Paheesi?

  • 3 711
  • 56

Paheesi?

  • Tupakka

    Ääniä: 29 13,5%
  • Nuuska

    Ääniä: 18 8,4%
  • Veikkauksen/jonkun muun rahapelit

    Ääniä: 8 3,7%
  • Ray:n koneet

    Ääniä: 4 1,9%
  • Puhelimessa juoruaminen

    Ääniä: 0 0,0%
  • Karkki/suklaa

    Ääniä: 15 7,0%
  • Kynsien pureskelu

    Ääniä: 8 3,7%
  • Alkoholi

    Ääniä: 22 10,2%
  • Limu

    Ääniä: 6 2,8%
  • Puhelin laskun kasvattaminen ylivarojen

    Ääniä: 0 0,0%
  • Laiskuus

    Ääniä: 32 14,9%
  • Pakko saada sitä jokapäivä kunnolla

    Ääniä: 5 2,3%
  • Ajaa kovaa

    Ääniä: 3 1,4%
  • Horoskoopit

    Ääniä: 0 0,0%
  • Tekstiviestit

    Ääniä: 1 0,5%
  • Purkka

    Ääniä: 0 0,0%
  • Roskaruoka

    Ääniä: 7 3,3%
  • Liika biletys

    Ääniä: 3 1,4%
  • Auringon otto

    Ääniä: 0 0,0%
  • Energia juomat

    Ääniä: 1 0,5%
  • Valehtelu

    Ääniä: 0 0,0%
  • Myöhästely

    Ääniä: 3 1,4%
  • Tietkoneella/netissä oleminen

    Ääniä: 29 13,5%
  • Piereskely/Röyhtäily

    Ääniä: 5 2,3%
  • Kiroilu

    Ääniä: 9 4,2%
  • Joku muu mikä?

    Ääniä: 7 3,3%

  • Äänestäjiä
    215

GameOver

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU ja Ducks
Niin mikä on pahin paheesi tällä hetkellä? Itselläni on nuo Veikkauksen rahapelit Pitkäveto, Moniveto ja Vakio nyt etunenässä.
 

MiikaL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tietokoneella tulee oltua ehkä hiukan liikaa. Kyllä tässä ajan saa hyvin kulumaan, mutta kun koko kesän istuu neljän seinän sisällä, rupeaa se näkymään jo peilissä.
 

Hordi24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Vedot! Ennen oli myös pelikoneet jokapäiväistä puuhaa, mutta nyt olen "kuivilla". Myös toi MiikaL:n teksti sopis täydellisesti munkin kohdalle!
Äänestin siis Veikkauksia.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Minulla on kaksi pahetta yli muiden, ensimmäinen on jäätelö ja sitä seuraa suklaa. Äänestin "joku muu mikä"-kohtaa.

vlad.
 

Boomhauer

Jäsen
Hmm... tuossa listassa on liiankin monta sopivaa vaihtoehtoa. Kynsiäni en ikinä ole itse "leikannut" muita apuvälineitä kuin hampaita käyttäen. Suklaata, karkkia ja limuakin tulee osteltua kohtuullisen usein. Sitten voisi vielä mainita laiskuuden sekä tietokoneen ja internetin suhteellisen runsaan käytön.
 

Kyle

Jäsen
Itse voisin laittaa äänestyksessä merkin reilusti yli puoliin kohtaan, sen verran löytyy herrasmiesmäisyyttä.
Tupakka kohtaan kuitenkin laitoin merkin.

Helpompi olisi kuitenkin luetella ne mitkä ei ole toistaiseksi paheitani:
Nuuska, pakko saada sitä joka päivä kunnolla, horoskoopit, tekstiviestit, auringon otto, limu, energia juomat ja ajaa kovaa(ei ole ajokorttia, mutta uskon tämänkin joskus tulevan paheekseni). Noihin en ole sortunut.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Vastasin kiroilu. Vois kyllä vitusti vähentää.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Vastasin Karkki/Suklaa, koska ne ovat niin lihottavia. Joten olisi hyvä päästä niistä eroon.
 
Nopeasti laskettuna olisin voinut ruksittaa yksitoista kohtaa, mutta vastasin tupakointi. Poltan noin 20 savuketta päivässä, armottomasti bailatessa enemmänkin.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olisin muuten vastannut nuuska, mutta sehän ei ole pahe joten vastasin RAY/veikkaus.
 

Kinke-13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raitis Ivanans
Viestin lähetti lintu
Olisin muuten vastannut nuuska, mutta sehän ei ole pahe joten vastasin RAY/veikkaus.
Nuuskahan on hyve. Itse vastasin limu, Mustaa ihmejuomaa uppoaa 1,5 litran pullo lähes päivittäin. Siihen jää koukkuun,kokeilkaa vaikka. Veikkaus-paheestani olen vähitellen yrittänyt päästä eroon,huonoin tuloksin.
 

Horizontal

Jäsen
Suosikkijoukkue
KahVa - KalPa
Noista minulle aika monikin on aika tuttu ongelma. Ehkä kuitenkin suurin pahe on se vitun kiroilu. Helvetti, kun pitää aina kiroilla myös niiden vitun ipanoidenkin kuullessa.

Muita paheita mm. RAY, Veikkaus, tietokoneella olo, roskaruoka, joskus alkoholi. Tupakka ja nuuska ovat minulle vieraita aineita enkä kynsiä ole koskaan pureskellut.

Ylimääräisenä (joka listassa ei ole) voi laittaa paheekseni koko luonteeni sillä tulistun mitä pienimmistäkin asioista ja vihaan monia asioita yms. Olette varmasti huomanneet.
 

ehcszteiN

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, TPS, sympatiat HIFK ja Ässät
Alkoholi. Tai tarkemmin ilmaisten whiskey. En tarkoita mitään "totaali-dokaamista" vaan sellaista "paukku-pari-päivän-päätteeksi" -meininkiä. En yksinkertaisesti osaa mennä nukkumaan ennen kuin olen istahtanut koneen ääreen, lasillinen viskiä kourassani, lueskellen merkittäviä nettisivuja kuten CNN ja Jatkoaika.
 

Bandana

Jäsen
Laiskuus. Ehdottomasti.

Läksyjä en jaksa tehdä koskaan. Muut saa hoitaa kotityöt. Kentälläkin vain surffailen. Ja on turha odottaa että nousisin kesällä ennen puolta päivää.

Enempää en tästä jaksa kirjoittaa.
 

Markus91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
No ensimmäisenä tuosta silmään pisti nuo veikkauksen pelit. Jos joku pahe pitää sanoa niin sanoisin sen. Sen takia että yksinkertaisesti niihin menee tietysti rahaa. Mutta jotain rajaa kuitenkin, että viikossa ei mene niihin peleihin ainakaan yli viitosta. Ja nyt viimeaikoina ei ole edes tullut veikattua paljoa. Jotain auringon ottoa tai kynsien pureskelua en pidä todellisena paheena, ainakaan omalta kohdalta. Lyödäänkö vaikka vetoa!!!
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mihin ihmeeseen jäi aine johon suurin osa suomalaisista on enemmän ja vähemmän koukussa eli kahvi? Päivä ei lähde käyntiin saatika pysy käynnissä ilman säännöllisiä annostuksia. Kyllä, olen riippuvainen.
 

RV16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chilinakit ja muu paskansyönti
Laiskuus.

Heti perässä seuraavat järjestyksessä myöhästely, netissä oleminen, karkit ja valehtelu, mutta tuo laiskuus ja/tai saamattomuus on ehdottomasti parhaiten kuvaava sana.
 
Viimeksi muokattu:

Jindebyne

Jäsen
No moni asia noista. Nuuska, alkoholi, biletys ja roskaruoka nyt ainakin. Viimeisestä tulee tosin aina sellainen morkkis, että pakko lähteä kuluttaman liiat kalorit pois.
 

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Näistä asioista paheitani on vaikka kuinka moni asia, mutta ehdottomasti pahimmat ovat netissä oleminen, energiajuomat, rahapelit ja laiskuus.
 

Tuamas

Jäsen
Jahas, tätä listaa voisi jatkaa loputtomiin, mutta pahimpia itselle ovat laiskuus, nuuska, RAY:n pelit, rahasta pelaaminen yleisestikin ja ehkä tietokone.

Rahapelit ovat sitten vaikeuksia tuottaneet varsin runsain mitoin, kun on mennyt omat ja lainatut rahat. Olen yrittänyt vähentää ja nyt ei enää mene aivan älyttömiä määriä, mutta jos repeää, niin sitten repeää taas kunnolla.
 
Viimeksi muokattu:

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kiroilua äänestin. Alkoholin kohtuukäyttöä ja satunnaisia reippaamman puoleisia poikamiesiltoja ei voi pitää paheina.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös