Otteluseurantaketju SM-liiga ti 2.11.2010

  • 159 017
  • 531

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Lisäpiste maistuisi rankkareista ja liveseuranta myös.
 
Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Lappeenrannassa vuorossa voittomaalikilpailu.
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Saiskohan Blues kauden ekan rankkarinsa sisään? Alkais olla aika kun ollaan jo kolmannessa rankkuskabassa...
 

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Aika monta kait. Turha silti minusta vittuilla pienistä yleisömääristä joiden syyhyn ei tarvita raketti-insinöörin älliä.

Mulla ei ole raketti-insinöörin älliä, eikä vissin oikein muutakaan, kerro siis syy ja samalla se, miten se syy liittyy siihen, ettei Blues-fani saa kommentoiden jonkun muun hallin pientä yleisömäärää?
 

thnninen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon jääkiekkojoukkue, millä nimellä milloinkin
Lappeenrannassa rankkareille

Bluesia ei tilastojen valossa kiinnostanut yrittää maalia jatkoajalla. Luulis kyllä kun rankkareilla tulee aina turpiin. No, näköjään 1 piste riitti tänään, ebempää eiedes yritetä.
 

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
SaiPa-Blues, runkkarit:

Redenbach ei maalia
J.Lajunen ei maalia
McTavish ei maalia
Miettinen maali
Barney ei maalia
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
WE ARE THE KINGS!

Hienoa Ilves! Mahtavaa taistelua jälleen kerran, mahtava voitto jälleen kerran!
 

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Redenbach -
J.Lajunen -
McTavish -
Miettinen +
Barney -

Blues vei
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kiitos liveseurannasta. Ei voi sanoa muuta kuin, että hieno nousu tasoihin 3-5-tappioasemasta. Matka on pitkä ja laiva kääntyy hitaasti.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Taitaa Jortikka olla jo lähtökuopissa, joku voisi mennä tarjoamaan sille vaikka kenkiä? Jokereille tehty mukavasti maaleja viime matseissa, oliko niitä peräti 16 viimeisessä kolmessa ottelussa.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Mikä tärkeintä: Kahden ottelun tappioputki poikki!

Ei ollut näemmä paskapuhetta kun Pajuoja sanoi, että tällä kaudella keskitytään näihin lisäpisteisiin. Viisi(5) kertaa kilvoiteltu lisäpisteestä ja neljä(4) kertaa ollaan lisäpiste viety. Viime kaudella ei saatu ainoatakaan lisäpistettä vaikka seitsemän(7) kertaa päästiin koittamaan.
 

Theofilus

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Joo voi hemmetin paskahousut..

No onnittelut Blegille, varmasti maistuvat pisteet 3-0 tappiotilanteen jälkeen.
 

roctum

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tolppa sisään, tolppa ulos. Rankkareissa ei tuuria, mutta muuten kyllä joka jätkällä, eikä vähiten Jortsulla, peiliinkatsomisen paikka.
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Aika monta kait. Turha silti minusta vittuilla pienistä yleisömääristä joiden syyhyn ei tarvita raketti-insinöörin älliä.

Häh? Se oli kyllä minusta ihan neutraali toteamus - fakta - eikä vittuilu. Ja lisäys: ei minua rassaa yhtään se jos joku toteaa että Espoossa on matsissa vähän katsojia. Minulle se on vain toteamus että "Espoossa on vähän katsojia" eikä Bluesin kannattamiseen liittyvä kuittaus.
 

TPS4ever

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Häh? Se oli kyllä minusta ihan neutraali toteamus - fakta - eikä vittuilu. Ja lisäys: ei minua rassaa yhtään se jos joku toteaa että Espoossa on matsissa vähän katsojia. Minulle se on vain toteamus että "Espoossa on vähän katsojia" eikä Bluesin kannattamiseen liittyvä kuittaus.

No kyllähän mä sen puoliksi tiesinkin, että ihan noin vain totesit ilman sen suurempia. Täällä tuli hermostuttua turhaan. Pahoitteluni.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös