Otteluseurantaketju SM-Liiga 27.01.2012

  • 132 069
  • 483
Tila
Viestiketju on suljettu.

Ralph

Jäsen
Joo ei toimi vieläkään peli vieraissa. SaiPalle pisteet, joten nyt jännitetään Jokereiden voittoa.
 

IJR79

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, HIFK
Taitaa Uuno Niinimäki pelata itselleen paikkaa johonkin muualle ;)
 

Lexaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juventus
Taitaa Uuno Niinimäki pelata itselleen paikkaa johonkin muualle ;)
KalPaan kyllä kelpaisi, ainakin itse ottaisin. Moni muu ei välttämättä silti ottaisi, mutta itse kelpuuttaisin loppukauden pestillä ;) heh kummasti ollaan savolaeset Kärppien kelkassa, mutta itse en jaksa toivoa muille häviöitä, pääasia että itse voitellaan niin ei tarvitse miettiä miten muut pelaa.
 

Flip#51

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olen tullut siihen tulokseen, että Nordlund on todella paska pelaaja. Vedot menee aina ohi ja hyökkäyspään nousut päättyvät aina siihen, että mies nousee syvälle ja vetää rännin kautta ohi, mistä vastustaja pääsee yv-hyökkäykseen. Puolustuspäässä (sen kummemmin kuin hyökkäyspäässäkään) ei vääntövoima riitä ja purut lähtevät about aina pitkinä. Äsken näytti kovuuttaan ottamalla hyökkäyspään jäähyn estämisestä(?) kun meni jostain syystä taklaamaan kiekotonta miestä, minkä seurauksena tietysti itse kaatui jäähän ja luisteli naama lumessa rangaistusaitioon.
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Granlund ilmaveivaa omiin?
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Raumalla 2-3.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Stümpel kilauttaa sitten tolppaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös