Otteluseurantaketju pe 31.10.2014

  • 5 979
  • 71

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Ottawassa 1-2 tilanne tauolle mentäessä. Lazarin (laidoilla Hoffman-Stone) johtama nelosketju erittäin pirteä ja iski Senatorsin ainoan maalinkin. Turhia jäähyjä taas vaihteeksi Sens-poppoolta. Smith otti hyökkäyspään jäähyn ja Gryba taisi itsekkin yllättyä kuinka kankeat jalat sillä on.
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Mikähän jengi tuolla Pittsburghissä pelaa mustissa paidoissa? Ei hölmöilyjä, ylihyökkäämistä, hasardisyöttöjä, pelottavaa maalivahteilua..? Ja puolet jo pelattu. Onks tää nyt se Penguins, mitä mä seuraan? Huh.
 

Taccutucca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, TUTO Hockey, Atlético de Madrid
Hanzal yv:llä Arizonalle 0-1. Ohjaus? etukulmasta.

Uusinnasta näytti kyllä todella erikoiselta maalilta. OE-L saattoi jopa tahallaan laukoa täysin päin Hanzalin mailaa. Harmittaa kyllä Loun puolesta, koska veskalle tuollainen veto, mikä on aluksi menossa etuyläkulmaan, mutta juuri kun ehtii reagoida siihen niin laukaus vaihtaakin suuntaa, on todella vaikea ottaa kiinni. Noh, olen tyytyväinen jos Gallantin joukot tekevät tänään yhden, tässä maalissa oli tuuri Kojoottien puolella.
 

Skeleton Crew

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, PHI, BMG
Flyers yv. Tänään ei tarvitse sitten päästää alivoimamaalia
 

adetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Ryan Miller, HPK
Hah joo, Buffalo johtaa kahden erän jälkeen 2-1 Bostonia. Stafford teki ylivoimalle Ennisin passista. McQuid tasoitti. 2v1 hyökkäyksestä Mitchell tarjoilee ja Ennis iskee yläseen. Melko aneeminen on Bruins ollut, vaikka erän loppuun pyörityksen saikin. Eiköhän vikasaa nähdä ihan eri Bruins.
 

Skeleton Crew

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, PHI, BMG
Stamkos kaataa Couturierin, jonka maila nousee Stamkosin naamaan. Tampan vuoro kokeilla ylivoimaa
 

Taccutucca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, TUTO Hockey, Atlético de Madrid
PIRRI! Kyllä, tällä yvllä oli kyllä vaarallisia tilanteita ja nyt oli hyvään paikkaan maali. Cats - Yotes 1-1.

e: syöttäjinä Juicen lisäksi Eerikki "pistekone" Gudbranson, jolla on nyt tehot 1+1, mikä oikeuttaa ykkössijaan Panthersin puolustajien sisäisessä pistepörssissä (koska Campbellin ja Ekbladin 0+2 ei ole niin hyvä kuin 1+1)

Jussilla muuten hieno haastattelu tuossa teemalla "and a" jonka mies mainitsi noin 14 kertaa. Lisäksi "I played with him in same tiimi". :D Noh, ei siinä mitään. Tuskin Floridalaiset wall-mart ihmiset edes kiinnittävät huomiota, mutta suomalaisen täytyy aina hävetä kanssaeläjiään.
 
Viimeksi muokattu:

Ni$pekt15

Jäsen
Suosikkijoukkue
BOSTON BRUINS
Voisko joku avata mulle miks vitussa tuolla on joku Killorn TB 1 yv:ssä??? Ite oisin GM tuolla niin ei mahtuis etes mun tiimiin tollanen perkeleen rupeli....
 

Skeleton Crew

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, PHI, BMG
Luke Schenn alivoimalla: Ilman mailaa ja kypärää oman maalin edessä. Rafflilla 2 läpiajoa tuon alivoiman aikana, ensimmäisen Palat hoiti takakarvalla, toiseen ei Rafflilla löytynyt mehuja ja päätyi vetämään melko kaukaa
 

Nick Neim

Jäsen
Voracek ei osu 2vs1 hyökkäyksen päätteeksi tyhjään maaliin ja vaarattoman oloisesta Tampan vastahyökkäyksestä Schenn boksiin. Sillä lailla Flyers.
 

ämjiijii

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Suomen maajoukkue, Sharks bandwagon 2016
Tuskin Floridalaiset wall-mart ihmiset edes kiinnittävät huomiota, mutta suomalaisen täytyy aina hävetä kanssaeläjiään.


Ai miksi muka täytyy hävetä? Itse en ainakaan hävennyt, olenko nyt jotenkin vääränlainen suomalainen koska minun olisi täytynyt hävetä mutta en tehnyt niin?
 

Taccutucca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, TUTO Hockey, Atlético de Madrid
Ai miksi muka täytyy hävetä? Itse en ainakaan hävennyt, olenko nyt jotenkin vääränlainen suomalainen koska minun olisi täytynyt hävetä mutta en tehnyt niin?

Niin no tämä taisi olla tällainen tahallinen stereotypisointi, mutta siis juu.

Thorton on muuten taas päässyt mukavuusalueelleen ja näyttää kertovan nuorille Arizonalaisille elämänopetuksia.
 

Skeleton Crew

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, PHI, BMG
Ei herrajumala...taklaamisesta "väkivaltaisuusjäähy" Rinaldolle

E. Stamkos 2-1 yv:llä
 

Pllnen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins, #3 Määttä, #86 Teuvo Teräväinen
Malkin ja Justin Williams ottavat pienen paini matsin molemmille 2min.

edit. Vetäispä joku tota Brownia jo dunkkuun ennen ku se huitoo joltain käden poikki.
 

Taccutucca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, TUTO Hockey, Atlético de Madrid
Noniin, toinen erä täyteenpakatulla BB&T Centerillä päättyi 1-1 tasatilanteeseen. Molemmat maalivahdit ovat olleet to-del-la hyviä.
 

Granny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild #64 & #11
Wingels tekee yv:llä 2-0, hiukan helposti menee etukulmasta Kuemperille. Tilannetta edelsi Veilleuxin tyhmä hyökkäyspään ryntäysjäähy.
 

Pllnen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins, #3 Määttä, #86 Teuvo Teräväinen
Kunitz illan toisella maalilla 3-0! Crosby voittaa oman 1vs1 tilanteen maalin takana 100-0 ja maalille nousun myötä Kunitzille kiekko takatolpalle ja ylähyllylle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös