Otteluseurantaketju - U20 MM-Kisat, 6. Kisapäivä 31.12.2012

  • 233 879
  • 1 113

Surtr

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Joo ei kiitos. Suora jatko paikka vaan, Ruotsilta ei pinnoja heru.
No jos ei tästä lohkosta omin avuin jatkoon päästä niin minun puolestani saadaan olla pääsemättä.

Siis perkele mestaruus tavoitteena ja pitää muilta odotella apuja ettei jouduta putoamissarjaan.
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
No jos ei tästä lohkosta omin avuin jatkoon päästä niin minun puolestani saadaan olla pääsemättä.

Paskapuhetta. Win the right games ja sitä rataa. Ei ketään muistele muistele miten jatkoon päästiin jos sinne päästiin.

Tsekille jäähy! Ja peli tasan, ei helvetti...
 

arpa80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Paskapuhetta. Win the right games ja sitä rataa. Ei ketään muistele muistele miten jatkoon päästiin jos sinne päästiin.

Tsekille jäähy!

Ei kyllä Tsekki auta yhtään, kaksi erittäin helppoa jäähyä.

Ja joku kehu vielä tota Tshekkiä, Suomalaiset pelaajat olisi noista jäähyistä lynkattu - ainakin täällä.
 

teippi-77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ducks
Mistä toi YV tuli? Kun tuomari näytti vielä toimitsijoillekkin, että kiekko osui pleksiin. Vai tuliko jostain muualta jäähy ja tosta meinas tulla toinen?

En nähnyt tilannetta kuin hidastettuna.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ja siitä se tuli, 3-3 todella outo tasoitus :D Taitaa kisat jäädä lyhyeks suomella...
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mitä tarkistetaan? Striimin laatu on niin paska ettei saa selvää edes siitä mitä siellä ihmetellään :D
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
No jos ei tästä lohkosta omin avuin jatkoon päästä niin minun puolestani saadaan olla pääsemättä.

Siis perkele mestaruus tavoitteena ja pitää muilta odotella apuja ettei jouduta putoamissarjaan.

Näin se on, jos lähdetään löysäilemään/pelaamaan paskasti niin saa kyllä itse tehdä duuninsa, että nousee omasta schaissestaan.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jos Sveitsi voittaa jatkot, Suomen on pakko voittaa ruotsi joko varsinaisella tai jatkoilla?
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Paskapuhetta. Win the right games ja sitä rataa. Ei ketään muistele muistele miten jatkoon päästiin jos sinne päästiin.

Tsekille jäähy! Ja peli tasan, ei helvetti...

Ja tänään voittamalla voittaa lohkon(jos Sveitsi voittaa), eikö se nimenomaan ole sitä win the right games?
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jos Sveitsi voittaa jatkot, Suomen on pakko voittaa ruotsi joko varsinaisella tai jatkoilla?

Jos jatkoilla Sveitsi voittaa niin Suomen otettava Ruotsilta kolme pinnaa. Jos Tsekki voittaa niin vain pinna riittää...

Ja tänään voittamalla voittaa lohkon(jos Sveitsi voittaa), eikö se nimenomaan ole sitä win the right games?

Nimenomaan, nyt on pelattava hyvin tossa parin tunnin päästä.
 

Epätietoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät. Sievin Sisu, Barcelona
Jos Sveitsi voittaa jatkot, Suomen on pakko voittaa ruotsi joko varsinaisella tai jatkoilla?

Jep. Jos Sveitsi tuon nyt lopulta voittaa niin: Sveitsi 7p, Tshekki 7p ja Suomella olisi ennen Ruotsi peliä 5p. "Helpointa" kun voittavat Ruotsin varsinaisella niin lohkovoittohan sieltä irtoaisi!
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jos jatkoilla Sveitsi voittaa niin Suomen otettava Ruotsilta kolme pinnaa. Jos Tsekki voittaa niin vain pinna riittää...

Voi saatana. :D Luulin että suomelle riittäisi jatkoaikavoittokin kun oltaisiin kaikki 7p tsekin ja sveitsin kanssa...no ei sitte.
 
Suosikkijoukkue
Spartalaiset puukäsiajokoiragladiaattorit
Tsekin 2.00 kerroin tuntui houkuttelevalta ennen peliä ja nyt se alkaa maistua jo suussa :D
No miltäs nyt maistuu?

Tsekki teki sen ihan itse. Hauskalta kuulosti tsekkiselostajakin 3-3 tasoituksen jälkeen. Semmoista pientä epätoivoa ja epäuskoa oli äänessä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös