Otteluseurantaketju su 27.9.2009

  • 1 706
  • 6
Suosikkijoukkue
"Se joukkue joka ei pelaa Jääkiekon SM-liigassa"
Aika murhaava alku U20:llä Rovaniemellä.
8 min peliajan jälkeen U20 johtaa 1-0. Rokilla ei yhtään laukausta eikä yhtään aloitusvoittoa tilastoseurannan mukaan.

EDIT: 9 min jälkeen tilanne 0-2 (U20 johtaa).
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Rokin kaudesta ei tule helppo. Minä uskoin että Roki ainakin alussa ottaa voittoja, varsinkin kun Rokin kannattajat ovat hehkuttaneet että Roki menee playoffeihin.

Arki tuli vastaan yllättävän nopeasti, karsintasarja kutsuu, uskon minä.
 

Museoesine

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja muut keskisuomalaiset
Ensimmäinen erä päättyi 1-3 ja RoKi vaihtoi maalivahdin toiseen erään. Näköjään LeKi-ottelusta kuumeen vuoksi sivussa ollut Pekka Jormakka on valittu viime hetkellä pois jääneen Joonas Donskoin tilalle.
 

James_M

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Laser, Jari Viuhkolan paluu, Kärpät
Jortikan teema toiseen erään: alivoimapelin harjoittelu? Laukaisukartan perusteella Roki laukoo läheltä maalia kohti, mutta Kuusela maalilla aika hyvässä iskussa?
 

Mikke73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat, Ässät
Rokin kaudesta ei tule helppo. Minä uskoin että Roki ainakin alussa ottaa voittoja, varsinkin kun Rokin kannattajat ovat hehkuttaneet että Roki menee playoffeihin.

Arki tuli vastaan yllättävän nopeasti, karsintasarja kutsuu, uskon minä.
Rokin kannattajilla on tosiaan tuo todellisuudentaju ollut vähän hakusessa. Tosin sama on vaivannut kai Rokin johtoakin, kun lähtevät tuollaisella pelaajalistalla Mestikseen. Olisin kuitenkin odottanut että edes U20:n olisivat voittaneet, mutta ei hyvältä näytä. Yksi erä on kuitenkin vielä pelaamatta, ja näyttää laukauskartan perusteella siltä että Roki olisi oppinut jotain - nyt on laukauksia sektoristakin.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jortikan teema toiseen erään: alivoimapelin harjoittelu? Laukaisukartan perusteella Roki laukoo läheltä maalia kohti, mutta Kuusela maalilla aika hyvässä iskussa?

Jortsun taktiikka näköjään käytössä kolmannessakin erässä...suht yksipuolista jäähyjen viheltelyä. Surullisinta on se ettei verkko heilu.
 

Masculine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kuinkahan pahasti tuo u20 maajoukkue Rokia löylyttäisi jos olisi parhaalla kokoonpanollaan liikkeellä sillä nythän tuo ei ole edes lähellä parasta mahdollista ja silti peli on 1-5.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös