Päivän härski...

  • 485 687
  • 713

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Norjalainen pani lammasta, joka oli jäänyt päästään kiinni aitaan. Ruotsalainen kulki tämän ohi ja norjalainen kysyikin tältä:

"Haluaisitko sinäkin?"

"Joo", vastasi ruotsalainen ja tunki päänsä aidan rakoon.
 

Jättikukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Florida Panthers (HIFK symp.)
No laitetaan nyt...

Kylläpäs Kestin löytäminen kesti, kuten myös kestivät pitkälle venähtäneet kestit.

Aivan käsittämättömän typerä ja myötähäpeää aiheuttava sanailuyritys. Se juttu oli paljon hauskempi ja härskimpi, missä luulit voittoprosenttia torjuntaprosentiksi.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Täällä jo?

Mies ryntää olohuoneesta makuuhuoneeseen, jossa vaimo on juuri käymässä yöpuulle.

“Vaimo, vaimo! Pakkaa laukut, mä voitin lotossa!” “Ihanaa, kulta! Ranta- vai vuoristotamineet?!”

“No mulle ihan se ja sama, kunhan painut vittuun täältä ja nopeesti.”
 

Momesso

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Vancouver Canucks, JJK
Mies on vaimonsa kanssa kaupassa, ja ottaa kärryyn kaljalaatikon.
"Mitä luulet tekeväsi?" vaimo kysyy
Mies vastaa: "Olut on tarjouksessa. 24 tlk 20€."
Vaimo: "Laita ne kaljat takaisin, meillä ei ole niihin varaa"
... Matka jatkuu, ja vaimo ottaa kärryyn 40€:n kasvorasvapurkin, johon mies sanoo: "Mitä luulet tekeväsi?"
Vaimo vastaa: "Se on kasvovoidettani, se saa minut näyttämään kauniimmalle."
Mies sanoo takaisin: "Saman tekee kaljalaatikkokin, ja se maksaa vain puolet tuon hinnasta."
 
Mies ryntää olohuoneesta makuuhuoneeseen, jossa vaimo on juuri käymässä yöpuulle.
“Vaimo, vaimo! Pakkaa laukut, mä voitin lotossa!” “Ihanaa, kulta! Ranta- vai vuoristotamineet?!”
“No mulle ihan se ja sama, kunhan painut vittuun täältä ja nopeesti.”

Samaa sarjaa:
Mies kysyy vaimolta; Mitä tekisit jos voittaisin lotossa?
Vaimo: Ottaisin puolet rahoista ja jättäsin sinut.
Mies; No hyvä. Voitin 12€ tossa sulle 6€ ja nyt ala pakata.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Miten lapsen saa hiljaiseksi? ... työntää sille munan suuhun.

Ihan hyvä runko vitsille mutta jättää kuitenkin varaa tulkinnalle, joka ainakin mulle tuli mieleen. Kananmuna?
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Ihan hyvä runko vitsille mutta jättää kuitenkin varaa tulkinnalle, joka ainakin mulle tuli mieleen. Kananmuna?

Toisaalta se tulkinnanvara voi olla ihan hyväki, ihan seurasta riippuen. On oikeasti olemassa ihmisiä joiden mielestä tälläiset vitsit ovat sairaita ja niiden kertojat pedofiilejä tai muita perverssejä.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
...Ja jumala loi hiivatulehduksen, jotta nainenkin tietäisi millaista on elää ärsyttävän vitun kanssa.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
...Ja jumala loi hiivatulehduksen, jotta nainenkin tietäisi millaista on elää ärsyttävän vitun kanssa.
Koska tapana näyttää olevan, niin tähänkin pitää vitsipoliisin tarttua. Minun mielestäni tuo juttu ei toimi suomennettuna. Suomeksi ihminen voi kyllä olla esim. kyrpä tai persläpi, mutta 'vittu'?
Vrt. "Se meidän uusi pomo on ihan vittu."
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Onko tämän suomennoksen alkuperäinen sana ollut kenties "cunt"?
 

Girardi #5

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers ja Kalapa
Eilen tein työkaverin kanssa töitä etänä ja otettiin siinä samalla vähän keittoa. Nooh, työkaverille tuli sitten soitto Ruotsista ja heti ensimmäisenä asiakas kysyi että onko mun työkaveri kännissä. :D Sitten lisäsin vettä myllyyn ja tulin korkkaamaan tölkin siihen viereen, pikkasen nauratti kun työkaveri selitteli siinä parhaansa mukaan. ;)
 

Shard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Tappara, Laine, Barkov
Nostetaanpa ketju ajankohtaisella vitsillä.

Presidenttiehdokkaiden puolisot oli kutsuttu haastatteluun.

Toimittaja: Antonio, mihin sinä ihastuit Pekassa?
Antonio: Minä ihastuin Pekan siniset silmät.
Toimittaja: Entä mihin Pekka ihastui sinussa?
Antonio: Pekka ihastui minun ruskea silmä...

En tiedä onko vanha/yleinen juttu, kuulin tänään isältäni ja päätin jakaa tämän riemun kanssanne.
 
Eilen tein työkaverin kanssa töitä etänä ja otettiin siinä samalla vähän keittoa. Nooh, työkaverille tuli sitten soitto Ruotsista ja heti ensimmäisenä asiakas kysyi että onko mun työkaveri kännissä. :D Sitten lisäsin vettä myllyyn ja tulin korkkaamaan tölkin siihen viereen, pikkasen nauratti kun työkaveri selitteli siinä parhaansa mukaan. ;)

Huutonaurua ja spermat näppikselle. Vittu miten härskiä!
 

Jokru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Hawks, sympatiat Sportille, S-Kiekko
Millä naisen pään saa kääntymään?
-Avokämmenellä
 

Woofer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Barca
Kuinka tehdään sängyssä supermanit?


Laukeat naisen alaselälle ja läiskäytät kunnolla lakanan reunan siihen päälle.
 

AJTSS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars, TPS
Niinistö ottaa vodkan jäillä ja Haavisto jätkän voilla. Kumpi lie voitti?
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Kivaa, toinenkin ketju laatuvitsejä varten!

Haaviston Pekka istuskeli vaaliyönä pää painuksissa ja vähän hämmentyneen oloisena kotitalonsa rappukäytävässä. Naapuri huomasi ja meni juttelemaan:
-Pekka, mikäs nyt on vikana ?
-No, onhan tätä aika vaikea niellä, sai Haavisto soperrettua
-Joo, mä huomaan sen kyllä. Mutta mitäs mieltä olet noista presidentinvaalien tuloksista?
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
-Meitä on moneen junaan mutta niin oli juutalaisiakin.

-Mitä yhteistä on pillulla ja hautuumaan portilla?
- Kummastakin viedään jäykkää poikaa sisään.

-Miksi lapsi tippui keinusta?
- Koska sillä ei ollut käsiä!

-Lentokone teki pakkolaskun mereen,vain kaksi miestä ja nainen pelastui autiolle saarelle. Meni viikko ja nainen sanoi nyt saa tää sikailu loppua ja tappoi itsensä.Meni viikko ja toinen mies sanoi nyt saa tää sikailu loppua ja kaivoi ruumiin ylös.

Tytär ja äiti olivat saunassa. Tytär äidille:
-Äiti, koska saan tuollaiset kumpurat tisseihin?
-Siihen menee vielä aikaa, kulta pieni.
Äiti vastaa. Tytär jatkaa:
-Entä koska saan tuollaisen karvoituksen haarojen väliin?
-Siihen menee vielä enemmän aikaa.
Sitten tuli isä saunaan, tytär kysäisee isältä:
-Koska saan tuollaisen roikkuvan kapistuksen haarojeni väliin?
Isä siihen:
-Heti kun äiti lähtee saunasta.

E. En tiennyt, että se vitsi henkilöityy johonkin. Pahoittelut Siitoimelle ja muillekin.
 
Viimeksi muokattu:

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
-Mitä yhteistä on pillulla ja hautuumaan portilla?
- Kummastakin viedään jäykkää poikaa sisään.

Kunnia sille, jolle kunnia kuuluu: tuohan on Suomen valtakunnanjohtaja Pekka Siitoimen kertoma vitsi. Vitsi on painettuna Siitoimen klassikkoteoksen Paholaisen katekismus jälkipuheen loppuun. Ei tarvinnut tuota edes kaukaa tarkistaa, minulla kun on Peksin teos hyllyssäni. Keltaiset kannet, kansikuvassa viikatetta heiluttava skinitatuoitu pääkallohahmo, painopaikkana Naantalin kansallis-mytologisen yhdistyksen amatööripaino.

Eli hyvä vitsi, mutta muistathan merkitä lähdemerkinnät jos vitsi on jonkun kuuluisan (tai edes pahamaineisen) henkilön bravuurivitsejä. Muuten voi kohdata hypnoottis-magneettisen katseen pimeällä kujalla, kun vastaan tulee todellisuuden mestari.
 

Txjokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Men in Blue ja muut oikeudenjakajat
Lentokone teki pakkolaskun mereen,vain kaksi miestä ja nainen pelastui autiolle saarelle. Meni viikko ja nainen sanoi nyt saa tää sikailu loppua ja tappoi itsensä.Meni viikko ja toinen mies sanoi nyt saa tää sikailu loppua ja kaivoi ruumiin ylös.

Kaksi miestä ja nainen autiolla saarella. Viikon jälkeen toinen miehistä sanoo, että nyt saa sikailu riittää ja tappaa naisen. Viikon kuluttua toinen miehistä toteaa, että nyt saa sikailu riittää ja hautaa naisen. Viikon kuluttua taas toinen miehistä kommentoi, että nyt saa sikailu riittää ja kaivaa naisen ylös.
 

Zamboni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Isäntämies Ylä-Savosta matkusti Helsinkiin. Illalla sattui kapakkaan ja sattui nuoren kauniin naisen kanssa kaupantekoon. Illan hinta oli 100 euroa, ja sovittiin seuraavaksi illaksi uusintaa, hinta oli sama taas. Kolmannen illan jälkeen neito ei malttanut olla kysymättä, että mistä päin noin reiluja isäntämiehiä oikein tulee? No tuoltahan minä Sonkajärveltä olen. Jopas sattui, minäkin olen sieltä kotoisin vastasi neito. Kyllähän minä sinut tunnen, olet Kauppisen Hiljan tyttö, äitis muuten laittoi sinulle 300 euroa rahaa tuotavaksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös