapa 30 €.

Meinasitko tuolla toisen kappaleen kommentilla mitä? Viime vuonna taidettiin antaa jollekin käyttäjälle listat, joka sitten julkaisi ne täällä draft-päivänä. Voisi tälläkin kertaa tehdä niin, jos joku viitsii listoja ottaa vastaan.

30 euroa sopii.

Tota mä just meinasin, että miten julkistetaan ja toi menetelmä sopii. Vaikket varmaan multa mitään apua ottaiskaan ja samat toisinpäin, niin fiksuinta varmaan tuo.
 

Uniquewn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames
30 euroa sopii.

Tota mä just meinasin, että miten julkistetaan ja toi menetelmä sopii. Vaikket varmaan multa mitään apua ottaiskaan ja samat toisinpäin, niin fiksuinta varmaan tuo.

Jep. Tarjoutuuko kukaan ottamaan listoja vastaan? Jos sovitaan vaikka, että viimeistään 22.6. pitää olla listat lähetettynä? Draft on 24.6., eli keskellä Juhannusta, joten sikäli ehkä haastavaa saada joku listoja julkaisemaan tuona ajankohtana, kun itse en ainakaan omalla kohdalla tiedä, että missä ja missä kunnossa olen tuolloin. :) 22. päivä olisi vielä arkipäivä, joten kai joku pystyy tuolloin listat julkaisemaan. (Jos siis Licolle käy tämä järjestely)

E: Mutta toki jos ei onnistu tämä, niin ei muakaan se haittaa, jos molemmat postaa itse rivinsä, koska miksi me toisiltamme kopioitaisiin, kun on parempiakin lähteitä, kuten BobbyMac jne. :D
 
Viimeksi muokattu:

TylerDG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & Caps
Mock-draft veto kiinnostaa. Onko teillä tarkotus vetää 1v1 vai isommalla porukalla?

Jos sais enemmänkin väkeä mukaan ni sais oikeesti jännittää, vaikka panos olis "vain" 20 tms. Toki tuo 30 e käy myös. Eli jos herrat haluaa ottaa 1v1 niin sitten ehdottelen pystyyn isomman porukan vetoa samasta aihepiiristä.
 

pikkuvaimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Dallas, Puustinen ja NATO
Joo voin ottaa listat koko porukalta. Ymmärtääkseni veikkaatte vain numeroa ja pelaajaa. Pyydänkin, että laittakaa listat samanlaiseen selkeään muotoon, ja jättäkää turha info pois, niin ei tarvitse puhtaaksikirjoittaa. Omat kommentit voi sitten laittaa viestillä listojen julkaisun jälkeen.

Tällä tavalla:

1. Juolevi
2. Karalahti
3. Kipper
4. Litmanen
5. Jne.

Kysyisin vielä, että koska julkaisen listat?

@Uniquewn @TylerDG @JeiJeieL @jamoooh @Lico
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Joo voin ottaa listat koko porukalta. Ymmärtääkseni veikkaatte vain numeroa ja pelaajaa. Pyydänkin, että laittakaa listat samanlaiseen selkeään muotoon, ja jättäkää turha info pois, niin ei tarvitse puhtaaksikirjoittaa. Omat kommentit voi sitten laittaa viestillä listojen julkaisun jälkeen.

Tällä tavalla:

1. Juolevi
2. Karalahti
3. Kipper
4. Litmanen
5. Jne.

Kysyisin vielä, että koska julkaisen listat?

@Uniquewn @TylerDG @JeiJeieL @jamoooh @Lico

Keskiviikoksi 22.6 23:59 annettiin deadline listoille eli vaikka torstaina 23.6 jos onnistuu? Voidaan myös tarvittaessa varmasti aikaistaa vaikka yhdellä päivällä, jos jonnekin festareille esimerkiksi torstaina matkaat.
 

jamoooh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Florida Panthers
Keskiviikoksi 22.6 23:59 annettiin deadline listoille eli vaikka torstaina 23.6 jos onnistuu? Voidaan myös tarvittaessa varmasti aikaistaa vaikka yhdellä päivällä, jos jonnekin festareille esimerkiksi torstaina matkaat.
Kuitti!
 

pikkuvaimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Dallas, Puustinen ja NATO
Keskiviikoksi 22.6 23:59 annettiin deadline listoille eli vaikka torstaina 23.6 jos onnistuu? Voidaan myös tarvittaessa varmasti aikaistaa vaikka yhdellä päivällä, jos jonnekin festareille esimerkiksi torstaina matkaat.

23.6. käy hyvin, normipäivä meitsillä vielä silloin. Jätetään kellonaika vielä auki. Avaan oman ketjun tälle vedolle myöhemmin, siellä helpompi seurata ja kommentoida omia pickejä sekä laskea pisteitä. Tsemppiä kaikille osallistujille! Mielenkiinnolla itsekin odotan tulevaa draftia.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
23.6. käy hyvin, normipäivä meitsillä vielä silloin. Jätetään kellonaika vielä auki. Avaan oman ketjun tälle vedolle myöhemmin, siellä helpompi seurata ja kommentoida omia pickejä sekä laskea pisteitä. Tsemppiä kaikille osallistujille! Mielenkiinnolla itsekin odotan tulevaa draftia.

En tiedä tarvitseeko omaa ketjua, kun tämä ketju todennäköisesti vetää silloin ihan viimesiään, finaalitkin on jo pelattu.

Muutenkin draft-seurantaketjukin on tulossa eli niitä kyllä löytyy!
 

pikkuvaimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Dallas, Puustinen ja NATO
En tiedä tarvitseeko omaa ketjua, kun tämä ketju todennäköisesti vetää silloin ihan viimesiään, finaalitkin on jo pelattu.

Muutenkin draft-seurantaketjukin on tulossa eli niitä kyllä löytyy!

Pysytään siis täällä.
 

TylerDG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & Caps
Noni, hyvä homma.

5 veturia siis tähän mennessä ja 30 e panoksella mennään? Lisää väkeä mukaan vaan. Kiitokset tosiaan pikkuvaimolle avusta ja oma lista tulee varmaan aika lähellä deadlinea vasta :)

Oliko nuo säännöt siis ne millä mennään, oikea veikkaus 2 pinnaa ja yhdellä ohi 1 pinna? Käy tämäkin, joskin itelle jotenkin luonnollisemmalta tuntuis vain pinna per oikea :)
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Noni, hyvä homma.

5 veturia siis tähän mennessä ja 30 e panoksella mennään? Lisää väkeä mukaan vaan. Kiitokset tosiaan pikkuvaimolle avusta ja oma lista tulee varmaan aika lähellä deadlinea vasta :)

Oliko nuo säännöt siis ne millä mennään, oikea veikkaus 2 pinnaa ja yhdellä ohi 1 pinna? Käy tämäkin, joskin itelle jotenkin luonnollisemmalta tuntuis vain pinna per oikea :)

30 euroa on hyvä mun mielestä.

Nyt kun meitä on enemmän mukana, niin mun mielestä ainakin tuo oikeasta kaksi pinnaa ja yhdellä ohi yksi piste tekisi veikkauksesta vieläkin mielenkiintoisemman. Mutta mennään enemmistön mukaan.
 

Uniquewn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames
30 euroa on hyvä mun mielestä.

Nyt kun meitä on enemmän mukana, niin mun mielestä ainakin tuo oikeasta kaksi pinnaa ja yhdellä ohi yksi piste tekisi veikkauksesta vieläkin mielenkiintoisemman. Mutta mennään enemmistön mukaan.

@Uniquewn @TylerDG @JeiJeieL @jamoooh @Lico @limini

Mielestäni fiksumpaa se, että 2p täysin oikeasta ja 1p, jos heittää yhdellä. On nimittäin aika suuri riski, että jotkut kaksi tai useampi jakavat voiton, koska pisteitä on sen verran vähän jaossa. Riski on olemassa molemmissa systeemeissä, mutta tuossa 2p oikeasta ja 1p yhden heitosta riski on pienempi, joten olen sen pisteytyksen kannalla.

Ja tasapisteissä jos useampi voittaa, niin ilmeisesti koossa oleva rahapotti jaetaan voittajien kesken (vai)?
 

TylerDG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & Caps
@Uniquewn @TylerDG @JeiJeieL @jamoooh @Lico @limini

Mielestäni fiksumpaa se, että 2p täysin oikeasta ja 1p, jos heittää yhdellä. On nimittäin aika suuri riski, että jotkut kaksi tai useampi jakavat voiton, koska pisteitä on sen verran vähän jaossa. Riski on olemassa molemmissa systeemeissä, mutta tuossa 2p oikeasta ja 1p yhden heitosta riski on pienempi, joten olen sen pisteytyksen kannalla.

Ja tasapisteissä jos useampi voittaa, niin ilmeisesti koossa oleva rahapotti jaetaan voittajien kesken (vai)?

Näillä mentäneen. Sitten vaan vielä lisää väkeä niin saadaan jollekin pitsiturnaus-kassa kuntoon :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös