Päivän ”uutinen”

  • 911 333
  • 4 363

kamrat

Jäsen
Suosikkijoukkue
urheiluseura HIFK
Nimenomaan. Kuvien perusteella nyt kyseessä oleva yksilö tosin lienee lisääntymiskyvytön ja hyvä niin. Kaikenlaisia molopäitä sitä tähänkin maahan mahtuu.

Voi vain kuvitella tilannetta, kun toimittaja on tullut tekemään juttua... "Onks sulla se lippis? Voisitsä laittaa sen päähän, niin otetaan kuva. Ja olisko sulla vessapaperia? Pitäisitsä sitä kädessä tällain. Joo, sit ota vakava ilme. Hyvä."

Vituttaa tollaset urpot. Saunan takana on tilaa.
 

Conroy#22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tärpätti, Southeast Division Champions
Tämä oli hyvä: Istuin siinä Kärppien lippis päässä, koska olen itsekin pelannut aikanani junnuissa. Sanoin Merikukalle, että Kärpät nappasi Suomen mestaruuden. Hän nousi ja meni vessaan. Sitten hän palasi ja heitti yhtäkkiä minua vessapaperirullalla päähän.
Voi vitun näädät tappakaa kaikki. Se on Oululaisten vika koko homma..

Jos helsinkiläiset on idiootteja niin syyttäkäämme Jokerit tai HIFK-lippispäisiä kavereita kaikesta.
 

Siren

Jäsen
Suosikkijoukkue
Man City, Bolts
Just joo, kesäloma alkamassa ja mökki Lohjalla. Mitäs jos tuo pelle sattuu Kärppien lisäksi olemaan Florida Panthers-fani ja minä tallustan vastaan Lightning-lippis päässä. Kyllähän tuollaista urpoa varmaan vituttaa kun oma joukkue ei Stanleyn pyttyä ole voittanut.

Alkaako liha tummua, meneekö Sirenin kesäloma pilalle.

Tarina jatkuu heinäkuussa.

PS. Mulle ei Panthersfanit vittuile...
 

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Ylen teksti-tv:n sivulla 169 kerrotaan Elisan kännykälaskutuksen ongelmista. Kuluttajaviranomainenkin avaa sanaisen arkkunsa ja arvostelee Elisan palvelua.

Uutisen helmi on kuitenkin tämä: "Ylipäänsä Kuluttajavirastosta painotetaan, että yritysten tulisi panostaa asiakaspalveluunsa, vaikka se tuntuisikin kovalta investoinnilta".

Ihanko totta?
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Ylen teksti-tv:n sivulla 169 kerrotaan Elisan kännykälaskutuksen ongelmista. Kuluttajaviranomainenkin avaa sanaisen arkkunsa ja arvostelee Elisan palvelua.

Uutisen helmi on kuitenkin tämä: "Ylipäänsä Kuluttajavirastosta painotetaan, että yritysten tulisi panostaa asiakaspalveluunsa, vaikka se tuntuisikin kovalta investoinnilta".

Ihanko totta?


Aivan. Eilen uutisissa haastateltu Elisan tiedottaja osasi kertoa todellisesta kädenojennuksesta firmansa asiakkaille: "Kahteen kertaan laskunsa maksaneet asiakkaat eivät menetä rahojaan vaan virheellisesti perityt rahat palautetaan heille tai hyvitetään tulevissa laskuissa!" Vielä on oikeudenmukaisuutta Suomessa...
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Hjallis ilmeisesti ottanut IS:n toimitukseen yhteyttä http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1379920 .

Nyt todistellaan ilmeisesti ettei edes kärppäfanin silmälasien sangat voi vääntyä vessapaperirullasta. Kärppäfanien vastaiskua jäädään odottelemaan.

Ja joku vielä maksaa palkkaa tuollaisesta leikkimisestä?
Mitä se vasta vastavalittu päätoimittaja linjasi? Ei kai se puhunut mitään asiajournalismista? Toivottavsti ei.
 

Cube

Jäsen
Ja joku vielä maksaa palkkaa tuollaisesta leikkimisestä?
Mitä se vasta vastavalittu päätoimittaja linjasi? Ei kai se puhunut mitään asiajournalismista? Toivottavsti ei.
Oli kieltämättä aika hämmentävää toimintaa Jatkoajan siteeratuimmalta uutislähteeltä. Ei saatana.. En oikeastaan osaa sanoa tuohon yhtään mitään. Piti vain lisätä testi kirjainmerkkeihin myöhempää hämmästelyä varten. Harmi, ettei koko hommaa videoitu. Olisi voinut tulla Porttila-pätkien tapainen kulttiklassikko, mikäli tuo homma on oikeasti ihan vakavissaan toteutettu.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Kuinka kitketään huliganismi jalkapallostadioneilta? No soitetaan perkele hymnejä!

Romanialaisen jalkapalloseuran Steaua Bucharestin omistaja Gigi Becali toivoo poistavansa jalkapallohuliganismin ja väkivaltaisuudet kentällä soittamalla stadionillaan vain hymnejä ja uskonnollista musiikkia.

- Tästä lähtien soitamme vain uskonnollista musiikkia otteluissa, koska minä olen maksajan roolissa ja haluan, että näin tehdään, Becali sanoi

- Ei enää "we will rock youta". Miksi pitäisi soittaa sellaista? Jotta pelaajat tappaisivat toisensa? Sen, joka haluaa kuulla paholaisen musiikkia, ei pidä tulla stadionilleni, Becali linjasi.

...
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Ylen nettisivustolta tuli pop-uutista huomioitua seuraava uutinen: Paris Hilton vapautettu vankilasta terveydellisistä syistä! Kyseinen kanttura ehti lusia kolme (3) päivää, kunnes terveys petti. Loput tuomiostaa Hilton joutuu olemaan kotona. Kotiaresti kestää 40 päivää.

Että näin kävi tällä kertaa....
 

Prt Sc

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ylen nettisivustolta tuli pop-uutista huomioitua seuraava uutinen: Paris Hilton vapautettu vankilasta terveydellisistä syistä! Kyseinen kanttura ehti lusia kolme (3) päivää, kunnes terveys petti. Loput tuomiostaa Hilton joutuu olemaan kotona. Kotiaresti kestää 40 päivää.

Että näin kävi tällä kertaa....

Ei saatana! Ameriikan oikeuslaitos näytti närhen munat! Koskeekohan tuollainen mahdollisuus kaikkia amerikan John Smithejä? Kaikki vangit himaan arestiin.
 

ShitBreak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, NHL
Hitto ku ei löydy netistä, mutta päivän Pohjalaisessa oli otsikko:

"Vesa Keskinen kaavailee lähettävänsä Merikukalle lavallisen WC-paperia"
 

-Mercury-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Ei se uutisen mukaan mitään viinaa ollut vaan 21% Malibua mitä 18 vuotiaskin saa laillisesti ostaa.

Juu, no ei se sitten ole juonut "toisten viinoja", eikä täten ole viinavaras.
Toimittaja on ite pleibäkki.



Wikipedian mukaan viinalla voidaan tosin tarkoittaa alkoholia yleensä, ja paskat sanon minä.
 

kaksoismetro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Virmasen herrasväki
Ei saatana! Ameriikan oikeuslaitos näytti närhen munat! Koskeekohan tuollainen mahdollisuus kaikkia amerikan John Smithejä? Kaikki vangit himaan arestiin.

Nyt neiti Hilton on sitten jo palautettu itkevänä ja kirkuvana takaisin kiven sisään. Kieltämättä naurahdin, kun hetki sitten näin tämän uutisen Washington Postin nettisivujen etusivulla.

Jos jo parissa päivässä alkaa pää hajota, niin voe hyvän tähen. Oi aikoja, oi tapoja, jälleen kerran.
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
"Istuin siinä Kärppien lippis päässä, koska olen itsekin pelannut aikanani junnuissa. Sanoin Merikukalle, että Kärpät nappasi Suomen mestaruuden. Hän nousi ja meni vessaan. Sitten hän palasi ja heitti yhtäkkiä minua vessapaperirullalla päähän."

-Heikki Parviainen

----------

Tämä on parasta mitä Suomessa on tänä vuonna tapahtunut. Hyvä Heikki, hyvä Merikukka ja hyvä Iltalehti että tuot tämän meille. Ihanaa.
 

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
"Istuin siinä Kärppien lippis päässä, koska olen itsekin pelannut aikanani junnuissa. Sanoin Merikukalle, että Kärpät nappasi Suomen mestaruuden. Hän nousi ja meni vessaan. Sitten hän palasi ja heitti yhtäkkiä minua vessapaperirullalla päähän."

-Heikki Parviainen

----------

Tämä on parasta mitä Suomessa on tänä vuonna tapahtunut. Hyvä Heikki, hyvä Merikukka ja hyvä Iltalehti että tuot tämän meille. Ihanaa.

Mielestäni paras kommentti oli kuitenkin se, joka jäi verkkoversiosta pois. Heikin analyysi tapahtuneesta nimittäin kuului suunnilleen "Ehkä tällä kertaa Kärppien lippis oli väärässä paikassa."
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös