Otteluseurantaketju SM-liiga to 29.12.2011

  • 143 200
  • 439
Tila
Viestiketju on suljettu.
Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
JA Kuopiossa...

Ilvekselle ei nää kelpaa, paikkoja on mutta jos ei osaa, ei osaa (tehdä maalia).. Rajalalla 4 paikkaa, no goal.. Enskaudella ei mitään asiaa NHL:ään vaikka mies itse sinne haaveileekin...
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Vittu mitä paskaa Tepsiltä. Noilla ylivoimilla ja paikoilla pitää tehdä paremmalla prosentilla. Kannatti ulostaa Stone ja Cerny kun ketään ei saatu tilalle.
 

Axroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, S.Koivu
Ihan vauhtirikas peli Turussa. Tasaista tasaista, TPS hallinnut, SaiPalla paremmat paikat. Kolmannessa molemmilla melkoisia paikkoja, mutta Lehtosen tolppalaukaus ja Schwarzin venytys Saarisen(?) ohjaukseen jäivät osastolle melkein.
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Mitä vittua? Pelin paras ja puhtain taklaus ja jäähy ryntäämisestä?! Hametta tuomareille.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Viimeisellä minuutilla nähdäkseni Gamesaver, muutenkin torjunut pahempia vetoja kuin virkaveljensä.

Asia vilpitön, itse olen vain seurantaketjun ja tulosten varassa.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Ässät-JYP

Jyp vetää tyhjiin 4-2, joku hupatsekki....
 

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL:n suomalaiset
Tappara - Kärpät

2min 30sek (?) jäljellä, Tapparalla tyhjä maali.

1-2 edelleen tilanne.

Edit: Keränen ratkaisee! 1-3 toisesta tyhjän maalin yrityksestään! Viime pelissä muuten missasi myös tyhjän maalin, mutta nyt kelpasi.
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Turussa pilkuille!
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Rankkareille mentiin Turussa. Molemmilla pari hyvää paikkaa jatkoajalla mutta eipä mene.

TPS vahvoilla näissä kekkereissä, SaiPalta tuota yksilötaitoa ei ihan kauheasti löydy rankkareihin laittaa.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Jani82, näytätkö sen kohdan sääntökirjasta missä kielletään vastustajan taklaaminen päin maalia? Olen tietysti valmis myöntämään epätietoisuuteni tältä osin mikäli asia noin on.
 

Axroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, S.Koivu
Pari melkoista rikettä meni SaiPalta läpi jatkoilla, kamppia ja estämistä olisin tarjoillut, mutta tuomarit kanssani ilmeisesti erimieltä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös