Päivän kysymys -kisa (2015)

  • 225 834
  • 3 937

Elazi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings
Visa oli hieno, ja kiitos, että jaksoit sen viedä aina loppuun asti! Vaikka Ralph eniten oikeita vastauksia saikin, niin mun mielestä Everton tässä teki kaikista kovimman suorituksen.

Siispä iso Kiitos @Everton ja onnea @Ralph !
 

DTremens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings, PattU, Wolves, Patriots
Kiitokset @Everton hienon kisan järjestämisestä, vaikka itse en tähän jaksanutkaan osallistua kuin sen verran, että sain sinutkin järjestettyä pisteille. Sen olit ansainnut näin mahtavaan urakkaan lähtemisestä! Oli kyllä tarkoitus jossain vaiheessa koettaa itsensä siihen yhteen pisteeseen naarata, muuta se nyt jäi tekemättä ja keskityin lukemaan jälkikäteen hauskoja kysymyksiä ja vastauksia =) Loistavaa uutta vuotta 2016!
 

Kiekoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Україна
Kiitokset Evertonille loistavasta visasta. Oli kyllä todella monipuoliset kysymykset. Paras tunne oli varmaankin se, kun tiesi oikean vastauksen, mutta joku peijakas oli sen minuuttia aiemmin vastannut. Sitoutuminen vuodeksi kyselemään päivittäin on kyllä uskomaton suoritus!
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Elämä on nyt vähän tyhjempää, kun ei ole enää Evertonin Päivän kysymys-visaa, vähän sama fiilis kuin aina keväisin Valioliigan loppuessa. Vaikka en niin hirveän aktiivinen osallistuja ollutkaan, niin mukavaa oli seurata (aina vähän myöhässä) uusia kysymyksiä ja vastauksia. Laadukkaitten kysymysten teko ei ole ihan helppoa, varsinkaan vuoden joka päivälle, mutta Everton onnistui tässä todella hyvin.

Aika raskas projektihan tällanen on, mutta jos vähänkään virtaa riittää sir Evertonilla, niin uutta visaa vaan pystyyn.
 

Nick Neim

Jäsen
Iso kiitos tämän visailun järjestämisestä, vaikka oma sijoitus ei mikään maininnan arvoinen ole. Loistavia kysymyksiä, ja mielellään olisi tämänkin vuoden näitä pähkäillyt.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Oli mukava seurata sivusta kisaa ja tietty vastatakin jokusen kerran. Piste ei ollut lähelläkään. Hyvin täällä porukka tiesi vastauksia. Ralphin dominointia !
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vaikka otin jo hälytyksen pois, vieläkin tulee salamana klikattua tätä ketjua, kun näkee siihen tulleen uusia viestejä. Kumpi loppuu ensin: refleksi vai uudet viestit tähän ketjuun.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Onko tänä vuonna tulossa kisaa?

Tulee, jos joku viitsii sellaisen järjestää... Minä sen sijaan alan keskittyä musavisojen ja muiden kisailujen kasaamiseen. Niiden suhteen tuli oltua nyt tauolla, mutta koitan skarpata ja vetää kevään aikana vielä visailuja (huom. monikko).
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Luinpa sitten koko tämän ketjun läpi, koska mitäpä sitä muutakaan juhannupäivän yönä tekisi?

Saatoin siinä samalla painaa muutaman kerran tykkäys-nappia, että kiitos ja anteeksi vaan.

Hauska oli lukea, itsekään muistanut vastauksia läheskään kaikkiin outoihin kysymyksiini.
 

Tuamas

Jäsen
Ihmettelinkin notifikaatioita, olin kisassa softan tuoman edun varmistamiseksi lyönyt sähköposti-ilmoitukset päälle tähän ketjuun tykkäyksistä ja uusista viesteistä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Luinpa sitten koko tämän ketjun läpi, koska mitäpä sitä muutakaan juhannupäivän yönä tekisi?

Saatoin siinä samalla painaa muutaman kerran tykkäys-nappia, että kiitos ja anteeksi vaan.

Hauska oli lukea, itsekään muistanut vastauksia läheskään kaikkiin outoihin kysymyksiini.

Asiallista toimintaa. Minä katsoin televisiota (suoratoistoa) ja menin nukkumaan ajoissa kuten aina paitsi silloin kun valvon. Juhliminen ei ole minua varten ja tänä vuonna juhlia on ollut ihan riittävästi, myös sellaisia surullisempia kokoontumisia, joten kiintiöni on juhlien suhteen täynnä vuosiksi eteenpäin.

Nämä vuotuiset kansalliset ja vähän kansainvälisetkin bileet ovat olleet sillä tavoin jänniä tänä vuonna, että uutena vuotena oli norovirus, vappuna koronavirus ja nyt jokin kaikin puolin vituttava flunssa (tein koronatestin, ei ole korona). Eli, kuten Jokisen Ellu sanoisi, no näinpä näin. Olisin mielelläni juossut 3-5 tuntia eilen mutta jäi väliin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös