Päivän positiivinen

  • 1 851 048
  • 8 796

Hepitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tärkeitä uutisia

SaiPa pisti tiedotetta ES-turnauksesta, mutta ylivoimaisesti tärkein kohta oli Muuta -osiossa: "SaiPa on solminut yhteistyösopimuksen Kesämäen Leipomon kanssa ja näin ollen myös lihapiirakat tulevat jatkossa heiltä. Tervetuloa nauttimaan perinteisestä Vedystä heti Etelä-Saimaa turnauksessa!"

Päivän paras uutinen!

-H-
 

Keltainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lautp, Saipa ja Veiterä. Ja Hakalin vosut
Tähän vahva sama. Jos kerran paikkakunnalla on erinomaisia piirakoita valmistava leipomo, niin olisihan se suunnatonta typeryyttä hankkia piirakat muualta, vaikka halvemmalla saisikin. Oman kylän tuotteita pitää suosia.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Toinen positiivinen asia, että slim-fit paitoja tulee myyntiin.
 

3156155

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tähän vahva sama. Jos kerran paikkakunnalla on erinomaisia piirakoita valmistava leipomo, niin olisihan se suunnatonta typeryyttä hankkia piirakat muualta, vaikka halvemmalla saisikin. Oman kylän tuotteita pitää suosia.

Pyydän itse tuttavia aina tuomaan Tampereelle tullessaan Kesämäen Leipomon lihapiirakoita tuliaisiksi. Hemmetin maistuvia herkkuja mmmmm! Nyt tuli nälkä.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Lähinnä olen jotenkin yllättänyt, että Kesämäen piirakoita ei ole aiemmin ollut jo hallilla myynnissä..?

No, mutta todella hyvä uutinen joka tapauksessa. Kesämäki on ykkönen!
 

Nötkötti

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tyypit innostuu jostai lihapiirakoista :D

Pitää ilmeisesti kyseistä herkkua Turnauksessa maistaa, kun saa osakseen nuin suurta habatusta.
 

Jugger77

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Keltamustan fanin tunnistaa siitä, että kunnon lihapiirakka on iloisempi asia kuin ykkössentterin saaminen Varmaan siksi että lihapiirakan saa varmasti tällä kaudella eikä se osoittaudu flopiksi.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Pitää ilmeisesti kyseistä herkkua Turnauksessa maistaa, kun saa osakseen nuin suurta habatusta.
Lähinnä olen jotenkin yllättynyt, että et ole Kesämäen lihapiirakoita aiemmin maistanut..?

No totta hitossa tästä ollaan innoissaan! Kesämäen lihikset on vähintään yhtä suuri ylpeyden aihe Lappeenrannassa kuin SaiPa! Missään muualla Suomessa ei tehdä yhtä hyviä lihapiirakoita. Piste.

(ihan sama vaikka joku tulisi todistelemaan muuta, en usko kuitenkaan)
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
No totta hitossa tästä ollaan innoissaan! Kesämäen lihikset on vähintään yhtä suuri ylpeyden aihe Lappeenrannassa kuin SaiPa! Missään muualla Suomessa ei tehdä yhtä hyviä lihapiirakoita. Piste.

(ihan sama vaikka joku tulisi todistelemaan muuta, en usko kuitenkaan)

Tämä! Jumalauta vituttaa edelleen se Anthony Bourdain jakso, missä se vietiin johonkin stadin snägärille syömään jotakin hirveää kurapiirakkaa. Mitä helvetin ananasta ja muuta sinne tunkivat. Olisi tullut tänne syömään oikeaa lihapiirakkaa.
 

Hepitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Keltamustan fanin tunnistaa siitä, että kunnon lihapiirakka on iloisempi asia kuin ykkössentterin saaminen �� Varmaan siksi että lihapiirakan saa varmasti tällä kaudella eikä se osoittaudu flopiksi.

Asiaa on ehkä hyvä verrata siinä vaiheessa, kun ykkössentteri on saapunut. Aika vaikea olla iloissaan olemattomista.

-H-
 

Nötkötti

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Lähinnä olen jotenkin yllättynyt, että et ole Kesämäen lihapiirakoita aiemmin maistanut..?

No totta hitossa tästä ollaan innoissaan! Kesämäen lihikset on vähintään yhtä suuri ylpeyden aihe Lappeenrannassa kuin SaiPa! Missään muualla Suomessa ei tehdä yhtä hyviä lihapiirakoita. Piste.

(ihan sama vaikka joku tulisi todistelemaan muuta, en usko kuitenkaan)

Mie oon peräisin tuolta lörtsy-alueelta joten on jäänyt vedyt ja atomit vähemmälle, mutta uskallan väittää että Laurikaisen leipomo Savonlinnasta tekee vähintään yhtä hyviä lihapiirakoita. (lihapiirakkahan se lörtsykin) Mutta tämä kokeillaan huomenna.
 

theref

Jäsen
Asiaa on ehkä hyvä verrata siinä vaiheessa, kun ykkössentteri on saapunut. Aika vaikea olla iloissaan olemattomista.

-H-

Positiiviseksi voinee kuitenkin laskea sen, että 1-sentteriin varatut rahat roikkuvat edelleen seuran tilillä ja kasvavat korkoa valtavaa tahtia -> Enemmän rahaa käytettävänä siihen kuuluisaan 1-sentteriin.
 

dosentti60

Jäsen
Suosikkijoukkue
kerho
Mie oon peräisin tuolta lörtsy-alueelta joten on jäänyt vedyt ja atomit vähemmälle, mutta uskallan väittää että Laurikaisen leipomo Savonlinnasta tekee vähintään yhtä hyviä lihapiirakoita. (lihapiirakkahan se lörtsykin) Mutta tämä kokeillaan huomenna.

Yhtään väheksymättä, mutta eikö lörtsyihin laiteta hilloa? Itse syön (jokapäivä) kesämäen lihiksiä. "varsin vitamiinipitoisia"
 

Tuen Vety

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raipen reippaat pojat
Tyypit innostuu jostai lihapiirakoista :D
Osuva kommentti tuon nimimerkin takaa.

Nyt kun Kesämäen Leipomo on tullut mukaan tukemaan SaiPaa, niin äkkiä myös hallin nimi myyntiin ja Vety-Liiteri kyltit katolle.
 

Nötkötti

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Yhtään väheksymättä, mutta eikö lörtsyihin laiteta hilloa? Itse syön (jokapäivä) kesämäen lihiksiä. "varsin vitamiinipitoisia"

Lörtsyjähän on monenlaisia, mutta kun pelkästä lörtsystä puhutaan niin sieltä todennäköisesti sisältä löytyy lihaa ja riisiä. Sitten on omena(hillo)lörtsyt ja muut erikseen.

Ja ettei ihan ot:ksi mene niin, päivän positiivinen on illassa häämöttävä ES-Turnauksen alku. Tässähän meinaa ihan jännäkakka mennä housuun. :)
 

koutsiman

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Hokki, Man Utd
Tähän vahva sama. Jos kerran paikkakunnalla on erinomaisia piirakoita valmistava leipomo, niin olisihan se suunnatonta typeryyttä hankkia piirakat muualta, vaikka halvemmalla saisikin. Oman kylän tuotteita pitää suosia.

Minua on "huijattu" kaikki nämä vuodet. Olen aina luullut, että jäähallin piirakat ovat olleet tähänastikin Kesämäeltä. :D Mutta toisaalta, kyllä maakunnasta löytyy parempiakin piirakoita kuin Kesämäen....ei paljon mutta kuitenkin. Yliarvostettuja mielestäni, ainakin se pienempi piirakka....josta seuraakin tärkein kysymys, onko jäähallin lihis pienempi vai isompi malli?? Kesämäellä kun on noita piirakoita 2 eri kokoa.
 

Leitti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wild, SaiPa, RM
Vaikka puhutaan harjoituspelistä niiiiiiiiiiiiiiiin:
-Mitä vittua Flinck?
-Davis&Gili
-Backman
-Suutari
-Yleisömäärä(En oo ennen käynyt tässä turneessa mutta melko hyvin näytti kiinnostavan harjoituspeli!)
 

Daywalker-75

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, JäKi
ES turnauksen harkkamatsi takana. Voitto on aina voitto. Markkanen oli hiukan yössä, mutta ne positiiviset:
Meillä on nyt kerrankin kaksi hyvää ketjua. Vielä kun saataisiin joku "huippu"sentteri. Koho voi hoitaa sitä tonttia siihen asti.
Ja uskokaa tai älkää, meillä näyttäisi olevan kaksi hyvää ylivoimakenttää. Ja kaiken lisäksi ykkösylivoima näytti helvetin vaaralliselta. Eikä kakkonen hävennyt yhtään, hienoja poikkarisyöttöjä ja niistä onetimer(Mankinen?).
Tästä on oikeasti hyvä jatkaa...
 

Also Starring

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minua on "huijattu" kaikki nämä vuodet. Olen aina luullut, että jäähallin piirakat ovat olleet tähänastikin Kesämäeltä. :D Mutta toisaalta, kyllä maakunnasta löytyy parempiakin piirakoita kuin Kesämäen....ei paljon mutta kuitenkin. Yliarvostettuja mielestäni, ainakin se pienempi piirakka....josta seuraakin tärkein kysymys, onko jäähallin lihis pienempi vai isompi malli?? Kesämäellä kun on noita piirakoita 2 eri kokoa.

Niin minäkin luulin, ja luulen vieläkin että aikaisemmatkin lihikset olivat Kesämäeltä. Helkkarin hyviä kopioita ainakin olivat...
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Niin minäkin luulin, ja luulen vieläkin että aikaisemmatkin lihikset olivat Kesämäeltä. Helkkarin hyviä kopioita ainakin olivat...
Täh? Eihän ne liimapiirakat olleet mitään sinne päinkään mitä Kesämäen jumalaiset lihapiirakat ovat. Toki Kisapuiston liimapiirakoilla oma historiansa on ja tietty kulttiasema mutta tämä päätös on kyllä ainoa oikea ja todella tervetullut. Tosin nakkien kanssa en varmaankaan aio nauttia vaan uskon ja toivon, että myyjät osaavat tehdä minun korkeat standardit täyttäviä vetyjä.

SaiPan tämän päivän hyökkäyspeli on mielestäni tähän ketjuun sopiva. Giliati - Davis -kaksikossa meillä on kultakimpaleita.
 

atsku

Jäsen
-näyttää siltä, että joulukuussa paukkuu Giliatista se 500 000€ SaiPan tilille. On se huikea.

-Davisista tulee se toinen 500 000€, upeaa kokonaispeliä.

-Suutari ja Leivo, todella taidokasta ja yritteliästä pelaamista nuorilta jätkiltä!

-Markkanen, Savilahti ja Riikola yössä

-Ykkössentteri tarvitaan, ellei Flink kohta noilla näytöillä sitten.. Ihme jätkä

-huomenna KooKoo! Who needs Jokerit???
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös