Otteluseurantaketju SM-liiga 27.11.2010

  • 143 397
  • 531
Tila
Viestiketju on suljettu.

Nikke84

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Manchester United, Three Lions
No niin imuri on poissa maalilta, jospa se maali tulis heti ja juuri Kärppien maaliin.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Ja Wiikman ei tee 1,16min 5v3 tilanteessa maalia... Meinaakko, että toi on pelkästään Wiikmanin ansiota.

Kyllä. Sen näkee kotikatsomoon asti. Jokainen Wiikmanin imemä maali olisi pitänyt torjua. Pelillilsesti ei ollut mitään hätään. Nyt Wiikman otettiin pois, helpottaa.
 

hokkikokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Niin mitähän siellä naurat. Ensinnäkin Lukolta on jo hylätty tuo korvausmaali IFK-pelistä. Ja toiseksi sille IFK:n hylsylle oli sentään joku peruste. Mielenkiinnolla odotan videota tästä viimeisestä.

Ja varsinkin kun samaisessa pelissä IFK:lle hyväksyttiin yksi maali joka olisi pitänyt hylätä.
 

Battle Ankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, IPPPK, Ässät
Heh Porin ottelussa Porin vastine Taurulle:) Melko kädetöntä 5vs3 yv Ässiltä.

Edit. Siis Urpolla, hyvä ettei lirahda pöksyyn kun Ässillä hyvä tilanne:)
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Ässien huono ylivoimapeli jatkuu: 2x 5vs3 ja ei maalia.
 

hokkikokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kyllä. Sen näkee kotikatsomoon asti. Jokainen Wiikmanin imemä maali olisi pitänyt torjua. Pelillilsesti ei ollut mitään hätään. Nyt Wiikman otettiin pois, helpottaa.

No, mä olen asiasta eri mieltä. Mä olen aina sitä mieltä, että se voittaa joka tekee enemmän maaleja, ei se joka päästää vähemmän. Asennevamma, tiedän.
 

bull

Jäsen
On se taas niin "yllättävää" et ifk:lla ei pää kestä, kolme min jäljellä ja annetaan 5-3 yv vastustajalle... Ja yllättävä oli et Järventie poikittaisesta mailasta. Jos tohon kusee niin kävelköön kotiin.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voi juma mikä peli! Me like.

Hyvä venyminen jälleen Hifkltä ja toivottavasti jatkoajalta tulee vielä toinenkin piste.
 

vsqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hamilton ei osunut edes kehenkään, ja jäähy korkeasta mailasta, tuomarit yrittivät antaa ässille voittoa, mutta loput lahjat jäävät jatkoerään.
 

Ukkopekka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, Carolina Hurricanes
Lukko maalin päähän hienolla ohjauksella. Näinköhän nousisivat ohi kuuen pelaajan voimin? Eli tilanne oulussa 5-4
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Pettinen tekee 5-4. Odotetaan kuitenkin, josko mennään vaikka videoille.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Heh, HIFK näytti jälleen sitkeytensä ja nöyryytti Ässiä viimeisessä erässä. HIFK voisi ottaa vielä lisäpisteen, niin porilainen yleisö huutaisi riemusta.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Uraman uhkapeli toimii ainakin tällä erää. Vaan vielä pitäisi yksi tehdä.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Hamilton ei osunut edes kehenkään, ja jäähy korkeasta mailasta, tuomarit yrittivät antaa ässille voittoa, mutta loput lahjat jäävät jatkoerään.

Höpöhöpö, ota nyt ne punalasit jo pois päästä. Tai varaa maanantaina aika optikolle.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On se taas niin "yllättävää" et ifk:lla ei pää kestä, kolme min jäljellä ja annetaan 5-3 yv vastustajalle... Ja yllättävä oli et Järventie poikittaisesta mailasta. Jos tohon kusee niin kävelköön kotiin.

Järventietä ei kyllä saa päästää jäälle, jos IFK on pelin loppuhetkillä av:lla.
 
Suosikkijoukkue
Lukko,Hokki, Leijonat, LA Kings.
Haa

Jopa nyt hikoiluttaa kämmeniä.
 

Becksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
No, mä olen asiasta eri mieltä. Mä olen aina sitä mieltä, että se voittaa joka tekee enemmän maaleja, ei se joka päästää vähemmän. Asennevamma, tiedän.

Lukko ei hävinnyt tänään tasan muuhun kuin Wiikmaniin ja ehkä hieman Rönniin.
 

hokkikokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kyllä voi sanoa, että maalivahtiosasto Wiikman romahti täysin tänään.

Samaa mieltä tästä, mutta maaleja vaan enempi niin ei väliä onko siellä edes ketään maalissa.

Edit... ja näinhän Lukko näyttää tekevän.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös