Päivän ”uutinen”

  • 910 860
  • 4 363

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Aladdin-rasian konvehtivalikoima muuttuu. Puoli miljoonaa ruotsalaista on äänestänyt asiasta ja pudottanut rasiasta munaliköörikonvehdin pois. Munalikööri korvataan jollain vanhalla suosikilla, lupaa Marabou.
 

scholl

Jäsen

Oikeaoppista arjalaista elämää. Eli sanotaan suoraan, että ihmiset elävät väärin. Minusta tuntuu, että nuo opit otettiin käyttöön DDR:ssä. Ihmisille kerrottiin melko suoraan, kuinka tulee elää.

Vai että teloituksiakin olisi ollut ohjelmassa. Eikös Simo Rantalainen ajanut samaa asiaa, vaikka onkin vähän vähemmän arjalaiseen uskontokuntaan hurahtanut.

Yhteenvetona voisi todeta, että vaikka Hitler oli täysi kusipää ja teki erittäin tuhoisia juttuja niin kiistaton totuus on se, että kaikki merkittävät keksinnöt on keksitty Saksassa. En yhtään ihmettelisi, jos jossain vaiheessa paljastuisi, että Saksassa olisi ollut internetkin jo 50 vuotta ennen kuin jenkit alkoivat siitä puhumaan.
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Yhteenvetona voisi todeta, että vaikka Hitler oli täysi kusipää ja teki erittäin tuhoisia juttuja niin kiistaton totuus on se, että kaikki merkittävät keksinnöt on keksitty Saksassa.

Juuri näin, olisi vaikea kuvitella elämää ilman jerry-kannua ja olympialaisten soihtuviestiä.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Yhteenvetona voisi todeta, että vaikka Hitler oli täysi kusipää ja teki erittäin tuhoisia juttuja niin kiistaton totuus on se, että kaikki merkittävät keksinnöt on keksitty Saksassa. En yhtään ihmettelisi, jos jossain vaiheessa paljastuisi, että Saksassa olisi ollut internetkin jo 50 vuotta ennen kuin jenkit alkoivat siitä puhumaan.

Tähän kohdaan pätee vain aikajana jolloin tehdyt keksinnöt lasketaan lukuun, eivät ne saksalaiset nyt sentään niin ylivoimaisia olleet vaikka lukuisia keksintöjä saivatkin aikaan - osa jopa hyödyllisempiä kuin kaasukammiot. Höyrykonekin on kaukana saksalaisesta keksinnöstä ja se nyt on ollut hyvin merkittävässä roolissa teollisuuden modernisoinnissa, tai vielä uudempana keksintönä höyryturbiini, jonka kehitti nykyiseen muotoonsa irlantilaissyntyinen C. A. Parsons. Tai radio, moottorikäyttöinen lentokone - liitokonekokeilussa saksalaisetkin kuuluivat pioneereihin, auto - jo Leonardo da Vinci pohti autonkaltaisia kulkuneuvoja, Cugnot'n höyryauto liene ensimmäinen virallinen auto - siitä kehityskulku lähti varsinaisesti liikkeelle. Ja onhan näitä keksintöjä muitakin joista kunnia menee muualle kuin Saksaan.

vlad.
 

scholl

Jäsen
Joo Leonardo da Vinci oli kyllä pätevä mies. Hänen olisi pitänyt vain keskittyä paremmin yhteen asiaan niin olisi saanut lentokoneen lentämään etc. Kaikki muu mainitsemasi on tosin enemmän tai vähemmän propagandaa.

edit. perhanan typo. Pitäisi nukkua taas, että pää pelaa.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
HIFK

Hirmumyrsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei Mitään Käyttöä Jätkät ja Märkä Uni Rosterit
Onko tämä muka uutinen?

"Nokian yhtiö väittää joulupukin tulevan pohjoisnavalta"

Halvalla joku taas sai palkkansa. Käsi ylös kaikki joita kiinnostaa? Mallioppis-Suomen julkisuuskuva on vaarassa ja emoyhtiö on suomalainen (tai perustettu ainakin suomessa ja suomalainen tj wowjee) antaa omistamansa yhtiön levitellä tälläisiä huhuja!! Ja viherpiipertäjätkin haukkui ilmastokokouksessa jne...

Nimimerkillä "Haulikolla tommosia perkele!
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Lyökää pampulla ensi kerralla.

Linkissä juttu jostain venakkomammasta joka ei ole osannut käyttäytyä ja vaatii mojovia korvauksia. Kaikenlaista.
Ryssä riehuu Suomen poliisille, Suomen poliisi pistää aisoihin ja saa sakot ja valtio antaa vielä päälle vahingonkorvaukset.

Mikäli sama olisi tapahtunut ryssien maalla, ämmä olisi ammuttu ja Suomen poliitikot nuolisivat jonossa putinin ja muiden paskaryssien persettä.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket

Ihme toimintaa.

1. Onko se sitten kiusatun vika, että on kiusattu? Tuosta tekstistä tulee ihan sellainen mielikuva. Eihän se näinpäin pitäisi missään nimessä olla?

2. Ei saa olla erilainen? Ei saa käyttää aivojaan?

3. Itse pukeudun sitten näemmä väärin. Mikäli ostan joskus kallista vaatetta, ostan niitä juurikin Prismasta tahi Citymarketista jne. Jos ostan hieman halvempaa niin sitten ostan halpakaupoista. Prismakin halpakauppa?

Olisi välillä mukava kuulla jotain kiusaajaakin. Miksi hän kiusaa. Usein näissä eri ohjelmissakin missä käsitellään koulukiusaamista on edustajina kiusattuja. Minkä vuoksi sinne ei rahdata kiusaajaa haastateltavaksi koskaan? Kysyttäisiin häneltä toimiiko hän mielestään oikein.

Tämähän nyt menee ihan mahdottomaksi. Kiusattujen vika kun ovat kiusattuja ja yhä enevemässä määrin sysätään vastuuta näistä asioista yhteiskunnan hartioille. Missä on vanhempien vastuu?
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
3. Itse pukeudun sitten näemmä väärin. Mikäli ostan joskus kallista vaatetta, ostan niitä juurikin Prismasta tahi Citymarketista jne. Jos ostan hieman halvempaa niin sitten ostan halpakaupoista. Prismakin halpakauppa?

Prisma nimenomaan on halpakauppa. Ihmetellä täytyy, että miten sieltä löytää edes mitään kallista? Mutta jokaisen oma asiansahan se on mistä vaatteensa ostaa.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ihmetellä täytyy, että miten sieltä löytää edes mitään kallista? Mutta jokaisen oma asiansahan se on mistä vaatteensa ostaa.
Täytyy kyllä tosiaan ihmetellä, miksi kaupasta pitäisi löytää jotain kallista? Olen antanut itseni ymmärtää, että Prisma on ihan tavallinen kauppa, jostain Tarjoustalosta tai Honkkarista voisi kai käyttää nimitystä halpakauppa omine janinawtf-mallistoineen.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Hyvä huudella ja esitellä hämmästynyttä, kun satunnaisotannalla valittujen ysiluokkalaisten arvomaailma ei olekaan järin kehittynyt tai laaja-alainen. Hui kauhistus, voivoi jne. Kyllä minä/meidän Jaakko ainakin on ihan eri maata!

Herätys: NE ON, SAATANA, LAPSIA.
 

scholl

Jäsen

Näytä mulle yksi hetero, joka pelaa salibandya niin mä näytän valehtelijan.

3. Itse pukeudun sitten näemmä väärin. Mikäli ostan joskus kallista vaatetta, ostan niitä juurikin Prismasta tahi Citymarketista jne.

Prismakin halpakauppa?

Hämmästyttävä puheenvuoro sinulla. Niin Prismahan on nimenomaan halpiskauppa, mutta kuka he****** ostaa tuollaisista kaupoista vaatteita. Siis oikeasti markettivaatteita. Ei mikään ihme, että suomalaisten pukeutumista mollataan jossain ulkomailla, jos joku oikeasti kirkkain silmin väittää asioivansa marketeissa vaateostoksilla. Laitatko ne vaatteet sitten niille kämäisen tahmeille ostoshihnoille kaljalaatikoiden ja lanttulaatikoiden lomaan? Saan kohta järkytyksestä sydänkohtauksen. Apuva, apuva, aapuuuva.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Hyvä huudella ja esitellä hämmästynyttä, kun satunnaisotannalla valittujen ysiluokkalaisten arvomaailma ei olekaan järin kehittynyt tai laaja-alainen. Hui kauhistus, voivoi jne. Kyllä minä/meidän Jaakko ainakin on ihan eri maata!
Omia lapsia ei ole, mutta sen verran muistan omasta teini-iästä, etten mä noin saatanan tyhmä ollu, kuin nämä satunnaisotannan urvelot. Sanomattakin on selvää, että fiksua ainestakin löytyy, mutta silti olen hämmästynyt, että ilmeisen monet nuoret tuossa kyselyssä/haastattelussa ovat vastanneet noin idioottimaisesti. Täytyy toivoa, että sisimmässään eivät ole ihan yhtä rajoittuneita, vaan ovat vastanneet hieman kieli poskessa edes joihinkin kohtiin.
 

Johnnie

Jäsen
Näytä mulle yksi hetero, joka pelaa salibandya niin mä näytän valehtelijan.

Hämmästyttävä puheenvuoro sinulla. Niin Prismahan on nimenomaan halpiskauppa, mutta kuka he****** ostaa tuollaisista kaupoista vaatteita. Siis oikeasti markettivaatteita. Ei mikään ihme, että suomalaisten pukeutumista mollataan jossain ulkomailla, jos joku oikeasti kirkkain silmin väittää asioivansa marketeissa vaateostoksilla. Laitatko ne vaatteet sitten niille kämäisen tahmeille ostoshihnoille kaljalaatikoiden ja lanttulaatikoiden lomaan? Saan kohta järkytyksestä sydänkohtauksen. Apuva, apuva, aapuuuva.

Näytä mulle yksi hetero, joka lähtee varta vasten vaateostoksille johonkin hinttarivaatekauppoihin. Onko sillä paskankaan väliä mistä ne ostaa, kunhan on jotain päällepantavaa.

Oma vaatteidenostoperiaatteenihan menee sillä lailla, että napataan ensimmäinen kutakuinkin sopiva vaate ja mennään kassalle.

EDIT: Yrittäkäähän pojat muuten keksiä tuosta komiampi yhdyssana!
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Tuskin heterot nyt homoille tarkoitetuista vaatekaupoista vaatteitaan käyvät ostamassa. Ja eihän sillä niin ole merkitystä mistä kukin ne vaatteet ostaa, kunhan ovat vain valmiit kantamaan ratkaisunsa aiheuttamat jälkiseuraamukset.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös