Otteluseurantaketju - U20 MM-Kisat, 5. Kisapäivä 30.12.2012

  • 159 508
  • 734

Eleanor

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Devils
4-4 jatkoajalle mennään! On tuo Saukkonen vaan paska, mutta pakkohan sitä on kuunnella. Yhdessä vaiheessa olin kuulevinaan, että Mika puhui tsekkipelaajasta...
 

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Vaikka Armia on ollut melkosen huono ja on menettänyt paljon kiekkoja, on kuitenkin uskomatonta kuinka monta kerta hän pystyy viemään vastustajan vipuun. Tosin näistä ei ole ollut mitään hyötyä

Totta. Siksi häntä tosin kritisoidaan, kun hänen on pakko joka paikassa yrittää jotain harhautusta tai itsekkäästi laukoa huonostakin paikasta.
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Totta. Siksi häntä tosin kritisoidaan, kun hänen on pakko joka paikassa yrittää jotain harhautusta tai itsekkäästi laukoa huonostakin paikasta.

Tai jos syöttää niin olisi pitänyt laukoa jne...
 

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Miten tää nyt menee, jos Suomi voittaa jatkoajalla? Kostautuuko pistemenetys ja jos kostautuu, niin millaisissa skenaarioissa?
 

Lonkero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Miten tää nyt menee, jos Suomi voittaa jatkoajalla? Kostautuuko pistemenetys ja jos kostautuu, niin millaisissa skenaarioissa?

Juha Hiitelän twitteristä poimittua.

Juha Hiitelä ‏@jhiitela
Jatkoaikavoittokaan tänään ei siis takaa jatkopaikkaa. Tappio Ruotsille, Sveitsi voittaa Tshekin ja Suomi on ulkona…
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Barkov ja Armia eivät osaa näköjään laukoa.
 

Masculine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Noi Teräväisen kädet tuossa viivassa ylivoimalla on kyllä aika ihanat. Näkee että on saanut imeä oppia Karlssonilta tämän syksyn ajan, sillä niin saman tyylistä tuo peli on. Heittää paljon noita hyviä rannareita tuonna maalille, jotka menevät suoraan maskissa olevan veskan ohi tai kimpoavat sisään.
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nyt ne lasit pois päästä. Armia on ollut tässä turnauksessa huono. Kun on kiitoksen aika, silloin sitä annettakoon.

Laita sinä ne lasit päähän ja lue mun viestit, olen sitä mieltä myös että Joppe on huono. Mutta edelleen ihan sama mitä Joppe tekee, se on huono ratkaisu.
 

Lexaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juventus
Mites jos hävitään niin tsäänsit jatkoon kuitenkin on jos voitetaan Ruotsi, mutta pitääkö Ruotsi tällöin voittaa varsinaisella?


Puolustus, nyt perkele!
 

Uniquewn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames
Laita sinä ne lasit päähän ja lue mun viestit, olen sitä mieltä myös että Joppe on huono. Mutta edelleen ihan sama mitä Joppe tekee, se on huono ratkaisu.

Veti tasoitusmaalissa päin pakkia, periaatteessa sekin olisi ollut huono ratkaisu, mutta lopulta se oli hyvä.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Oliko siellä Juuso Vainio Sveitsiltä läpiajossa?
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Onkos muuten kellään tietoa minkälainen Korpisalo on rankkareissa? Iso maalivahti joten peittävä, mutta mites muuten?

Laukojia Suomella taas on ihan hyvin rankkareihin. Armia, Barkov, Teräväinen ainakin?
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jos menee pilkuille niin kuumat pelaajat laukomaan. Granlund+Teräväinen ja siihen Barkov kolmanneksi.
 

Panosmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Minnesota Wild, Kalle Sahlstedt
Neuersccwunderbaumi veti läpiajon ihan samoilla askelmerkeillä ku meikäläinen olis vetäny.
 

aHab

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Montreal Canadiens
Noh, kahdesti sentään kahden maalin takaa tasoihin. Vaikka sysipaskaa peliä kaikin puolin olikin.

Granlund laukomaan, perinteet velvoittaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös