Otteluseurantaketju ti 9.3.2010 SM-Liiga

  • 147 158
  • 608

AxeMan73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Liverpool & Detroit Red Wings
Hieno nousu joka tapauksessa Jokereilta.
Eihän tätä kukaan kieltänyt - pointtini oli että Nupe pienessä laskuhumalassa, niin kaikki olisi mahdollista. Muut valmentajat liigassa on niin helvetin virmamiespaskoja ettei paremmasta väliä. OK - Suikkanen poikkeus ... Jortikka on vaan oikeesti kova soittaan suutaan, mutta sitten humalassa lyllerretään turkkusessa kuin mikäkin säälittävä levyseppähitsari :)

Edit. Ja onnittelut Kuopioon runkkarin kärkipaikasta - tilastonikkarit voisi kertoa koska viimeeksi Kuopion ylpeys on ollut liigan kärjessä?
 

kesäesa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, KalPa
Khisuu. Kiitos KalPa, sarjakärkeen, tai mitäpä muuta tästä pelistä pystyikään oottamaan? Selvästi heikompi jengi vastassa, joten voitto oli selviö.
 

Mr. Smith

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Canucks
Siis onko toi -73 oikeasti ikäsi? Koska eihän tällä palstalla edes 16-vuotiaat kykene samanlaiseen settiin.

Eiköhän se ole älykkyysosamäärä, tosin siinäkin on taidettu vähän liioitella.

Ilves otti hienon voiton, mutta seuraava peli kertoo sitten taas paljon enemmän siitä missä mennään.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Pöh! Ei mikään joukkue voita ottelusarjaa jäähyaitiosta.

TPS-fanien jos kenen luulisi muistavan mitä se pelottelu tarkoittaa... nimimerkillä. muistellen Sheddenin aikaista TPS-HIFK ottelua jossa tepsin pelaajilla kusi valu lahkeesta jo ennen ottelun alkua.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Takkiin tuli. Eipä auta mikään. Vituttaa aivan vietävästi, mutta positiivista on se, että joukkue nousi vielä taistelemaan tosissaan voitosta.

Varakas edelleen katkera siitä, että ei mahtanut meille. Sori, Ville!
 

Rote Sau

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS + länsirannikko
Granlund joku jumala ? Minä ajelisin surutta yli, minikääpiö. Aika säälittävää urheilua Hifkiltä ajaa sitten kaikkia yhden mällin takia. Eipä suihkusta voiteta kyllä otteluita, voi tulla pelikieltoja kylkeen. Oliko sen arvoista tässä kohtaa kautta ?
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Parasta on kun jatkiksessa kirjoittajat "uhkailee"

"Varakas tulee saamaan palautteen teoistaan"

Ainaki itseäni naurattaa!
 

YksinLäpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hifkillä on itäsyndrooma:
Saipalta turpiin 5-2
Kalpalta tupiin 4-2

Markus Kankaanperällä on itäsyndrooma:
Lappeenrannassa pihalle.
Kuopiossa pihalle.

Olisi pieni keskustelun paikka. Juvan ABC:ltä pieni lenkkisessio...
 

IJR79

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, HIFK
Parasta on mun jatkiksessa kirjoittajat "uhkailee" "Varakas tulee saamaan palautteen teoistaan"

Ainaki itseäni naurattaa!

Ja samaa toitottaa MetroFM:n selostus :)

Kiitos KalPa, sarjan kärkipaikka maistuu ihan hyvältä! Mielenkiinnolla lehdistötilaisuuden antia odotellessa...
 

Lazze

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Tappara, Warkis, Leijonat & suomalaiset.
Sm-liigan ensi kauden mainos "Vedä polvella, älä vaan puhtaasti!" ja 135cm Kalpa hyökkääjä keräilee mainoksen alalaidassa kamojaan.

Missä löysit nuo videot noista taklauksista? Vai oletko paikan päällä? En ole itse saavuttanut vielä sitä taitoa, että osaisin radion perusteella arvioida noita taklauksia..
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Laukaukset Jokereille vaatimattomasti 62-19....
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Richie Richiin olisi kyllä noiden "vastatoimien" pitänyt kohdistua vai eikö se käynyt enää jäällä? Väärin hävitty.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Varakashan oikeastaan ratkaisi pelin KalPa:n hyväksi. Enpä yllättyisi, vaikka muutkin joukkueet ottaisivat Granlundin ajojahdin kohteeksi. Ei välttämättä oikein, mutta vaan voitot lasketaan.
 

Beukeboom

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät / Mamba!
Minä ajelisin surutta yli, minikääpiö.

Mitä nyt olen IFK:n matseja suht monta tällä kaudella nähnyt niin sitähän ne kovasti yrittävät, yleensä huonolla menestyksellä. Useasti pienessä kaukalossa tuo minikääpiö heittää pelin komeimmat taklaukset. Käsittämättömän kova jätkä/poika.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Pääasiahan on, että nuo kolme ulosajoa osuivat "oikealle" joukkueelle, kun IFK on ollut melko kiltisti tällä kaudella. Nyt on taas mällättävää niin lehdistöllä kuin myös esim. Jatkoajan kitisijöillä.
 

Reznik

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Missä löysit nuo videot noista taklauksista? Vai oletko paikan päällä? En ole itse saavuttanut vielä sitä taitoa, että osaisin radion perusteella arvioida noita taklauksia..

Ainakaan jos tuosta IFK-radiosta on kyse.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ainaki itseäni naurattaa!

Juu, ja Tuukka Mäntylää myös, vaikkei se ihan nappiin silloin mennytkään.

Huvittavaa seurata muiden joukkueiden fanien itkua IFK:sta ja sikailusta, vaikka tuskin kukaan on tilanteita edes nähnyt. Jatkakaa, olkaa hyvä.
 

Lazze

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Tappara, Warkis, Leijonat & suomalaiset.
Juu, ja Tuukka Mäntylää myös, vaikkei se ihan nappiin silloin mennytkään.

Huvittavaa seurata muiden joukkueiden fanien itkua IFK:sta ja sikailusta, vaikka tuskin kukaan on tilanteita edes nähnyt. Jatkakaa, olkaa hyvä.

Ihan pakko kuitata, että IFK-fanithan tässä ovat enemmän Varakkaan polvitaklausta valitelleet kuin muut IFK:n ulosajoista. Ja videolinkkiä ei minun silmiini ole mistään tilanteesta tullu.

IFK tulee olemaan vahvoilla pleijareissa jos taklaukset pysyy puhtaana. Itsehän en vielä tiedä miten tämän päivän osalta oli.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös