Otteluseurantaketju SM-liiga, Pe 7.12.2012

  • 151 573
  • 460

BigD

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars
Pulkkiselta ehdottomasti kauden parhain peli! Huikeeta tekemistä koko ilta.

Filppula teki myös maagisilla käsillään 0+4.

Jännäks meni, mutta Kärpistä voitto maistuu aina.
 

kesätyttö69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dufvan Lukko, JYP(ilman Tyni&Virtanen)
Ei oikeastaan täällä ainakaan. Ihmetyttää toki, että Jyväskylässä ei ymmärretä tuon olevan täysin tyylitöntä ja ala-arvoista.

Meillä on sentään ihan itse piirretty jyppikakka-logo, teillä tulee takaisin tuo ämeriikästä asti varastettu. Luulis sen hävettävän enemmän? Se kun on kuitenkin seuran tunnus, toisin kuin maalilaulu.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Meillä on sentään ihan itse piirretty jyppikakka-logo, teillä tulee takaisin tuo ämeriikästä asti varastettu. Luulis sen hävettävän enemmän? Se kun on kuitenkin seuran tunnus, toisin kuin maalilaulu.
Tulee takaisin peräti yhden ottelun ajaksi, jossa muistellaan yhtä vuosikymmentä. Jos tämä teitä häiritsee niin ei paljoa haittaa.
 

Jupa

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Se on kyllä jännä, miten lyhyt on tie "väriton-hajuton-mauton-sympaattinen" -joukkueesta kohti vihattua jengiä.

Ensimmäinen Jatkoajan ketju, jossa muutaman "fiksun" SaiPa-sympaatikon tajunnan taso alkoi melkein jo ärsyttää. Melkein.

Ilmeisesti sama kävi meille noin 5 vuotta sitten. Tässä maassa jos alat menestyä, niin älä ainakaan kerro siitä muille. Näin se menee.

Olen pahoillani, että kannatan JYP-nimistä jääkiekkojoukkuetta: me olemme läpeensä pahoja ihmisiä kaikki tyynni. Toivon, että jatkossa emme pärjää ja saamme sikäli hyväksyntänne.

Hymiö.

Jupa
 

Andrej

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olen pahoillani, että kannatan JYP-nimistä jääkiekkojoukkuetta: me olemme läpeensä pahoja ihmisiä kaikki tyynni. Toivon, että jatkossa emme pärjää ja saamme sikäli hyväksyntänne.
Älä nyt ainakaan minun kommenteistani noin pitkälle meneviä johtopäätöksiä tee, kunhan nyt tuli asiasta mainittua. JYP:issä on tehty loistavaa työtä viime vuosina, ja menestys on ollut aivan ansaittua. Minä vaan en ymmärrä, miksi organisaatio haluaa tuollaista imagoa rakentaa, enkä osaa arvostaa mm. tätä nykyistä maalilaulua. Kukin toki tyylillään, tai tyylittömyydellään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös