Otteluseurantaketju SM-liiga, Pe 7.12.2012

  • 151 569
  • 460

Rough Diamond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Julkukat
Ottaako Ara Demersille kuumaa matsin jälkeen. Huml ei ole tänään tehnyt tyhmiä virheitä, mutta Demersin jäähy oli kyllä yksi sellainen.
 

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
SaiPan koomisen paska ylivoima kruunaa tämän ottelun, kun kahden miehen ylioimalla ei saada kuin yksi kevyt kuti.

Sen jälkeen tuomarit ottavat lopullisen roolin ja Vauhkonen ihan naurettavasti jäähylle. Pitkästä aikaa SaiPaa viedään tuomareiden toimesta 6-0. Kolmas erä on ollut täysi fiasko.

Ja kuinkahan fiasko? ensimmäinen jäähyi saipalle kolmanteen erään, kun JYP istunut kahdesti. Kuinka tuossa voi tuomarit viedä saipalta voittoa, kerro se mulle.

Ja sieltä se Peverley iskee maalin, oisko ollut neljäs veto pyörityksen aikana tyhjään maaliin :D jeejee.
 

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Koskirannalta hyvä yri :) Nappasi itse kiinni kiilaavasta Hansenista ja heitti joutsenet. Käry kävi kun jäi kaverin maila omaan käteen. Molemmat boksiin.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Onnittelut Raumalle! Tämä oli maalin tappio nro 10, nyt sitten vajottiin sääliviivan alle.
 

Mänizeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, New York Rangers
Voi tehottomuus, tuolla kutimäärällä pitäisi tehdä...
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ässien valmennus kusi peluutuksen lopussa aivan saatanasti!!!!! Vittu kun peli pitäis painaa tasoihin sinne ei saatana laiteta pakkiparia jäälle joka ei osaa avata peliä kunnolla!
 

Pronger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Melkoinen loppukiri ässiltä. Ihan meinasi pulssi nousta yli viidenkympin.
 

Battle Ankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, IPPPK, Ässät
Ja kuinkahan fiasko? ensimmäinen jäähyi saipalle kolmanteen erään, kun JYP istunut kahdesti. Kuinka tuossa voi tuomarit viedä saipalta voittoa, kerro se mulle.

Ja sieltä se Peverley iskee maalin, oisko ollut neljäs veto pyörityksen aikana tyhjään maaliin :D jeejee.

Olisiko viheltämättä JÄÄNEET virheet? Kruununa tuo Vauhkosen jäähy.

Edit. Kerroppas mitä väliä MONTA jäähyä on vihelletty kummallekkin, jos osa virheistä jää viheltämättä? Kiintiömäärä jäähyjä?
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Ja kuinkahan fiasko? ensimmäinen jäähyi saipalle kolmanteen erään, kun JYP istunut kahdesti. Kuinka tuossa voi tuomarit viedä saipalta voittoa, kerro se mulle.
Tuomarit eivät ole vieneet SaiPalta voittoa vaan 3-4 ylivoimaa kolmannesta erästä. Ensimmäisen erän tarkalla linjalla, jossa molemat saivat kolme jäähyä olisi JYPin pitänyt istua tässä erässä tuon 3-4 jäähyä enemmän. Vähän samaan tyyliin kuin ensimmäinen peli Lappeenrannassa, jolloin JYP istui sikamaisen paljon jäähyjä, kun tuomarilinja otti rikkeet pois läpi ottelun.

Silloinkin JYP vei pelin, koska SaiPan ylivoima oli hirvittävää.
 

Zolomy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerrotaan lähiviikkoina
Ja kuinkahan fiasko? ensimmäinen jäähyi saipalle kolmanteen erään, kun JYP istunut kahdesti. Kuinka tuossa voi tuomarit viedä saipalta voittoa, kerro se mulle.

En näe peliä ja tiedän että meikäläiset tykkää kitistä tuomareista, mutta olihan tämä edes vitsi?
 

magno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, FC Barcelona
Ilari Melartille tänään yli 30 minuuttia jääaikaa. Huh-huh, kauas on tultu ajoista, jolloin Melart kävi kentällä parin vaihdon verran ja noutamassa jonkun vastustajan pelaajan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös