PAHAA JOULUA! –ketju

  • 82 071
  • 418

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Pahaa joulua vaan kaikille tasapuolisesti! Pakanana vietän saturnaalia - jos edes sitäkään.
Pakanana sun pitäisi nimenomaan viettää joulua, kuten hyvin tiedät. Kristillinen joulu on perseestä pl. osa joululauluista.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Pahaa joulua vaan kaikille tasapuolisesti! Pakanana vietän saturnaalia - jos edes sitäkään.

Uskot siis roomalaisten maanviljelyksen jumalaan, saturnukseen? Olisit nyt ottanut edes voittamattoman auringon, jos johonkin yliluonnolliseen pitää uskoa.

Minulle Tuomaanpäivä ja talvipäivänseisaus on se ykkösjuttu. Hyvää joulua tännekin tai siis pahaa...
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Pakanana sun pitäisi nimenomaan viettää joulua, kuten hyvin tiedät. Kristillinen joulu on perseestä pl. osa joululauluista.
Samaa mieltä siitä, että kristillinen joulu on perseestä kokonaisvaltaisesti. Mitä tulee tuohon "jouluun", niin sitäkään en enää vietä. Jälkikasvu on jo armeijaiässä, niin ei tarvitse enää teeskennellä kenekään tähden. 21.12. on merkkipaalu minulle. Seuraava päivä 22.12. on jo kevät. Jee!
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Uskot siis roomalaisten maanviljelyksen jumalaan, saturnukseen? Olisit nyt ottanut edes voittamattoman auringon, jos johonkin yliluonnolliseen pitää uskoa.
Onko siis aurinko yliluonnollinen ilmiö vai onko joku onnistunut voittamaan sen?
 

Bob Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, AC Oulu
Vuosi vuodelta tuskaisemmaksi menee. Ja joka vuosi saa samoille ihmisille olla selittämässä, miksei kiinnosta vieläkään viettää joulua. Ja joka vuosi syyllistämistä saa kuunnella enemmän ja enemmän.

Onnellisia ovat he, jotka eivät tätä aikaa näin raskaana koe. Toivottavasti mahdollisimman monella onkin enemmän asiaa tuonne hyvän joulun ketjuun.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Älä selitä, et vaan tiennyt.
Ihanko totta? Olen työkseni opettanut sekä uskontoa että elämänkatsomustietoa + 10 vuotta kulttuurihistorian opinnoista puhumattakaan. Sinä sitten varmaan tiedät tämänkin asian minua paremmin mitä minä tiedän tai en tiedä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ihanko totta? Olen työkseni opettanut sekä uskontoa että elämänkatsomustietoa + 10 vuotta kulttuurihistorian opinnoista puhumattakaan. Sinä sitten varmaan tiedät tämänkin asian minua paremmin mitä minä tiedän tai en tiedä.
Tiedän minäkin erään opettajan joka luuli että Nuorgam on Norjassa.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Tiedän minäkin erään opettajan joka luuli että Nuorgam on Norjassa.
Älä? Onko sinulla huono päivä, kun pitää olla noin suolainen? Jos et tiedä mitä ja miten opetan, niin älä viitsi lässyttää/kirjoittaa paskaa. Mitä tulee tuohon mahtavaan yleistykseesi, niin se on lähinnä premissilausetasoa. Sinun mielestäsi kaikilla miehillä on siis parta, jos Ranskan kuninkaallakin on parta?
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Älä? Onko sinulla huono päivä, kun pitää olla noin suolainen? Jos et tiedä mitä ja miten opetan, niin älä viitsi lässyttää/kirjoittaa paskaa.
Minulla huono päivä? :D Sinullahan tässä tuntui aika rajusti menevän ihon alle, kun näin karkeaa kieltä käytät. Hyi sinua.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Minulla huono päivä? :D Sinullahan tässä tuntui aika rajusti menevän ihon alle, kun näin karkeaa kieltä käytät. Hyi sinua.
Sinä se olet yhtä hauska kuin Sami Hedberg. Palataan itse asiaan: mistä tiedät etten tiedä juurikaan mitään saturnalaista? Siitä tämä kaikki alkoi.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Sinä se olet yhtä hauska kuin Sami Hedberg. Palataan itse asiaan: mistä tiedät etten tiedä juurikaan mitään saturnalaista? Siitä tämä kaikki alkoi.
Käytän tähän saman kortin kuin sinä: se oli lähinnä provo, jos edes sitäkään. Tosin en uskonut että olisit tosissaan noin pahasti siitä mieltäsi pahoittanut, ei suinkaan ollut tarkoitus. Olen pahoillani.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Käytän tähän saman kortin kuin sinä: se oli lähinnä provo, jos edes sitäkään. Tosin en uskonut että olisit tosissaan noin pahasti siitä mieltäsi pahoittanut, ei suinkaan ollut tarkoitus. Olen pahoillani.
Ok. Asia selvä. On olemassa vielä sellainen asia kuin ammattiylpeys - ainakin minulle.
Elämä jatkuu. Halataan, jos tavataan <3 Inkakin on ihana!!!!
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ok. Asia selvä. On olemassa vielä sellainen asia kuin ammattiylpeys - ainakin minulle.
Elämä jatkuu. Halataan, jos tavataan <3 Inkakin on ihana!!!!
No toisaalta mistäs minä olisin ammattisi voinut tietääkään, vaikka toki paljon asioita tiedänkin :)
 

Spede

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Detroit Red Wings
Älä? Onko sinulla huono päivä, kun pitää olla noin suolainen? Jos et tiedä mitä ja miten opetan, niin älä viitsi lässyttää/kirjoittaa paskaa. Mitä tulee tuohon mahtavaan yleistykseesi, niin se on lähinnä premissilausetasoa. Sinun mielestäsi kaikilla miehillä on siis parta, jos Ranskan kuninkaallakin on parta?

Minulla huono päivä? :D Sinullahan tässä tuntui aika rajusti menevän ihon alle, kun näin karkeaa kieltä käytät. Hyi sinua.

Pojat eivät ole vielä saaneet piparia joulunpyhien aattona niin ovat kireällä. Toivotaan että joku tonttu antaa yön tunteina piparia lahjaksi, niin nämäkin ajatukset iloksi muuttuu . Pahat Hyvät Joulut kaikille.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Pojat eivät ole vielä saaneet piparia joulunpyhien aattona niin ovat kireällä. Toivotaan että joku tonttu antaa yön tunteina piparia lahjaksi, niin nämäkin ajatukset iloksi muuttuu . Pahat Hyvät Joulut kaikille.
Haluun ennemmin torttua.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Haluun ennemmin torttua.
Katselin eilen ehtoolla näin joulunajan kunniaksi Bad Santa 2-elokuvan. Siitä saattoi vetää mm. sellaisen johtopäätelmän että pipari ja torttu on niin lääst siison. Se on ns. "suklaasilmä" mikä on hot'n pop. Hyväksyn tämän ja yhdyn ajatukseen. Ja jos oon tarpeeksi kiltti, niin ehkä jopa vaimoni suklaasilmään.
 

redlate

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ketterä
Pahaa joulua kaikille tasapuolisesti. Pakastepizzaa, Mythbusters Netflixiltä ja kossua. Eiköhän se näillä ole pian ohi.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Jos turhasta "ostetaan nyt kun on pakko ostaa sille joku lahja" - joululahjojen rahamääristä ohjattaisiin leipäjonoihin, niin voitaisiin oikeasti puhua joulumielestä muuallakin kuin jossain televisiomainonnassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös