Päivän rivit Veikalle (17.1.2002)

  • 739
  • 5

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Tässä torstai-illan pitkävetovihje, laitan itse tällaisen trio-järjestelmän sisään.

kohde 46 2 2.75 Jyp
47 1 2.3 HPK
48 1 2.4 Ipa
56 1 2.0 Timrå
59 1 2.5 Atalanta

Panos 5 euroa per rivi l. 50 euroa + suora kvintetti 3 euroa.

Jypin pelaaminen hieman ns. teettää tuskaa, mutta realiteetit pitää tunnustaa. IFK:lla on kovat paineet ja ainakin muissa tämän kauden ns. tärkeissä matseissa on kipsi kotikentällä iskenyt.

t. Kempes
oto-pelisijoittaja
 
Viimeksi muokattu:

V8350

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kyllähän Saipaakin vois 1.9:llä kokeilla mukaan. Ässillä voi pakka olla vähän sekaisin, kun miehiä ollaan myyty tai ollaan myymässä. Pitäisin kyllä Saipaa selkeenpänä suosikkina.

Kieltämättä nyt on muitakin hyviä kotikertoimia. HPK, Ilves ja Lukko, luulisi näistä nyt ainakin kahden pitävän.

Kulttuuri vie suuren osan näistäkin sijoituksista, pysyy ainakin Ape tyytyväisenä.
 

Crick

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Sotkamon Jymy, Ducks ja FC Barcelona.
Nyt kun kerkesin vielä mukaan ennen kun pelit alkavat, niin kerron oman näkemykseni rivistä. Tämä on siis sellainen rivi jota pelaisin, jos rahaa laittaisin likoon.

Hifk-JYP 1 (1,65)
HPK-Jokerit 1 (2,30)
Lukko-Pelicans 2 (1,90)
Saipa-Ässät 2 (2,25)

Yleensä tosin haen kovia kertoimia riveillä, koska pelaan niin harvoin, että ei juurikaan haittaa jos rahat menevät hukkaan. Riskirivit ovat kuitenkin usein olleet aika lähellä.
 

Sherlock

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Käykää muuten osallistumassa Veikkauksen kotisivun kyselyyn. Aiheena on lähinnä single ja tupla vaihtoehdot. (etusivun oikea alareuna)
Voisi ehkä Veikkauskin jossain vaiheessa alkaa antamaan single kohteita, jos tulos olisi tarpeeksi positiivinen single ja tupla vaihtoehdoille.
Lisäksi Ruotsin "veikkaushan" on jo ilmeisesti siirtynyt näihin pelivaihtoehtoihin, joten eiköhän Suomikin jossain vaiheessa seuraa mukana.
 

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Olen keskustellut näistä single- ja dubbelvedoista mm. tuotepäällikkö Vähasen kanssa, ja hän olisi valmis heti ottamaan ne peliohjelmaan. Mutta tuskin Veikkauksen hallitus tähän kovin nopeasti suostuu. Kyllä Veikkauksessa (vedonlyöntiosasto)tiedetään, että paljon pelimarkkoja valuu muualle, koska kolmen kohteen pitkäveto on liian vähän palauttava peli peliammattilaisille. Harrastepelaajille tämä pelimuoto sopii.
 

Sherlock

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Kempes
Olen keskustellut näistä single- ja dubbelvedoista mm. tuotepäällikkö Vähasen kanssa, ja hän olisi valmis heti ottamaan ne peliohjelmaan. Mutta tuskin Veikkauksen hallitus tähän kovin nopeasti suostuu. Kyllä Veikkauksessa (vedonlyöntiosasto)tiedetään, että paljon pelimarkkoja valuu muualle, koska kolmen kohteen pitkäveto on liian vähän palauttava peli peliammattilaisille. Harrastepelaajille tämä pelimuoto sopii.

Samaa olen kuullut minäkin, vaikka en henkilökohtaisesti ole puhunutkaan. Onhan tuo pelaajakysely pieni asia, mutta en ole ennen edes nähnyt mitään tuommoista, joka liittyy Veikkauksen mahdollisiin single-kohteisiin. Olisiko vähän menty eteenpäin, singlejen saamiseen Suomeen? Varmasti alkaa hallituskin huomaamaan, kun yhä useampi, ihan tavalliset pelaajat, "amatöörit" alkavat pelaamaan ulkomaille.
Ruotsissa mentiin, ja tapanahan on mitä isot edellä sitä pienet perässä. Vaikka ei tuo Ruotsi nyt niin kovin iso olekkaan.
Itse uskon, että tämä ei kuitenkaan aivan lähitulevaisuudessa tapahdu, ehkä 2-3 vuotta menee viellä. Lisäksi kyllähän harrastepelaajillekkin tuo single mahdollisuus olisi parempi, siis myös itselleni.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös