Otteluseurantaketju SM-liiga To 1.11.2012 ‎

  • 163 573
  • 494

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
IFK taas pelottavasti siirtyi kyttäilyyn ja peruutteluun.
 

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Alan toivoa lujastia että narrit ja kerho kohtaa pleijareissa. Sitä avautumisen suloisuutta :)

Soppa löytänyt langan vaiko suonenveto jatkuu?
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mitähän mä siitä leijumisesta sanoinkaan...

Eiköhän tämä ole meidän peli. Maali toivottavasti ja tod. näköisesti sytyttää ja Kerhoa viedään koko kolmaserä. 1-3

Mitähän sä siitä leijumisesta sanoitkaan?

Tähän lainaan suurta ajattelijaa:
Sean Connery kirjoitti:
Sallinen....ylimieliset pellet saa näpeilleen!!!!

Hihi.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Nyt pitäisi tämä TPS:n ylivoima kestää.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
On aika noloa kirjoittaa PELKÄSTÄÄN kolmikirjaiminen lause keskustelupalstalle, toki jos haluat vastaavaa Suomi24-keskustelua tänne, niin siitä vaan.

Itse ainakin pidän jatkoaikaa ihan laadukkaana palstana, enkä minään ihan Lol-palstana.

Tämä on keskustelupalsta, vai Lol-palstako?

Mä myönnän olevani se LOL-mies. Pahoittelut.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Taitaakin olla Sallinen eikä Fehr, joka lähtee pelin jälkeen Mäkkärin kyydillä rautatieasemalle.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Niin, osui ja upposi. Olen hiljaa kun heti kun alkaa itse leijumaan, käy huonosti.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
On aika noloa kirjoittaa PELKÄSTÄÄN kolmikirjaiminen lause keskustelupalstalle, toki jos haluat vastaavaa Suomi24-keskustelua tänne, niin siitä vaan.

Itse ainakin pidän jatkoaikaa ihan laadukkaana palstana, enkä minään ihan Lol-palstana.

Tämä on keskustelupalsta, vai Lol-palstako?

Minun puolestani asia loppuun käsitelty, hyvä että vääntöä ja intohimoa riitää. ;)

Nyt katsoit puusilmilläsi väärin tuon viestin kirjoittajan. Yllättävä juttu sinänsä että siellä puhutaan mustaa valkoiseksi.

Vääntö on aina hyvästä, ei siinä mitään! Tylsäksihän tää ilman menisi.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Nyt katsoit puusilmilläsi väärin tuon viestin kirjoittajan. Yllättävä juttu sinänsä että siellä puhutaan mustaa valkoiseksi.
Virmanen keksi try outin, rakkauden ja sananvapauden.
 

opelix

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Foster kentällä. Mites se näin voi mennä?
 

Sateentekijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Anaheim Ducks - pelaajista: Joe Sakic
Nyt katsoit puusilmilläsi väärin tuon viestin kirjoittajan. Yllättävä juttu sinänsä että siellä puhutaan mustaa valkoiseksi.

Sori FASlapsi.

Syvimmät pahoittelut sinulle! Erittäin suuret pahoittelut. Se olikin eräs toinen.

---

Jokereilla paikkoja, mutta ei mitenkään kunnon paikkoja. Tasaista on.
 

lunde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Chicago Blackhawks, naiskiekko
Konsta Mäkinen törmää Mark Leehen Lindbäckin maalin edessä ja joutuu ryntäämisestä boksiin. Varsin erikoinen ratkaisu tuomareilta. Onneksi SaiPan ylivoimasta ei tullut mitään. Eivät tuntuneet oikein edes hyökkäävän.
 

Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Varakas selvällä koukulla nurin ja Juuso Ikoselle avopaikka: 1-2. Maali oli erittäin hieno, mutta kyllä nämä tuomarivirheet vituttaa - varsinkin jos ratkaisevat otteluita :-(
 

Micqou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Avs, Mikko Rantanen, (HPK)
Tostakin painista saatiin sitten HPK:lle yv aikaseksi, jep jep.
 

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Huikeeta, taas sieltä taiottiin jotenkin Jokereille jäähy???? Miksi Lindbohmille tuomittiin 2+2, mutta Kiilholmalle ei.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Tapparan 5 minuutin yv:stä Aalto oli kentällä vaatimattomat 4:35 minuuttia. Tasaista peluutusta kirvesmieheltä.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Vittu, tuo IFKn johtoasemassa pelaaminen on ihan käsittämätöntä. Kun on paikka nostaa peliä, niin saatana syötetään kiekko omaan ristikulmaan takaisin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös