Otteluseurantaketju SM-Liiga La 1.10.2011

  • 110 182
  • 395

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
En huomannut että kukaan olisi tätä vielä pystyyn laittanut, joten laitan itse. Tänään siis pelataan viisi ottelua:

Jokerit - KalPa
Lukko - Pelicans
SaiPa - TPS
Tappara - Blues
Ässät - HIFK

Kaikki pelit alkavat kello 17.00.

Itse tulee varmaankin seurattua eniten SaiPa-TPS peliä, mutta mielenkiintoisia ovat myös muut pelit. Tänään huilivuorossa ovat Kärpät, JYP, HPK ja Ilves.

Jatkakaa, olkaa hyvät!
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Urho, pylly pois tyynyltä!

Täällä ollaan kusi sukassa asian suhteen, tosin puudutusaineet on varattu (lue:käytössä).

Porin hegemoniaa ruudulla ja munaskuissa, ei huonoja pelejä muuallakaan. Let's fuck!
 

Masculine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jokerit ja Kalpa voisivat ottaa mallia aikaisemmin tänään pelatusta nuorten liigapelistä, jossa oli ilmeisesti jonkinlainen line brawl. Eikä tuo ottelun tuloskaan olisi minulle mikään ongelma.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Ässät-IFK

Ottelu alkoi tunnustelevasti. Ensimmäistä hässäkkää odotellessa...
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Urho pelleilee taas. Yleisön äänet mutella. Siis Porin pelissä.
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Raumalla alkuseremoniat Teemu Aallon 500. liigapelin kunniaksi. Nastaa, etta mun "maamies" ranskalainen on pelissa mukana. Ja nettiyhteyskin on takunnut koko paivan, mutta nyt pelaa.

Pelicansin Hovinen on kovaa kamaa. Saa nahda peseeko hyvin kauden aloittaneet Norosen.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Ässät-IFK

Kanki veti jo yhden hyvän niitin viivalla. Muuta mainittavaa ei ole vielä tapahtunut Porissa
 

Mordjinn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jahans. Jo toinen ilta peräjälkeen ettei Urho pelitä. Suosittelen lämpimästi ettei kukaan muu ole yhtä idiootti kuin minä ja maksa sitä kahtasataa kausarista. Vittu.
 

Jurvanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät!
Tuo Urhon Ässä-pelin selostaja kulostaa muuten jollain tavalla hitusen perverssiltä. Kuiskaile mulle helliä sanoja jääkiekosta!

EDIT: vaikka tätä ei kukaan lue, niin seuraavia ehdotuksia olisi: selostajalle mikki, joka poimii yleisön paremmin/toinen mikki jonnekin yleisöön. Lisäksi voisi miehen äänentasoja laskea hitusen ja antaa miehelle luvan selostaa ilman puolikuiskausta. Kuka muuten ko. mies on?
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mitäs Tampereella, Barkovi ampunut jo 2 kertaa maalin edustalta. Kuuluuko tuosta radioselostusta mistään kuin Radio Merisäästä?
 

ronkpukki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Liverpool FC, Toronto (seurailen)
Tappara 1-0. Ihan pirtää peliä ja ansaittu (ylivoima)maali.
Barkov jr kiinnostava pelaaja.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Ässät-IFK

Ensimmäinen jäähy Porissa, Ässät pääsee ylivoimalle kun Tuomainen huitoo kuin heinämies.
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Ramonan perusteella aika verkkaista vauhtia Lukko-Pelicans ottelussa. Lukon yyvee oli kuraa. Onko joku kyttailymentaliteetti paalla molemmilla?
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Ässät-IFK

Granlund kaatuu helposti ja Kudroc jäähylle joten 4vs4 jatketaan.
 

d2uce

Jäsen
Pitääkö sitä taklauksen jälkeenkin pitää kaversta kiinni?
Ilman sitä ei olisi ollut mutta kun Väänänen painaa Junnilaa jäähän vielä kontaksin jälkeenkin niin jäähy.

Jäähy tuli kuitenkin jo ennen sitä painamista.

Vaivattoman näköisesti saa KalPa kyllä yv:n pyörimään.
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Lukon Teemu Nurmi penkille. Saapa nahda mita Pelicans keksii?
 

Mietsuslav

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pitääkö sitä taklauksen jälkeenkin pitää kaversta kiinni?
Ilman sitä ei olisi ollut mutta kun Väänänen painaa Junnilaa jäähän vielä kontaksin jälkeenkin niin jäähy.

Käsi oli ylhäällä jo ennen sitä. Ja silmää käteen, Junnila siinä piti tiukasti kiinni ja Väänänen yritti päästä irti. Meni ihan väärin tämä tuomio, mutta jatketaan paremmalla menestyksellä. Itse pelihän on ollut hyvää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös