Otteluseurantaketju to 1.10.2009

  • 47 053
  • 201

Śmierć

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Islanders & Frans Nielsen + Karhu HT
Siis hetkonen - miten tuollainen maali voidaan hyväksyä? Maalivahti työnnetään omalta alueeltaan pois.
Juups, maila kainalossa ja hirveätä rykimistä Niemiseltä. Mutta siellähän on TomTom, selittää meinaan paljon.
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Padalle toinen rankkarin Huhtasta rikottiin. Laukoo itse ja ryssii...

Onko nykyään sellainen sääntö, että rikottu pelaaja ampuu itse?
 

Spac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sarı ve siyah, HIFK, Ketterä
Hostikka on ollu mies paikallaan taas SaiPan maalissa, ja kotona. Toivottavasti vire kestää loppuun saakka. Taurun juttujen mukaan Villellä ollut pari huippupelastustakin joukossa...
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Toinen rankkari Ässille. Nyt ei onnistunut, Huhtanen koitti.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Siis hetkonen - miten tuollainen maali voidaan hyväksyä? Maalivahti työnnetään omalta alueeltaan pois.

Maalivahti ei saa poistua alueeltaan, olis ottanu tolpasta kiinni ;) On se Niäminen melkonen hämmentäjä.
 

RuuhkaTukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, sympatiaa Jokereille
Lehterä täytyy ajaa kylmäksi. Jätkä saatana potkaiseen päähän ja sitten vielä hakkaa mailalla. Uskomaton paskahousu.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Maalivahti ei saa poistua alueeltaan
Sinänsä ihan totta, mutta Noronen oli tuossa vaiheessa alueellaan kun Nieminen alkoi häntä siirtämään.

Toki Norosen loppusijoituspaikka oli maalivahdin alueen ulkopuolella.
 

Śmierć

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Islanders & Frans Nielsen + Karhu HT
Tälle kaudellahan se sääntö taisi tulla, että rikotun pelaajan pitää itse vetää. Kopioitu NHL:stä sekin.
Tämä on mennyt itseltäni näköjään sitten ohitse. Pahoittelen.
 

Baroni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, sympatiaa Lukolle
Jokerit häviää.. SaiPa johtaa jo 3-1

Pisteautomaatti Helsingistä tuli antamaan pisteet itään ja keskitty jo kovasti seuraavaan matsiin
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Jumalauta kun rääkäs taas tuo selostaja maalin tullessa.

Sais se Hentunen alkaa heräillä. Ihme tuhnuja koko kentällinen.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Hyvää yötä jokerit.

Pelitapa ei ole vielä selkärangassa, väsymystä jaloissa, loukkaantumiset jne.

Lauantaina sitten uus yritys.
 

bultsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sais se Hentunen alkaa heräillä. Ihme tuhnuja koko kentällinen.
Ei hätää, kyllä se herää kun se sinne Kuopioon tulee.

Jokerit pitää kyllä kiekkoa, mutta ei saa mitään aikaan. "Ihan kuin olisin joskus kokenut tämän aikaisemminkin." Hävetkää paskahousut, ottakaa turpaan SaiPalta tolla miehistöerolla. Voi vittu.
 

yki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Joo, ei vittu mitä paskaa. Kiitokset taas tästä... Onneksi itse en lähtenyt niin ylisuurin odotuksin tähän kauteen.

Pirnes ja Hentunen eivät ole pelipäällä = Jokerit on niin keskikastin joukkue kuin olla ja voi.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
En mä kyllä tähän hätään mistään löydä tuota sääntömuutosta, mutta muistelisin tuollaisen muutoksen tulleen. Korjatkaa, jos olen väärässä.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
HPK:lla kolmannen erän 8 minuuttiin 2 laukausta, joista toinen ohi. Vahvasti menee sielläkin.

Edit. Oho, nyt jo kolmas laukaus, kun Mäkelä ampui puolesta kentästä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös