Pafin pelit ja bonukset

  • 406 701
  • 1 619

Jeesus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kierrätyksessä tuli takkiin n. 25 euroa. Ilmaispelit toivat 33 euroa, joten 8 euroa voiton puolelle. Onhan sekin jotain.
 

Makopide

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo FOREVER, Liverpool
Freespineillä 16,65€ eli vähän voitolle jäi. Kummallista kun 100 kierrosta pelaa ja kertaakaan ei pääse sinne freespin-bonuspeliin. Hyvin on PAFin pojat asennellut koneensa.
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kierrätyksessä takkiin n. 17€ ja nyt freespinneistä 22€, eli hieman jäätiin voitolle. Ja onhan noita joka tapauksessa hauska pyöritellä kun tällä tavalla riski tuntuvasta tappiosta on aika olematon. ;)
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hyvin on PAFin pojat asennellut koneensa.

Tästä keissistä nyt ei tietty faktaa ole mutta hienosti olivat viimeksi riganneet nuo ilmaisarpansa.

Ostamalla tietyllä määrällä arpoja sai sitten ilmaisarpoja myöhemmin, eli samantyylinen kuin tämä freespins-kampanja. Jokaisella ihmisellä ja jokaisessa ilmaisarvan voittoruudussa luki mahdollisen voiton summa 2e. Näitä 2e voittoja pitäisi olla tarjolla vain n. joka kolmannessa arvassa. Siinä ei enään oikein pysty varianssiakaan syyttämään. Joku tuon todennäköisyyden taisi laskea ja se oli joku 1 / 4 000 000. Eli mahdollista toki mutta noh niin..

PAF toki myöhemmin pyyteli tätä anteeksi ja "teknisen virheen" piikkiinhän tämä sitten meni ja tarpeeksi monen yhteydenoton jälkeen arvat palautuivat normaaleiksi ja voittoruuduista alkoi yhtäkkiä löytyä muitakin voittosummia kuin tuo 2e.
 

Noutaja#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Itä-Helsingin Noutajat
Missäköhän meikäläisen freespinssit kuppaa? Ei ole vielä ainakaan tullut, ja pyörittelin reilusti päälle 50euroa silloin männä viikolla! Enkä myöskään unohtanut laittaa ilmoittautumistani sinne uutisen sivulle.

Edit. Uudelleenkirjautuminen ratkaisi ongelman. :-)

Sitä samaa tässä ihmettelen minäkin. Ekaa kertaa siis kokeilin näitä ilmaisia kierroksia, joten on mahdollista että olen itse tehnyt jonkin sortin virheen. Ennen kuin laitan mitään asiakaspalautetta, kysynkin palstaveljiltä apua.

Ilmoittauduin siihen siitä linkistä mikä täällä oli, nimi ja sähköposti. Talletin 50 €, pelasin ne 1 €:n panoksella eli 50 kierrosta. Olisiko pitänyt vielä tehdä jotain muuta?

Edit. Uudelleenkirjautuminen ratkaisi ongelman. :-)

Ei auttanut sekään.

Edit: Pelasin loppujen lopuksi 66 kierrosta innostuksissani.
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Sitä samaa tässä ihmettelen minäkin. Ekaa kertaa siis kokeilin näitä ilmaisia kierroksia, joten on mahdollista että olen itse tehnyt jonkin sortin virheen. Ennen kuin laitan mitään asiakaspalautetta, kysynkin palstaveljiltä apua.

Ilmoittauduin siihen siitä linkistä mikä täällä oli, nimi ja sähköposti. Talletin 50 €, pelasin ne 1 €:n panoksella eli 50 kierrosta. Olisiko pitänyt vielä tehdä jotain muuta?



Ei auttanut sekään.

Eipä tännekään tullut ilmaiskierroksia tällä kertaa. Aiemmin on aina toiminut moitteetta. No, aina ei voi voittaa näköjään...
 

Makkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Kerrankin tuli voittoa, alunperin pelasin sen 25e ja voitin siitä jo omat takaisin, sitten olen tässä viikon sisään pelaillut lisää ja pelitilin saldo oli joku 50e valmiiksi ja nyt 100 free spinnin jälkeen tuli lisärahaa vielä 50e. Eli oikein mukava peli, kerrankin näin päin.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sähköposti pitää olla juuri se sama mikä on rekistöroinissä tehty ja nimikin tottakai.. Itsellä meni kerran kai tuo väärin vaikka olin muka ihan oikein kirjoittavinani tuon ja tarkistan viellä kahteen kertaan yleensä. Kerran myös väitti ettei ole lähetetty lomaketta vaikka olin..

Tänään 9 euroa ja viimeksi 18 euro miinusta eli 9 euroa tappiota. Noh voittoja tullut niin paljon, että joskus pitää ottaa persnettoa :D
 
Suosikkijoukkue
JYP, Pittsburgh Penguins, PS Kemi Kings
Sähköposti pitää olla juuri se sama mikä on rekistöroinissä tehty ja nimikin tottakai.. Itsellä meni kerran kai tuo väärin vaikka olin muka ihan oikein kirjoittavinani tuon ja tarkistan viellä kahteen kertaan yleensä. Kerran myös väitti ettei ole lähetetty lomaketta vaikka olin..

Tänään 9 euroa ja viimeksi 18 euro miinusta eli 9 euroa tappiota. Noh voittoja tullut niin paljon, että joskus pitää ottaa persnettoa :D

Taas tuli ohjeet luettua huolella. En laittanu mitään s-posti ositetta mihinkään, vaan talletin 50€ ja pelailin ne sinne Jackin taskuun. Ei tullu ilmaisia kiekkoja. Tyhmä, mikä tyhmä.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Taas tuli ohjeet luettua huolella. En laittanu mitään s-posti ositetta mihinkään, vaan talletin 50€ ja pelailin ne sinne Jackin taskuun. Ei tullu ilmaisia kiekkoja. Tyhmä, mikä tyhmä.

Kannattaa olla tarkkana, paf laittaa välillä noita boonuksia sivuille parikin viikkoa lian aikaisin joten päivämäärät on ne oleellisemmat mitkä ekana kannattaa lukea. Kyseinen jackhommerin boonus taisi näkyä jo useamman päivää ennen boonuksen alkua niin meinasin itse pelata jo lian aikaisin..
 

Jokru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Hawks, sympatiat Sportille, S-Kiekko
Kiitos tästä!
Kierrätin 50€ ja puolen tunnin seikkailu eri automaattien välillä tuotti 150€:n kotiutukset eli satanen hyvää..
100 ilmaispöyräytystä tuotti 20.25€. Kertaakaan ei freespinnejä tarvinnut jännittää.. Eipä tuota summaa jaksa pankkitilille siirtää joten laitetaaan uudelleen kiertoon..
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Taas tuli ohjeet luettua huolella. En laittanu mitään s-posti ositetta mihinkään, vaan talletin 50€ ja pelailin ne sinne Jackin taskuun. Ei tullu ilmaisia kiekkoja. Tyhmä, mikä tyhmä.

Peli ei ole vielä menetetty.

Ota yhteyttä PAFin asiakaspalveluun ja sano, että pelasit 50€urolla mutta et jostain syystä saanut saanut laitettua tuota sähköpostiosoitetta ja nimeäsi mihinkään. Josko he voisivat antaa spinnit jälkikäteen tai hyvittää sinua jollain summalla niinkuin eräälle saman virheen tehneelle tekivät.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Pittsburgh Penguins, PS Kemi Kings
Peli ei ole vielä menetetty.

Ota yhteyttä PAFin asiakaspalveluun ja sano, että pelasit 50€urolla mutta et jostain syystä saanut saanut laitettua tuota sähköpostiosoitetta ja nimeäsi mihinkään. Josko he voisivat antaa spinnit jälkikäteen tai hyvittää sinua jollain summalla niinkuin eräälle saman virheen tehneelle tekivät.

Joo ruikutin sinne ja antoivat 5€ "hyvän tahdon eleenä". Pelasin ja hävisin.
 

Makkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Ja taas free spinnejä tarjolla Boom Brothers peliin:

Pelaa 10e:llä niin saat 30 free spinniä
Pelaa 30e:llä niin saat 90 free spinniä.

Ja linkkiä uutiseen: https://www.paf.com/slots/news.html?id=Mothersday_Free_Spinn_Boom_Brothers_FI.html

E. Laitetaan nyt vielä se että miten itsellä meni, eli 9e tuli voittoa kun 10e:llä pyöritin, ja sitten vielä 30 pyöritystä tulossa. Joten tämä oli ihan mukava kerta taas!

Ja tuli pyöritettyä 20e lisää ja voitolle jäätiin tästäkin pari euroa, joten ihan hyvät odotukset näihin free spinneihin!
 
Viimeksi muokattu:

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
10€ Boom Brothersia hakattu. Voittoa 8.45€. Toivottavasti ilmaisrundeista tulee lisää.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Rahoissani pistin tuon 30€ pyörimään, tappiota kymmenkunta euroa. Ei kertaakaan ilmaisia pyöräytyksiä, kerran pääsin sen kärryn kyydissä bonukseen asti.
Odotukset suorastaan taivaissa ilmaisten pyöräytysten suhteen.. ja vitut.
 

FinJeevel_86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, NHL, Liigakarsinnat
30e laitettu kiertämään, ja nyt pelitilillä on 48,60e. Ihan ok bonus vaikka ilmaispyöräytyksistä ei tulisi mitään.
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Itselle taas turskaa reilu 15 euroa, kun tuon kolmekymppiä kierrätin. Freespinssejä 90 tulossa, niistä todennäköisesti voittaa sen 4-10e. Jes!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös