palsta hauskuuttaa välillä

  • 636
  • 3

redcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, SAFC, Denver Broncos, LA Kings, TB Rays
Ilmeisesti palstalla taitaa olla ihan oma elämänsä toisinaan. Kirjoitusten muoto saattaa olla välillä pystysuorassa ja toisinaan voi olla pelkkä kirjoittajan nimi, mutta ei mitään tekstiä. Tämän kirjoitukseni aihe on sikäli hilpeyttä herättävä, että tuossa oli Moton galluppi levyostoksista... ainakin minun monitoristani näkyi luettuja kertoja tasan 0 kappaletta, mutta vastauksia oli kuitenkin jo 17.

Taitaa ohjelma välillä tehdä tepposiaan? :D
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
sama tämän sun viestin kanssa? :)
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olisiko vika peräti kaikissa tänään aloitetuissa ketjuissa?

Minulla on ollut myös ongelmia sisäänkirjoittautumisessa, pukkaa '500 Internal Server Erroria', mutta se vika voi olla firmankin päässä.

Nyt kun olen päässyt sisään, en uskalla mennä enää ulos. Antaa Exploderin olla auki tässä taustalla koko loppupäivän. Eipä tässä toisaalta muutakaan tekemistä ole. Tuntuu siltä, että minut on palkattu tänne peukaloita pyörittelemään ja netissä surffaamaan... No, kivahan sellaisesta on palkkaa saada, mutta aika käy pitkäksi. Onneksi on sentään oma kone...
 

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Moto: Et ole ainoa jolla sisäänkirjautuminen tökkii. En ole tänään päässyt kertaakaan sillä IE:n vanhemmalla versiolla sisään jota viestejä kirjoitettaessa normaalisti käytän. Kone herjaa vaan että IE ei voi avata kohdetta. Tosin nimeni ilmestyy kyllä käyttäjien joukkoon mutta mihinkään viestiin en pysty IE:llä kirjoittamaan/vastaamaan. :( Tämän viestin laitoin Netscapella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös