Otteluseurantaketju pe 18.9.2009

  • 35 187
  • 192
Tila
Viestiketju on suljettu.

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Hey Mr.Piros, thank you very much! Good game!

Eli suomeksi: kiitti vitusti Piros. :(
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jes, täähän oli loppujenlopuksi aivan mahtava peli. Hirso on oikea Il Capitano!!!

3-2 tilanteessa olin laittamassa kaverille viestiä että Ässät vei, enpäs ehtinyt.
Ihanaa Ahtola, kiitos Turku :)
 

Wiltord

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pakko kyllä taas revetä tälle touhulle, sinne taas näkkyy lisäiltiin jälkikäteen, no riitti taas että oli kentällä..

Näitkö maalin? Ketkä olisi sinun mielestä pitänyt olla syöttäjät? Mielestäni täysin aiheellisesti meni Hirsolle kakkossyöttö siitä. Jatkoaikamaalinkin teki ihan itse.

Olipa huono esitys IFK:lta. Tärkeä tasoitus kuitenkin loppuun ja jatkoajalla tuntuikin jo voittomaali roikkuvan ilmassa. 2 pinnaa hyvä saavutus, mutta pelin pakko parantua roimasti jos meinataan huomenna pysyä Lukon kyydissä.
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
En usko. Kaventaisi IFK:n pakistoa liiaksi, huomista Rauman vierailua ajatellen. Luomala tekee tahtomaalin ja Ässät johtaa 3-2.

No jos vaikka olisi tullut tappelu, ei todennäköisesti olisi vaikuttanut Kankaanperän huomisessa ottelussa pelaamiseen koska nykyään ei tappelusta saa automaattisesti ottelurangaistusta.
 

Wilson-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Näitkö maalin? Ketkä olisi sinun mielestä pitänyt olla syöttäjät? Mielestäni täysin aiheellisesti meni Hirsolle kakkossyöttö siitä. Jatkoaikamaalinkin teki ihan itse.

Joo Hirsohan sen varmasti syötti ;) Kuulin hallilta huhua, että Hirso syötti myös tuon itse tekemän jatkoaikamaalinkin. Taas häämöttää pistepörssin voitto!
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Ei jumankekka. Voitto rankkareilla. Vaimolle ehdin jo sanoa, että turpaan tuli perkele. :) Hahaa.
 

RS77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Cosa Nostra
Olihan taistelu hieno voitto. Näytti jo siltä, että turpaan tulee. Hifk näytti, että niin kauan taistellaan kunnes loppu summeri soi. Ja näin tulee jatkumaan. Eli hyvältä näyttää kaiken kaikkiaan. Kokonaisuus ratkaisee, nyt Hifk taistelee Joukkueena. Ja se on hyvä asia.
 

Wilson-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Olihan taistelu hieno voitto. Näytti jo siltä, että turpaan tulee. Hifk näytti, että niin kauan taistellaan kunnes loppu summeri soi. Ja näin tulee jatkumaan. Eli hyvältä näyttää kaiken kaikkiaan. Kokonaisuus ratkaisee, nyt Hifk taistelee Joukkueena. Ja se on hyvä asia.

Sori nyt vaan, mutta hajosin aika pahasti tälle. Voitetaan viimesekunnin maalilla joku mestis-ässät ja joku on tyytyväinen peliin? Kenenkään ei sitten tarvitse vetää herneitä nenään tästä kuten tavallisesti.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Sori nyt vaan, mutta hajosin aika pahasti tälle. Voitetaan viimesekunnin maalilla joku mestis-ässät ja joku on tyytyväinen peliin? Kenenkään ei sitten tarvitse vetää herneitä nenään tästä kuten tavallisesti.
Toivon mukaan hajosit niin pahasti, ettei kirjoittaminen enää onnistu. Oman käsitykseni mukaan Ässät pelaa liigassa ja olen kieltämättä tyytyväinen, että saatiin lopulta kaksi pinnaa plakkariin. Wilson heittänee lisää hölmöjä provoja, kuten tavallisesti.
 

RS77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Cosa Nostra
Sori nyt vaan, mutta hajosin aika pahasti tälle. Voitetaan viimesekunnin maalilla joku mestis-ässät ja joku on tyytyväinen peliin? Kenenkään ei sitten tarvitse vetää herneitä nenään tästä kuten tavallisesti.
Ei vedetä herneitä nenään ainakaan täällä. Mutta toisaalta sama se mikä joukkue on vastassa. Samat pisteet saa joka jengistä runkosarjassa. Eikä Ässät taida olla paljon jäljessä pisteissä Bluesia. Se mikä lämmittää mua on se, että ei luovuteta taistelua ennen kuin summeri soi.
 

Meister

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sori nyt vaan, mutta hajosin aika pahasti tälle. Voitetaan viimesekunnin maalilla joku mestis-ässät ja joku on tyytyväinen peliin? Kenenkään ei sitten tarvitse vetää herneitä nenään tästä kuten tavallisesti.

En vetänyt hernettä nenään, mutta jatkoaika voittoon "mestis"-Ässistä ei sitten saa olla tyytyväinen vai? Loppuhetken taistelu voitot ovat oikeesti ihan hienoja. Kyllä sun pitäis se "voitto tai kuolema"- miehenä tietää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös