Otto Karvinen HIFK:ssa

  • 23 812
  • 114

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Karvisen hankinta oli musta hieno juttu.

Kaiken mennessä nappiin voisi jopa rikkoa tuon 10 maalin rajan, mutta sitäkin olennaisempana on tuoda fyysinen pelote myös hyökkäyspeliin. Varmasti haastava kaveri vastustajan maalin edessä ja saanee fani-katsomon huutamaan sen "AAAJAAA" huudon Nordiksella.

Musta ehkä hitusen kiekollisempi kuin IFKssa nähty Keränen, joten siinäkin mielessä ehkä parempi osuma Väänäsen vierelle. Ja vaikka Juho pelasi hienon kevään, on hän jo 36 siinä missä Otto on 31.

Ja voittanut Suomen mestaruuden. Voittajia ei ole koskaan liikaa.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Ei ole mitään Kertsi Kerästä vastaan, mutta onhan se mahtava nähdä Karvisen kaltainen oma kasvatti hullunkiilto silmissä puolustamassa omiaan. Kertsi todennäköisesti olisi halaillut ja heittänyt vitsiä Zürichin pelaajan kanssa.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Harmi, että taitaa Karvisella olla jotain sitkeää vaivaa. Pari kertaa jo alkukaudesta joutunut jättämään pelin kesken. Muuten Karvinen vaikuttaa isolta parannukselta johonkin Keräseen nähden...
 

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Mitä äijämäistä on selästä taklaamisessa tai katkon aikana huitomisessa? Kunnon äijä auttaa omaa joukkuettaan voittamaan. Tänään ei sellaista äijämäisyyttä ole näkynyt. Kun muistaa keskittyä oikeisiin pelillisiin asioihin ja siinä kovaa pelaamiseen, niin ok

No on ainakin ensimmäinen joka puolustaa omia.
 

Joe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset joukkueet (jokerit on venäläinen)
Karvisen anti tähän mennessä: pari kovaa taklausta per ottelu ja siinäpä se. Toki otti myös tärkeän jäähyn tänään. Päälle jotain epämääräistä tökkimistä tilanteen jälkeen.
Ei hyötyä.
Karvinen on nelosen aggressiivinen työmyyrä ei sen homma ei oo latoo 40p kaudessa. Taklaa, riistää, raastaa ja siinä se.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Onko Karvinen rikki vai onko oikeasti tipahtanut 13 hyökkääjän ulkopuolelle?
 

Vilja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko Karvinen rikki vai onko oikeasti tipahtanut 13 hyökkääjän ulkopuolelle?
Ymmärrettävää ettei noin vahvaan rosteriin mahdu. Suosikkijoukkueemme on tällä hetkellä liigan ylivoimaisesti surkein suorittaja suhteessa materiaaliin. Menestys perustuisi puhtaasti yksittäisiin sattumiin, eikä miltään osin suunniteltuun zydeemiin.
 

Joe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset joukkueet (jokerit on venäläinen)
Karvisella paukku tänään komeasti 100 jäähyninuuttia rikki. Åsten luultavasti seuraa perässä pian. On noi melkosia velikultia.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Karviselle myös palkinnoksi ”Chief”-liivi, joten joukkue arvosti myös suuresti.
 

Topmachine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En ole ikinä tykännyt.. ennemminkin olen vihannut Karvista mutta nyt on kyllä pakko myöntää mielen alkaneen muuttua. Kaverihan on omassa roolissaan aivan kurko! Välillä läikkyy yli niin että vain Ode kärsii mutta kyllä me tota kaveria tarvitaan stadissa vielä :)
 

#16 Murray

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Karvinen on janonnut tätä myllyä jo pitkään. Ei ole vaan kenestäkään löytänyt itselle tanssiparia ja toi oli jo oikeesti koomisen näköstä mikä vapautumisen purkaantuminen tapahtui ton tappelun jälkeen. Onneksi pääsi purkamaan höyryt ulos ja ehkä nyt voi sitten vähän keskittyä enemmän pelaamiseenkin.
 

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Karvinen on janonnut tätä myllyä jo pitkään. Ei ole vaan kenestäkään löytänyt itselle tanssiparia ja toi oli jo oikeesti koomisen näköstä mikä vapautumisen purkaantuminen tapahtui ton tappelun jälkeen. Onneksi pääsi purkamaan höyryt ulos ja ehkä nyt voi sitten vähän keskittyä enemmän pelaamiseenkin.

Mä sanoisin tuohon lisäksi vielä sen, että on varmasti janonut ja etsinyt tanssiparia jo aiemmin, mutta ihan varmasti se, että hallissa oli nyt yleisöä, antoi Karviselle "lisäkiimaa" tappelun hakemiseen ja tuohon loppuelämöintiin.
 
J

Just-Ice-Hockey

Minä koin tuon Karvisen tappelun jälkeisen elehtimisen lähinnä sellaisena The Gladiator elokuvasta tuttuna "Are you not entertained?" -huutona. Yleisö palasi lehtereille ja joukkue halusi tarjota kunnon shown. Ilmeisesti joukkue arvosti tuota toimintaa kovasti, kun Chief-liivi löytyi Oden päältä eikä 1+2 naputtaneen Paajasen tai huippuottelun pelanneen Garteigin harteilta.

Mitä itse tappeluun tulee, niin sen tarkoitus, syy ja hyöty jäivät minulta hämäränpeittoon, mutta ehkäpä tuolla on suuri joukkuetta yhdistävä vaikutus. Mene ja tiedä, istu ja pala, mutta en syty.
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Mitä itse tappeluun tulee, niin sen tarkoitus, syy ja hyöty jäivät minulta hämäränpeittoon, mutta ehkäpä tuolla on suuri joukkuetta yhdistävä vaikutus. Mene ja tiedä, istu ja pala, mutta en syty.

Karvinen kävi eilen alusta lähtien aika kovilla kierroksilla, joten tappelu oli aika luonnollinen jatkumo. En tiedä oliko siihen sitten kummempaa syytä miksi Krivokrasov valikoitui pariksi.

Karvisella on ennenkin ollut showelementit hallussa, mm. lahtelaiskatsomoon lähetettyjen lentosuukkojen muodossa.



 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
En ole ikinä tykännyt.. ennemminkin olen vihannut Karvista mutta nyt on kyllä pakko myöntää mielen alkaneen muuttua. Kaverihan on omassa roolissaan aivan kurko! Välillä läikkyy yli niin että vain Ode kärsii mutta kyllä me tota kaveria tarvitaan stadissa vielä :)

Mun mielestä koko tappelu oli säälittävä. Ymmärtäisin jos pelitilanteesta tulisi tai kostettaisiin vastustajan sikailu.

Mutta mutta.. ilmeisen moni noista pitää ja olen toki tyytyväinen jos se tuo väkeä lisää halliin jatkossakin. Silloin kun on lapsen kanssa matsissa, niin joutuu tuntemaan tietynlaista myötähäpeää kun yrittää lapselle selittää mitä tapahtuu ja miksi ihmiset juhlivat tappelua enemmän kuin maalia.
 
Suosikkijoukkue
IFK ilman möyrimistä, NYR, Inkvisitio 1480-
Yks merkityksetön mylly pelin ollessa jo ratkennut ei kyllä nosta yhtään kaverin osakkeita, vaikka saikin ääntä aikaan halliin. Jos oltais oltu tappiolla, niin tuo mylly olisi ehkä vähän laskenut vitutusta.

Kokonaisuudessaan sellainen vahva fyysinen preesens on mun mielestä vieläkin liian vaisua - olkoonkin että eilen nähtiin välähdyksiä paremmasta. Eikä tullut edes turhia jäähyjäkään. Josko se sitten vaati sen lehterit täyteen porukkaa ja tästä olisi Karvisen mahdollista päästä ns. "flowhun" ja napsun vielä kiristää pudotuspeleissä, mene ja tiedä. Katsellaan..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös